Misschien niet dé juiste plaats, maar aangezien het over eiwitten gaat: Is er ergens goedko(o)p(er) aan van die buisjes amino te komen? In de sportschool kosten ze 2,50 de stuk..Vindt ik béétje te veel van het goeie.
Goedkope vloeibare amino's
Collapse
X
-
hmm..
@harold: Is dat dan een fabeltje? Ik bedoel..veel mensen zeggen dat het super werkt, ook verschillende mensen hier op 't forum (als ik me niet vergis..)
Maar als ik het goed begrijp is een shake aan het eind van de training afdoende.?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostIk gebruik voor en na mijn training vloeibare aminozuren, deze worden direct opgenomen. Tijdens en na de training ben ik dan voorzien van aminozuren.
Je bent je ervan bewust dat aminozuren uit verschillende eiwitten voortkomen ??
Er zijn ongeveer 12 essenciele aminozuren, en die zitten niet allemaal
in een simpel buisje of iets dergelijks.
je moet ze halen uit de goede eiwitten van uitgebalanceerd voedsel
met vloeibare aminozuren alleen ben je er lang niet!!
GreetzLast edited by Marcelo; 07-03-2008, 06:38.Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Comment
-
Vloeibare vrije aminozuren hebben geen meerwaarde boven tabletten en capsules. Vloeibare amino's bestaan namelijk niet. Een aminozuur is in pure vorm een kristallijn poeder.Het zijn dus opgeloste amino's
Complexe aminozuren zijn niet meer dan een vervanging van eiwit. Er word beweerd dat vrij amino's uit supplementen sneller worden opgenomen. Dat is onzin. Bij een goed functionerende spijsvertering neemt de darmwand aminozuren uit eiwitten even snel op als die uit supplementen en door koppeling van het transport door de darmwand aan de afbraak van peptiden misschien nog wel iets sneller.
Bovendien is de hoeveelheid aminozuren die je met supplementen binnen krijgt vrij gering.
Een eetlepel kwark bevat meer.
Grtz.Last edited by harold; 08-03-2008, 06:16.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Het is ook duidelijk..en de waarheid. Het zou idd nooit zo mogen zijn dat supplementen de aminozuren uit echt voedsel moeten vervangen. Dat werkt gewoon niet. Supplementen zijn EXTRA. Ik neem dan ook alleen amino's in supplementvorm direct na de training omdat dat dan makkelijk voor handen is. Bovendien zie ik mezelf niet met koeltassen kwark en andere voeding rond sjokken. Misschien enkele hardcore mannen wel maar die sporen in mijn ogen niet.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
22 aminozuren waarvan 8 essentiële en 4 semi essentiële. In de meeste eiwitpoeders zitten maar 18 aminozuren.Vloeibare aminozuren zijn reeds omgezet naar vrije aminozuren en worden daarom direct opgenomen door het lichaam. Aminozuren uit eiwitten moeten eerst door het lichaam worden omgezet. Vloeibare aminozuren zijn reeds omgezet (lees voorverteerd) dan heb je minder nodig dan wanneer je een eiwitshake neemt. Maar die gebruik ik ook en runder albumin aminozuren, daarnaast let ik goed om mijn voeding. Ik wil wel blijven sporen als hardcore man.
Comment
-
Dank je wel dat ik dat van jou mag zijn. Maar kom jij nog uit de oude draaidoos met je ei-eiwitten en koelboxen met kwark. Het was vroeger zeker en vast een goede training met die koelboxen. Want toen waren er nog geen vloeibare aminozuren en eiwitpoeders.Jij ziet je zelf niet met koelboxen rondsjouwen, om de simpele redenen dat jij je zelf niet als hardcore man ziet. Maar fitnessen is ook een leuke bezigheid, tegenwoordig noemen ze dat voor ouderen cardio-fitness. Kwark neem ik o.a voor het slapen gaan en niet overdag, daar hoef ik dan niet mee te sjouwen. Maar er bestaan tegenwoordig andere eiwitten, die je ook in plaats van kwark kan nemen. Die zijn beter te pruimen en hebben een beter resultaat.
Comment
-
De opname van complexe vrije amino's of vloeibare zal niet veel uitmaken. Het nemen van amino's vind ik zonde van het geld, na de training kan je net zo goed een whey shake nemen.
Tevens moet je ook nog kijken naar de biologische waarde van van de amino's. Zijn deze bv gemaakt van maiseiwit dan heeft dit supplement een lage biologische waarde.
Ik zou amino's misschien alleen in de cut gebruiken. Dit omdat amino's niks anders bevatten dan amino's. Dit kan goed uitkomen bij een streng dieet.
grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Volgens mij maakt de opname wel degelijk uit, directe opname of opname na 1.30 uur met een whey shake, volgens mij zit hier toch wel een wezenlijk verschil in. Het drukt direct je cortisol gehalte en dat is volgens mij en anderen toch beter. Het product dat ik gebruikt bevat geen maiseiwit, zit er in mais ook eiwit ik denk dan meer aan koolhydraten. Deze bestanddelen zitten in de aminozuren die ik gebruik Body-Food® International en ze zijn heerlijk van smaak. Probeer ze eens, je kunt ook een tester aanvragen bij dat bedrijf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-