Testosteron opvoeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteron opvoeren

Zoals een aantal van jullie weten probeer ik qua voeding graag van alles uit om te zien wat mijn testosteronlevels zo hoog mogenlijk houdt.
    IkHeb het afgelopen half jaar een behoorlijk afwijkend voedingschema aangehouden. Ik weet dat velen het hier niet mee eens zullen zijn maar ik had deze inpuls echt nodig om door een heel dood punt heen te breken.

In augustus 2006 woog ik 74 kg bij 1m84 bij een BF van 17%. In april 2007 was dat 78 kg bij een Bf van 13%. Ik bleef vrij schriel hoewel ik wel vet verloor. Wat ik wilde was een goede bulk om te proberen in een jaar tijd ongeveer 5 tot 10 kg droge massa te winnen. Mijn vet zou ongetwijfelt weer stijgen maar dat zou ik voor lief nemen en na afloop terug kunnen cutten naar 12%. Het einddoel zomer 2008 moet 12% zijn met een gewicht van 84 kg.
    Inmiddelsweeg ik 95 kg bij een BF van 19%. Ik wilde in januari al gaan cutten maar een bacterieinfectie met antibioticakuur hebben dat tegen gehouden. de eerste week van maart begin ik met de cut die zal lopen tot Juli.

Hier mijn bulkschema:

ontbijt: 350 gram havermout bereid met volle melk, 1 eetlepel honing, 2 scheppen wheyproteine, appel, kop koffie
    tussendoortje 1: kop koffie, 4 bruine bolletjes met pindakaas, banaan
    lunch: 5 eieren met dooier en 2 ei-eiwitten(gebakken) met 4 sneetjes meergranen brood, glas Adez
    tussendoortje 2: 500 gram magere kwark met eetlepel zoetstof, 250 gram ananas, kop groene thee
    avondeten: Meestal pasta of een rijst gerecht. Belangrijk was dat ik veel groenten at die indolen bevatten. Dus ik at veel koolsoorten. Als vlees nam ik vaak rundvlees vanwege de verzadigde vetten die ik extra wilde eten.
    Snack na het trainen: grote Aquarius met vloeibare aminozuren ampul.
    Late snack: 200 gram roomijs met whey en met wat gebroken lijnzaad, of 500 gr magere kwark met kaneel en zoetstof. Soms nam ik ook wel eens een gegrilde zalmfilet van 300 gram.

Het klinkt misschien vreeemd maar ik ben eindelijk gegroeid..ook qua vet maar zeker qua spiermassa en kracht! na de cut weet ik of ik veel succes heb geboekt.
    Last edited by de sterkste ophaler; 24-02-2008, 09:44.
    Geniet, en drink met maten!

Mooi om te horen dat het voor jou uitstekende resultaten geeft

Ik denk dat het vooral te maken heeft met je levensstijl. Als je bijvoorbeeld bouwvakker bent kun je veel meer vet hebben dan wanneer je een kantoorbaantje hebt. Ik ben zelf student en ik denk dat een dergelijk schema mij meer vet dan spier zal brengen. Als die verhouding voor jou omgekeerd ligt is het zeker aan te raden om dit in het vervolg weer aan te houden.

Wel zou ik voor je zekerheid je cholesterol en bloeddruk even laten checken! Je krijgt toch best een hoop cholesterol binnen (ik schat zo'n 8x de maximaal aanbevolen hoeveelheid). Je er wilt geen medische problemen overhouden.
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik ben sowieso al weer een maandje of 2 geleden op een standaard BB schema over gestapt omdat dat qua cholesterol en vetten beter is voor de gezondheid. Ik heb al bloed laten prikken en alles is keurig in orde!
      Wat betreft levensstijl: ik ben orderpicker/magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur. Continue in beweging dus. En qua training heb ik oosteuropese technieken gebruikt (veel zware gewichten waarmee ik maar 2 tot 4 reps kan maken).

Inmiddels is alles weer standaard BB qua voeding en training zodat ik weer kan gaan toewerken op de cut die over 2 weken begint.

het enige wat ik wel blijf doen is indolen innemen..dat werkt fantastisch!!
      Kolen zijn wat mij betreft DE anabole groenten bij uitstek!
      een nadeel: ik ben veranderd in een wandelende ruftfabriek hahahaha!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Ik ben veranderd in een wandelende ruftfabriek hahahaha!
        Wie niet!

Succes alvast met je cut!
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Thnx m8

Comment

als het werkt moet je het doen maar ik zou het niemand ooit aanraden. niet voor niets heb je zo hoog bf

Comment

Originally posted by punani View Post
              als het werkt moet je het doen maar ik zou het niemand ooit aanraden. niet voor niets heb je zo hoog bf
              Uiteraard. Maar ik wist vantevoren dat dit zou gebeuren.
              Ik wilde gewoon door een dood punt heen breken. En dat is gelukt.
              Bovendien hoef ik niet zover terug te cutten als jij. Tot 12%, da's mijn grens.

Comment

Je heb tenmiste je doel bereikt en bewezen dat door deze extreme vorm van eten behoorlijk kan groeien. Wat betreft je cholesterol die omhoog schiet ? Ach det heb je ook met soorten aas.Zolang dat je je daar van bewust ben kan je daar later wel wat aan doen. Ik vindt het een mooie zet van je om dat uit te proberen. Voordeel heb je dat je totaal geen moeite heb met het bulken. Ik denk zeker als je geen moeite heb heb bulken dat je dat beter kan doen dan meteen aan de aas te gaan. Maar dat is mijn mening.
                Nogmaals je ziet er goed uit zo. Nu gaan cutten.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

netjes gedaan hoor mark! nu kan je mooi Voor de zomer weer ff terug cutten.
                  *ik zal vanaf morgen ook weer een ruft fabriek worden*

Comment

Uhm ophaler 350gr. Havermout? Heb je dat met melk en al gewogen of wat?

grtz.
                    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post

grtz.
                      Ja ik bedoelde dus GEKOOKTE havermout. Het eindproduct dus

@ Kees
                      Bedankt voor de toffe reactie

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post

grtz.
                        Hehe vroeg ik me ook al af ik nam in de bulk 150gr en vond dat al heel erg veel.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Hehe vroeg ik me ook al af ik nam in de bulk 150gr en vond dat al heel erg veel.
                          Gewoon in een halve liter melk met wat wei, en een snufje brinta in de blender en dan is het erg goed te doen hoor. Neem zelf ook rond de 150gr, 500gr per drie dagen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Of je dien het zelf toe
                            Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Gewoon in een halve liter melk met wat wei, en een snufje brinta in de blender en dan is het erg goed te doen hoor. Neem zelf ook rond de 150gr, 500gr per drie dagen.

Gewoon 150gr in water doen neem het elke dag en vind het heerlijk als ontbijt. Neem 300ml water doe daarin 150gr havermout en 2 scheppen whey ff schudden en je hebt lekker papje
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X