Aminozuren worden in 40 minuten opgenomen. Wei isolaat wordt in een uur opgenomen. Dan moet je jezelf toch afvragen of het die 20 minuten waard is. Als je het geld van je aminozuren namelijk extra investeert in de isolaatversie, hou je geld over en die 20 minuten zullen echt niet zo veel verschil maken. De snelste manier van cortisolonderdrukking is overigens toch echt gewoon dextrose tijdens de training.
Goedkope vloeibare amino's
Collapse
X
-
In dit geval investeer ik liever in een vloeibaar L-aminozuur supplement, dan in wei isolaat. Ten 1e omdat het beter en sneller wordt opgenomen, 20 minuten kunnen soms wel eens te laat zijn. Het geen vet bevat maar wel 22 L-aminozuren en die zitten niet in een wei isolaat, voor de prijs maakt het bijna niets uit. Tenminste niet waar ik mijn supplementen haal, daar hou je altijd geld over. Ik heb op dit forum gelezen dat je bij je ontbijt wei eiwitten moet gebruiken, om je cortisol te drukken. Is dit nu veranderd in dextrose tijdens de training, volgens mij wek je het daar juist mee op.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostIn dit geval investeer ik liever in een vloeibaar L-aminozuur supplement, dan in wei isolaat. Ten 1e omdat het beter en sneller wordt opgenomen, 20 minuten kunnen soms wel eens te laat zijn. Het geen vet bevat maar wel 22 L-aminozuren en die zitten niet in een wei isolaat, voor de prijs maakt het bijna niets uit. Tenminste niet waar ik mijn supplementen haal, daar hou je altijd geld over. Ik heb op dit forum gelezen dat je bij je ontbijt wei eiwitten moet gebruiken, om je cortisol te drukken. Is dit nu veranderd in dextrose tijdens de training, volgens mij wek je het daar juist mee op.
Dextrose na de training kan wel, de insulinepiek is gunstig omdat het een anabool hormoon is en je bent er na de training extra gevoelig voor en de suikers vloeien de spieren in om de glycogeenvoorraad aan te vullen.
Dat dextrose cortisol opwekt is gewoon onzin. Ben zeer benieuwd naar het onderzoek waar je dat vandaan hebt gehaald."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dit schreef je: De snelste manier van cortisolonderdrukking is overigens toch echt gewoon dextrose tijdens de training. Ik geef een antwoordt op jouw stelling er staat toch duidelijk TIJDENS de training. Niemand neemt tenslotte tijdens zijn training dextrose in, ik tenminste niet. Want nu is het weer dextrose na de training, dat klopt wel. Lees het nog eens na, volgens mij heb je dat verkeerd geschreven, het is NA de training en niet TIJDENS de training.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostDit schreef je: De snelste manier van cortisolonderdrukking is overigens toch echt gewoon dextrose tijdens de training. Ik geef een antwoordt op jouw stelling er staat toch duidelijk TIJDENS de training. Niemand neemt tenslotte tijdens zijn training dextrose in, ik tenminste niet. Want nu is het weer dextrose na de training, dat klopt wel. Lees het nog eens na, volgens mij heb je dat verkeerd geschreven, het is NA de training en niet TIJDENS de training."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Dus volgens jou moet je tijdens en na je training dextrose gebruiken.Tijdens de training om je cortisol te onderdrukken en na je training om er zorg voor te dragen, dat je wei beter wordt opgenomen. Hoeveel dextrose zou je dan moeten gebruiken, om te voorkomen dat het niet wordt omgezet vet en dat je tijdens de training geen hyper krijgt.
Comment
-
Originally posted by harold View PostVloeibare vrije aminozuren hebben geen meerwaarde boven tabletten en capsules. Vloeibare amino's bestaan namelijk niet. Een aminozuur is in pure vorm een kristallijn poeder.Het zijn dus opgeloste amino's
Complexe aminozuren zijn niet meer dan een vervanging van eiwit. Er word beweerd dat vrij amino's uit supplementen sneller worden opgenomen. Dat is onzin. Bij een goed functionerende spijsvertering neemt de darmwand aminozuren uit eiwitten even snel op als die uit supplementen en door koppeling van het transport door de darmwand aan de afbraak van peptiden misschien nog wel iets sneller.
Bovendien is de hoeveelheid aminozuren die je met supplementen binnen krijgt vrij gering.
Een eetlepel kwark bevat meer.
Grtz.
Duidelijke taal collegaWho's the Chef
Comment
-
idd..even alles terug gelezen. Persoonlijk kies ik voor de shake na de training.Twintig minuten zal ik niet zoveel last van hebben..Daarbij Dextrose na de training is ook een optie. Maar hoe moet ik da zien? Gewoon wa Dextro-energy's naar binnen tikken na de training of hoe?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostDus volgens jou moet je tijdens en na je training dextrose gebruiken.Tijdens de training om je cortisol te onderdrukken en na je training om er zorg voor te dragen, dat je wei beter wordt opgenomen. Hoeveel dextrose zou je dan moeten gebruiken, om te voorkomen dat het niet wordt omgezet vet en dat je tijdens de training geen hyper krijgt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
De opname tijd van amino's ligt ongeveer rond de 60 min de opname tijd van whey ongeveer rond de 80 min.
Voor die 20 min zou ik mijn geld liever uitgeven aan een shake.
Druivensuiker kan je gewoon in de supermarkt kopen kost iets van 1.39 voor 500 gr.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
De ene moderator GeneralIx zegt; Aminozuren worden in 40 minuten opgenomen. Wei isolaat wordt in een uur opgenomen. Dan moet je jezelf toch afvragen of het die 20 minuten waard is. Als je het geld van je aminozuren namelijk extra investeert in de isolaatversie, hou je geld over en die 20 minuten zullen echt niet zo veel verschil maken. De andere moderator Harold zegt; De opname tijd van amino's ligt ongeveer rond de 60 min de opname tijd van whey ongeveer rond de 80 min. Wie moet ik nu geloven?
Comment
-
Je moet Harold geloven. Is inderdaad 60 minuten voor de amino's en 80 voor wei isolaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-