Mijn voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingschema

Bij deze ook maar eens mijn voedingschema!
    Attached Files

veel brood en kipfilet

zou 's morgens voor havermout/brinta opteren ivm goede vetten

of anders ergens pindakaas/zalm/visoliecapsules bijpleuren

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      veel brood en kipfilet

zou 's morgens voor havermout/brinta opteren ivm goede vetten

of anders ergens pindakaas/zalm/visoliecapsules bijpleuren
      Ja ben zelf ook in de weer om wat meer afwisseling erin te krijgen maar mijn probleem 's morgens is dat ik om 07.10 in de trein zit en dan is het meenemen van wat sneetjes met kipfilet toch een stuk handiger dan havermout/brinta. In het weekend is het wel mogelijk, hoe bereiden jullie je havermout/brinta?

Comment

eet dan voor dat je de trein op stapt?

persoonlijk doe ik 's morgens (momenteel) 60gr havermout in een kom, 200ml melk erop en 80seconden in de micro. daarna wat zoetstof erbij en eten maar

Comment

Originally posted by Spectral View Post
          eet dan voor dat je de trein op stapt?

persoonlijk doe ik 's morgens (momenteel) 60gr havermout in een kom, 200ml melk erop en 80seconden in de micro. daarna wat zoetstof erbij en eten maar
          Ja dat wordt dan wel heel erg vroeg, kom ik om kwart voor 6 op te staan hehe. Maar ga straks in de supermarkt eens kijken naar havermout, dan pak ik dat in ieder geval in het weekend.

Comment

Originally posted by Gauner View Post
            Ja dat wordt dan wel heel erg vroeg, kom ik om kwart voor 6 op te staan hehe. Maar ga straks in de supermarkt eens kijken naar havermout, dan pak ik dat in ieder geval in het weekend.
            Ja en? Ik sta om 6.00 op terwijl ik niet naar werk of wat dan ook moet. 45mins lopen/trainen en dan ontbijten. Ligt er net aan wat je toewijding is. Grootste nadeel is dat je om 21.30-22.00 al in bed moet liggen om aan je 8 uur slaap te komen.

Qua recept. Warm de melk op in de magnetron voor 1-2 minuten. Doe er dan brinta/havermout in en roeren. Doe er dan je whey in en roeren. Dan vreten die zooi Je kan het ook koud klaar maken en in een hersluitbaar bakje doen om in de trein te eten.

Daarnaast is het altijd lastig om te zeggen of je een goed eetschema hebt als je geen doel vermeld. De samenstelling van voedingsstoffen is afhankelijk van je doel.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Ja en? Ik sta om 6.00 op terwijl ik niet naar werk of wat dan ook moet. 45mins lopen/trainen en dan ontbijten. Ligt er net aan wat je toewijding is. Grootste nadeel is dat je om 21.30-22.00 al in bed moet liggen om aan je 8 uur slaap te komen.

Qua recept. Warm de melk op in de magnetron voor 1-2 minuten. Doe er dan brinta/havermout in en roeren. Doe er dan je whey in en roeren. Dan vreten die zooi Je kan het ook koud klaar maken en in een hersluitbaar bakje doen om in de trein te eten.

Daarnaast is het altijd lastig om te zeggen of je een goed eetschema hebt als je geen doel vermeld. De samenstelling van voedingsstoffen is afhankelijk van je doel.
              Ja maar als je tot 20.00 's avonds bezig bent met studie lig ik niet voor 23.00 in me bed dus dat laatste uurtje slaap 's morgens heb ik echt wel nodig.
              Qua doel, vooral wat massa aankomen. Zat vorig jaar op een zeer laag gewicht van 53 kilogram met mijn 1,78M. Nu ben ik sinds ik fanatiek doe trainen de afgelopen 8 maanden aangekomen tot 58 kilogram.. Merk vooral sinds ik de afgelopen tijd flink wat magere melk in mijn schema heb toegevoegd (zo'n 2 liter per dag) dat ik wel aankom..

Comment

pak een thermosfles mee....melk, havermout/brinta, beetje zoetstof niet te dik maken en huppa lekker in de trein...krantje erbij

Comment

Ik zou wel uit kijken met brinta mee nemen!! Voor je het weet heb je een baksteen in je thermofles, Havermout kan wel goed! Of je moet er natuurlijk een paar keer flink in spugen dan blijft het vloeibaar door bepaald enzym in je speeksel.

Succes!!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

LOL ik zie het al voor mij....in de trein in je thermos spugen...en dan opdrinken....hahahaha

Comment

Ik mis groenten bij je avondeten en heb verder het idee dat je te weinig vet binnen krijgt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ik mis groenten bij je avondeten en heb verder het idee dat je te weinig vet binnen krijgt.
                        Klopt ben niet zo'n groente liefhebber
                        Met vetten ben ik nogal huiverig om die flink op te voeren, welke dingen zou ik volgens jou kunnen eten die me goede (onverzadigde) vetten leveren?

Comment

Wok anders een wat groenten en gooi ze bij de rijst en kip ofzo. Wellicht krijg je ze dan wel weg.
                          Neem gewoon ook eens een boterham met pindakaas ofzo.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X