Plateau bereikt: wie helpt me verder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fanny View Post
    Wat wel een goed idee is om anders te eten. Dus wel hetzelfde aantal kcal maar minder koolhydraten.
    Je snapt

Kan ook de berekening van het V-diet hanteren om de kcal te weten. Bodyweight is in pounds dus even Online Conversion - Convert just about anything to anything else toepassen hier.

(10.2 x bodyweight + 879) x .50 = _____
    Now do it again with this equation:
    (10.2 x bodyweight + 879) x .60 = _____ (Only the .60 is different.)
    Dan heb je hoog/laag. Nooit meer dan 100gr per dag aan carbs, 20% van kcal aan vet en de rest eiwitten. Maar als je laag in carbs gaat kun je niet meer intensieve cardio doen. Maar met 100gr per dag zou je wel dat fietsen en sporten moeten kunnen handhaven.

En als je dat uur fietsen naar het werk doet verhoogt het je algemene verbranding voor de rest van de dag. Net zoals dat uur EPA-lopen. De reden dat je geen intensieve cardio doet als je lage carbs eet is omdat je dan meer spiermassa mee gaat verbranden + spierherstel belemmerd. Lage intensiteit cardio maakt geen gebruik van de reperatie poel in je lijf.

Als het goed is zal de hoog dag net boven je 500kcal onder onderhoud zitten en de andere dagen zit je qua kcal nog net iets lager. Zo zal je metabolisme ook minder klappen krijgen. En als ik moet geloven van anderen die het zo gedaan hebben is hun metabolisme niet kapot gegaan en gingen meteen op onderhoud zitten toen ze klaar waren. En nog bleven ze door verbranden na afloop ipv een jojo-effect.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      En als ik moet geloven van anderen die het zo gedaan hebben is hun metabolisme niet kapot gegaan en gingen meteen op onderhoud zitten toen ze klaar waren. En nog bleven ze door verbranden na afloop ipv een jojo-effect.
      dat heb ik met elk soort dieet al gehad tot nu toe. OP onderhoud gaan eten en nog 2-3kg extra verliezen.

Nu ben ik al 2weken boven onderhoud aan het eten en nog blijf ik rond hetzelfde schommelen. Ene dag er wat af, volgende dag er trug wat bij

Comment

Als je koolhydraten wilt verwijderen is dat prima, ik zeg het volgende: VERVANG zoveel mogenlijk koolhydraten uit fruit en granen door de koolhydraten uit groenten. Groenten verteren veel moeilijker dan granen en fruit en KOSTEN zelfs kcal om ze te verwerken door het lichaam. Tel daar ook nog es de extra kcal bij op die het lichaam nodig heeft voor het verwerken van je eiwitten en het herstel van je krachttraining en je gaat als het goed is weer omlaag in BF.
        Conclusie, groenten helpen je droger te worden.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als je koolhydraten wilt verwijderen is dat prima, ik zeg het volgende: VERVANG zoveel mogenlijk koolhydraten uit fruit en granen door de koolhydraten uit groenten. Groenten verteren veel moeilijker dan granen en fruit en KOSTEN zelfs kcal om ze te verwerken door het lichaam. Tel daar ook nog es de extra kcal bij op die het lichaam nodig heeft voor het verwerken van je eiwitten en het herstel van je krachttraining en je gaat als het goed is weer omlaag in BF.
          Conclusie, groenten helpen je droger te worden.
          Sterk punt! 'fibrous carbs' hebben idd een erg hoog thermisch effect

alleen je moet er wel knetterveel van eten.

Ander punt is de kwark. Want in kwark zitten weer melksuikers. Echter Druifje is vegatarisch. Is er naast eieren dan uberhaupt een andere oplossing

Comment

Ja..Tofu

Comment

visolie, veeeeeeel visolie. Niks anders.
              the one and only tabata overlord

Comment

vegetariƫr ==> geen vis ==> geen visolie

Lijnzaadolie?

Verder ben ik blij dat ik niet aan de tofu hoef.

Dat krijg ik niet naar binnen.

Comment

Veel bonen eten werkt ook. Ga daarna alleen niet te dicht bij druifje staan

Comment

Is soja eiwitten misschien een optie?

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      visolie, veeeeeeel visolie. Niks anders.
                      Is geweldig om ook je insulineresistentie te verminderen. Verder kun je calcium gaan supplementeren.

@ verder
                      Wellicht kun je even op onderhoud gaan zitten om je metabolisme weer te laten pieken, en erna weer cutten.
                      Qua cardio zou ik zoiezo gaan voor een tabata.
                      Vegetariƫr kan toch gewoon zuivel eten? Eieren zijn ook zuivel namelijk, maar die zijn geen probleem? Bedoel je anders dat ze lactose intolerant is?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Da's voor het eerst dat ik hoor dat eieren in de zuivelgroep thuis horen...

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                          Is soja eiwitten misschien een optie?
                          Vandaar ook dat ik al Tofu als optie gaf.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Da's voor het eerst dat ik hoor dat eieren in de zuivelgroep thuis horen...
                            Ook voor mij nu ik het teruglees. Overhaaste reactie.
                            En tofu is inderdaad gewoon soja eiwit. Moet kunnen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                              vegetariƫr ==> geen vis ==> geen visolie

Lijnzaadolie?

Verder ben ik blij dat ik niet aan de tofu hoef.

Dat krijg ik niet naar binnen.
                              Als je geen tofu lust, lust je dan wel tempeh. Mijn leverancier heeft goed smakende Soya Isolaat Eiwitten, zonder oestrogeen er in. Maar wel met de smaak banaan en aardbei, die Soya Isolaat eiwitten zitten barstensvol met Glutamine en bevatten geen koolhydraten en minder dan 0.5 gram vet.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                                Als je geen tofu lust, lust je dan wel tempeh. Mijn leverancier heeft goed smakende Soya Isolaat Eiwitten, zonder oestrogeen er in. Maar wel met de smaak banaan en aardbei, die Soya Isolaat eiwitten zitten barstensvol met Glutamine en bevatten geen koolhydraten en minder dan 0.5 gram vet.
                                Gelukkig weet jij precies welke producten jouw leverancier levert en met welke hoeveelheden. Wel vreemd dat je paar dagen terug nog niets van supplementen af leek te weten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X