kan iemand me helpen met een juist schema op te stellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het feit dat hij zo laag uitkomt heeft ook te maken dat hij vetpercentage 0% heeft ingevuld .

@leo ik doe 200gr melk bij 60gr havermout en dan heb ik net geen harde massa en net geen lopende massa. ideaal voor mij...

Comment

@leo: Ik doe het op "het oog" zeg maar Maar zal ongeveer dezelfde verhouding als die van Spectral
      Is trouwens wel een flinke kom die jij weglepelt!
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

200 ml melk op 60 gram dat zou ik echt niet wegkrijgen. Ik schenk alles in een maatkan en drink het zo snel mogelijk weg.

hehe flinke kom ja, maarja ik heb ook een enorme verbranding dus ik moet echt kanen voor mn leven als ik niet meer hoefde te eten, dan zou ik denk ik 25% meer vrije tijd hebben beetje kut maarja, resultaten mogen er ook wel zijn i guess. ik neem aan dat je mn schema hebt gecheckt hierboven? is er eigenlijk iemand die ook iets van 4400 kcal per dag wegwerkt? wel benieuwd hoe die dat er van af brengt
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik zit ergens rond die koers van 4000- 4500, maar ik spreid het meer uit op de dag met 'tussendoortjes' omdat ik maar één pauze heb op een dag van 10 uur. zowa elk half uur tot uur gaat er wel wa naar binnen

Comment

hehe je bent werkeloos of niet? of student zoals ik dat kan natuurlijk ook, dan is je hele leven 1 pauze

kan ik je schema ff bekijken? in 10 uur 4500 kcal is wel redelijk doorbikkelen. hoe lang heb je erover gedaan om het op te bouwen?

ik heb trouwens ook ff wat foto's gepost net hoe ik ben gegaan op dit schema. Kijk maar ff als je wil
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

werkeloos? ik wérk 10 uur per dag En die tussendoortjes zijn repen, bananen..net wat ik die week in huis heb zeg maar :P

Maar ik zal eens precies alles gaan uitvogelen hoeveel ik op een dag naar binnen takel

En opbouwen...euhm...ben gewoon elke dag iets meer gaan eten..en als ik 'honger' krijg krijgt mijn maag gehoor ;p
              Last edited by erikv; 03-03-2008, 18:00.

Comment

ooohw haha ik las "ik heb maar 1 pauze van 10 uur op een dag"

aan hoeveel kcal repen en bananen vreet je dan ongeveer per dag? moet je is proberen elke dag een halve kilo brinta en 3 liter melk weg te krijgen, is veel beter dan alleen maar bananen en repen ook zitten er heel veel vezels in brinta enzo en die zorgen er wel voor dat je geen honger krijgt komende tijd! ik heb al maanden lang geen honger gevoel meer gehad, alleen maar eten erbovenop proppen

Comment

ik vat ook elke dag havermout met volle melk Maar ik kan nie terwijl mijn machines draaien havermout zitten lepelen..de hoeveelheid die ik eet wordt net aan getolereerd zeg maar. Je moet iets

ben nu even alles op papier aan het zetten..

Comment

hehe oke dan dat is waar.

ik ben benieuwd naar je schema

Comment

Goed..kan het niet als bijlage toevoegen..zet het wel even in mijn topic..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X