Melk goed voor elk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb voor mezelf besloten dat ik naast mijn kilo kipfilet, 4 biefstukken, tonijn en 4 kilo kwark flink wat magere melk ga toevoegen voor de eiwitjes

Comment

Originally posted by Gauner View Post
      Heb voor mezelf besloten dat ik naast mijn kilo kipfilet, 4 biefstukken, tonijn en 4 kilo kwark flink wat magere melk ga toevoegen voor de eiwitjes
      Je moet het toch ergens mee wegspoelen he
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Als je die hoeveelheden maar niet per dag weg gaat werken...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als je die hoeveelheden maar niet per dag weg gaat werken...
          Neenee dit zijn mijn hoeveelheden per week. Als dit per dag was dan had mijn moeder geen tijd meer om te werken en was ze alleen maar op pad om proviand in te slaan..

Comment

Vandaag begonnen aan de magere melk. Heb zo'n anderhalve liter gedronken en moet zeggen het bevalt goed en is lekker! Het enige wat ik wel vind ik dat ik er nogal een 'vol' gevoel van krijg.. moest net echt even mijn avondeten naar binnen proppen.. Maar denk dat dit een wenproces is. Ben in ieder geval content met mijn nieuwe eiwitbron

Comment

Ik vind de Friese vlag langlekker 0% vet wel een goede smaak hebben, alsook de euroshopper magere melk van AH. Vooral als je hem goed koud drinkt.
              Milsani (Aldi) vind ik al stukken minder smaken en Yopper smaakt echt goor.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik vind de Friese vlag langlekker 0% vet wel een goede smaak hebben, alsook de euroshopper magere melk van AH. Vooral als je hem goed koud drinkt.
                Milsani (Aldi) vind ik al stukken minder smaken en Yopper smaakt echt goor.
                Wat mij opvalt is dat in supermarkten waar ik kom meestal alleen magere melk is van eigen merk, ben nog geen magere melk van Friese Vlag tegengekomen bijvoorbeeld.. Pak altijd de magere melk van de AH en Plus, en die bevallen prima!

Comment

Heb ook altijd de magere melk van de Albert Heijn. Superspul. Heb genoeg moment dat ik er echt naar verlang.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Voor mij gewoon friesche vlag 0% vet!! Echt veel lekkerder dan de rest! Je betaalt misschien wel iets meer maar je proeft het er wel vanaf! Hetzelfde met de mager kwark die neem ik altijd van almhof magere franse kwark iets duurder maar echt super lekker!!

grtz.
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Die Almhof is inderdaad de lekkerste magere kwark die ik tot dusver op heb. Enige probleem is dat ze die niet hebben in de supermarkt om de hoek dus ik neem doorgaans toch konings kwark.

Wat betreft de magere melk heb ik altijd die van de aldi. Dit is ooit zo begonnen en ik heb eigenlijk nooit iets anders geprobeerd omdat de Milsani me wel bevalt.
                      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik ging toen ik nog bij mijn vader woonde altijd naar de Aldi uit gewoonte. Ik dronk toen ook altijd Milsani en was er tevreden over. maar sinds ik met personeelskorting bij AH kan shoppen drink ik liever de Friese vlag 0% vet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X