Afval/Cut-schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Liquidfire- View Post
    Hier een gezipte versie, het PDF bestand was te groot.

Iemand, heb vandaag ook Dextrose gehaald heb uit verschillende bronnen vernomen dat dit goed is na de training ook in de cut ?

Comment

Dextrose zou ik tijdens de training nemen, en heeft zeker nut, al helemaal in de cut. Geeft je de energie om door te gaan, en waarschijnlijk ligt je cortisol al wat hoger dan normaal, dus dan is een extra stijging niet welkom.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Dextrose zou ik tijdens de training nemen, en heeft zeker nut, al helemaal in de cut. Geeft je de energie om door te gaan, en waarschijnlijk ligt je cortisol al wat hoger dan normaal, dus dan is een extra stijging niet welkom.

Oké, gewoon flesje vullen en knallen wat was de preciese verhouding 0.4 of 0.8 per vvm?

Comment

Hier de sticky link, waar je denk ik aan refereerde.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Hier de sticky link, waar je denk ik aan refereerde.

Bedankt Generaal !

Mischien in de toekomst nog BCAA's erbij halen, maar nu maar eens hiermee gaan kloten !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X