verschillende eiwitbronnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je krijgt meer kcal en vetten/cholesterol binnen met de dooier.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Je krijgt meer kcal en vetten/cholesterol binnen met de dooier.
      Maar ook meer eiwitten toch??

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Maar ook meer eiwitten toch??
        Ruwweg het dubbele dan wanneer je alleen het wit eet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Klopt, maar doordat er teveel cholesterol in de dooier zit, kun je deze beter verwijderen.

ik eet smorgens 5 eieren en savonds 5 eieren zonder de dooier.

Het is idd waar dat je de messte eiwitten dan mist uit de dooier, maar dit weegt niet op tegen de te grote hoeveelheid cholestorol en vet.

Ik neem per week 2 dooiers.(zonde deze zijn zo lekker ).
          Alweer een ei ?

Comment

Om 40 gram eiwit binnen te krijgen zou je 10 ei-eiwitten moeten eten (zonder de dooier dus) Ongeveer 5 tot 6 eieren met dooier levert hetzelfde aan eiwitten maar ook veel vetten/cholesterol en uiteraard ook extra kcal. Dat ka nin de cut een probleem zijn voor de meesten.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Weten jullie al dat je tegenwoordig, ook eiwitten kunt verkrijgen uit eiwitpoeders? Ei-eiwitten zijn volgens mij al lang achterhaald, buiten dat er niet meer in zit wat er vroeger inzat zijn eieren gewoon slecht. 30 gram eiwitpoeder na het ontbijt en de training is volgens mij beter dan 20 eieren per dag naar binnen proppen.

Comment

tja, niet iedereen traint eet enz het zelfde he

ik doe nog oldscool ei eten en bevalt me goed, heb goede resultaten dus waarom zou ik switsen ?
                Daar komt bij dat ik liever bio ga dan aan de shakes, weet het is ächterhaald" maar goed mijn redenen hiervoor heb ik beschreven hierboven.
                Daar komt bij dat ik van shakes enorm veel ga ruften, nee dank u
                ik haal liever mijn eiwitten uit een op mij toegepast eet schema,dit is mijn ultieme basis.

Ik zie maar al te vaak mensen die alleen shakes nemen en verder niet dieeten of what so ever, tja zo kun je het ook doen, maar naar mijn mening mis je dan de essensie van bb.

(ik voel een discussie opkomen )
                Alweer een ei ?

Comment

Originally posted by body freak View Post
                  tja, niet iedereen traint eet enz het zelfde he

ik doe nog oldscool ei eten en bevalt me goed, heb goede resultaten dus waarom zou ik switsen ?
                  Daar komt bij dat ik liever bio ga dan aan de shakes, weet het is ächterhaald" maar goed mijn redenen hiervoor heb ik beschreven hierboven.
                  Daar komt bij dat ik van shakes enorm veel ga ruften, nee dank u
                  ik haal liever mijn eiwitten uit een op mij toegepast eet schema,dit is mijn ultieme basis.

Ik zie maar al te vaak mensen die alleen shakes nemen en verder niet dieeten of what so ever, tja zo kun je het ook doen, maar naar mijn mening mis je dan de essensie van bb.

(ik voel een discussie opkomen )
                  In de meeste poeders zitten veel meer additieven dan in een normaal ei eiwit hoor.
                  Vind verder dat je groot gelijk hebt. Waarom uit poeders halen als het uit normale voeding kan. Shakes zijn aanvulling, geen vervanging.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    In de meeste poeders zitten veel meer additieven dan in een normaal ei eiwit hoor.
                    Vind verder dat je groot gelijk hebt. Waarom uit poeders halen als het uit normale voeding kan. Shakes zijn aanvulling, geen vervanging.
                    Dus 20 eieren per dag zijn voeding, gaan wij weer terug naar af. Hoewel wij nu weten wat de gevaren er van zijn, de cholesterol verlagers gaan een goede toekomst tegemoet.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                      Dus 20 eieren per dag zijn voeding, gaan wij weer terug naar af. Hoewel wij nu weten wat de gevaren er van zijn, de cholesterol verlagers gaan een goede toekomst tegemoet.
                      Kijk nu begrijp je mij verkeerd in deze, in een uitgebalanceerde voeding zitten al veel eiwitten verwerkt. Niet enkel eieren eten, dat zeg ik niet.
                      Mijn idee hier achter is eigenlijk heel simpel, waarom dure vaak niet goed werkende shakes kopen en blijven kopen, terwijl je met een goede voeding ook zeer goed kunt volstaan?
                      Alweer een ei ?

Comment

Kun je mij uitleggen wat goede voeding is?

Comment

Kun je mij uitleggen wat goede voeding is?

Een goede voeding is:

Uitgebalanceerd op de behoeftes die jij nodig bent voor de te leveren prestaties.

Daarbij kun je deze behoeftes elke keer bijstellen, bijv omdat je meer wil groeien of dan wel wilt afvallen. (bulken en cutten).

Meer kan ik er niet van maken.
                          Alweer een ei ?

Comment

Originally posted by body freak View Post
                            Een goede voeding is:

Uitgebalanceerd op de behoeftes die jij nodig bent voor de te leveren prestaties.

Daarbij kun je deze behoeftes elke keer bijstellen, bijv omdat je meer wil groeien of dan wel wilt afvallen. (bulken en cutten).

Meer kan ik er niet van maken.
                            ?????

Comment

Ik vond de uitleg van body freak best duidelijk eigenlijk..?
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Alleen als je de dooiers mee eet. Daarnaast had ik laatst een leuke discussie met Heineken meen ik over hoeveel het statistisch gezien uitmaakt om structureel een bepaald aantal eieren te eten. Vond het toch niet echt de moeite schelen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X