grain s cutpoging (eetschema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grain s cutpoging (eetschema)

t voorjaar komt er weer aan...ben 2 weken al bezig met dit cutschema.doel is met 2 maandjes weer redelijk strak rond te lopen..dit is mijn samengestelde eetschema::

mijn specs 88kg 1.90 m bf rond 17% 31 jaartjes oud
    verder redelijk intensief werk
    kom uit rond
    3375kcal onderhoud
    voedingschema cut

7.00 wheyshake met magere melk, visolie capsule, mulitivitamines
    8.30 4 boterhammen met mager beleg(rookvlees,20+ kaas)

9.30 training
    10.30 50 gram dextro wheyshake met magere melk

12.00 2 boterhammen met mager beleg, halve liter halfvolle melk (kan geen halfies mager vinden)

15.00 2 boterhammen met mager beleg (rookvlees), kiwi

18.00 bord vol groenten , 2 stuks mager vlees (kip, tartaar,steak du buef) blikje ananas (ongezoet)

20.30 3 gekookte eieren

22.00 500 gram milde kwark (smaakt beter dan mager! en amper meer vet)

ben benieuwd of t een beetje in orde is.

Heeft die milde kwark dan wel meer kh?
    Denk dat het best aardig is. Zou die ananas uit blik wegstrepen als je het doet voor de bromelaïne. Zit er niet meer in als het uit blik komt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Heeft die milde kwark dan wel meer kh?
      Denk dat het best aardig is. Zou die ananas uit blik wegstrepen als je het doet voor de bromelaïne. Zit er niet meer in als het uit blik komt.

geen idee of er meer inzit, iig zit er in mn kwarkie 2,5 g KH 1,5 g vet en 9,5 gram eiwitten en bevat 48kcal ..

en betreft ananas ..ja deed ik twel voor..maar om nou ff een ananasje te pellen

Comment

Dan is er niks mis met je kwark.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ananas uit blik heeft best een goede voedingswaarde hoor. Enkel de bromelaine ontbreekt (zit enkel in verse ananas). Check wel altijd of het ananasschijven op ANANASSAP is en niet op gesuikerde siroop. Dat is vragen om ellende.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ff een update: ben nu een maand verder..ben zo tussen de 2.5 en 3 kg kwijt..en volgens mn meetlint ongeveer 4 cm taile (waar bij mij mn meeste vet zit) verders geen cm verlies biceps..moet nog ff mn vet% laten meten .
            Maar ga echt meer op de spiegel en de centimeters af

Dieet is prima vol te houden, mis wel mn biertje in t weekend..(heb dan ook 1x gezondigd) en heb 1 junkmaaltijd i d week

Gaat prima zo...doe t rustig aan.hoeft niet in 2 maandjes
            Maar denk dat als t mooier weer r aankomt dat ik wat lager in mn KH ga zitten

Verder ben ik deze week begonnen met een mn pot creatine,hoop zo nog wat kracht te kunnen winnen.

specs nu:

192 lang
            85 kg
            bf : schat rond de 15
            foto s komen dr aan

Comment

Gaat keurig dan. Als je de boel wat harder wilt opstoken kun je bijvoorbeeld tabata's of hiit gaan doen na je training, en gedurende de dag wat meer visolie consumeren. Ben benieuwd naar de foto's.

sigpic

Comment

zo,,weer een maandje verder
                Creatine opgesnoept...totaal geen kracht toename..maar wel een bereconditie momenteel ..ben nu een weekie van de creatine af.

Ik denk dat creatine bij mij helaas niks doet en dat mijn conditie toename is gekomen door mijn dieet en vele lichaamsbeweging.(drink ook veeeel minder alcohol)

mijn specs zijn nu ( in vergelijking vorige maand)

1,5 kilo eraf (83,5 kg)
                2 cm taile eraf ( 92)

biceps helaas ook 0,5 cm eraf hoewel ik geen kracht verlies heb

Ik houd voorlopig mijn dieet nog aan.Ben vast besloten om naar een taile van 85 te gaan...maar wil niet onder de 80kg komen.

Daarna ga ik weer bulken,maar dit x wel schoon!

Comment

Netjes! En succes met je cleane bulk! Als je toch vetten wilt eten kies dan meer voor vette vis en noten! Die houden je droog en maken je toch groter!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X