iedereen zegt kwark voor het slapen gaan maar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

aarbeienkwark... wanneer leren mensen dat nou: dat is voor zoetekouwen! 1,5% vet op 500 gram kwark is 7,5 gram vet. In magere kwark zit 0 gram. Waarschijnlijk heb je ook enorm veel suikers daarin, post de stats van je kwark maar is.

magere kwark smaakt wel HEEEL anders dan die zoete kwark die nergens goed voor is
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Waarom nergens goed voor? Het is inderdaad niet voor spieropbouw ofzo maar het is wel heel erg gezond.

Comment

heel erg gezond??? dat betwijfel ik ten zeerste. Kwark neem je voor de langzame eiwitten, niet voor suikers en dat is nou precies wat er daar in zit. post de stats van je kwarkie maar, ik ben benieuwd
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          heel erg gezond??? dat betwijfel ik ten zeerste. Kwark neem je voor de langzame eiwitten, niet voor suikers en dat is nou precies wat er daar in zit. post de stats van je kwarkie maar, ik ben benieuwd

idd erg ongezond.
          Neem altijd de magere kwark voor het slapen en zon heerlijke lekkere volle eetlepel lijnzaadolie erachteraan (heeeeeerrrliijjjkkkk ).brrrr.

En nee eet echt geen vis voor het slapen, ben net een jaar getrouwd, hoe heet dat ook al weer o ja flitscheiding
          Alweer een ei ?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Hier een onderzoekje naar soja en het effect op de testosteronspiegel. Deze is ook zeker interessant.
            Heb nog een wat interessantere rode draad gevonden. Mooi overzicht van wat er tot nu toe bekend is over soja en aanbevelingen. Hier de link.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tijden veranderen.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@Punani
                Nu geef je duidelijke redenen waarom zalm beter is dan kwark. En je hebt gelijk. Ik kan me vinden in al je argumenten. Maar ik vind vis goor als ik naar bed ga. Daarom blijf ik bij kwark. Even goeie vrienden overigens
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Same here
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    @Punani
                    Nu geef je duidelijke redenen waarom zalm beter is dan kwark. En je hebt gelijk. Ik kan me vinden in al je argumenten. Maar ik vind vis goor als ik naar bed ga. Daarom blijf ik bij kwark. Even goeie vrienden overigens
                    ik vind kwark ook goed hoor. Neem het regelmatig. Is goed weg te eten. Ik heb het geloof ik van november tot februari genomen.

Comment

Als kwark net zoals melk de huid veel stugger maakt kan ik de redenatie begrijpen waarom het niet te nemen in aanloop naar een competitie. Voor de meesten, die niet competitief zijn, blijft kwark dus nog steeds erg goed. Vind het zelf niet te eten dus hou het bij eieren en vis.

Comment

Pak het meestal gewoon met een smaakje, makkelijk weg te krijgen veel eiwitten in.. meestal 40 tot 50 gr per 500 gr kwark.. zou je gewoon elke dag moeten eten, helemaal makkelijk als je na het trainen nog plannen hebt en niet genoeg tijd hebt om een heel feestmaal te maken!

Greatz

Comment

Originally posted by RiseandShine View Post
                          Pak het meestal gewoon met een smaakje, makkelijk weg te krijgen veel eiwitten in.. meestal 40 tot 50 gr per 500 gr kwark.. zou je gewoon elke dag moeten eten, helemaal makkelijk als je na het trainen nog plannen hebt en niet genoeg tijd hebt om een heel feestmaal te maken!

Greatz
                          En welke kwark heb jij het dan over met een smaakje?
                          De meeste kwark met een smaakje hebben geen 40 of 50gr per 500gr hoor!
                          Post die voedingswaarde is dan en merk etc.

grtz.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Heb nog een wat interessantere rode draad gevonden. Mooi overzicht van wat er tot nu toe bekend is over soja en aanbevelingen. Hier de link.
                            Behoorlijk lovend over soya, het lijkt bijna reclame.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                              Behoorlijk lovend over soya, het lijkt bijna reclame.
                              Ik vind het meer goede voorlichting, weten waar je over praat met een bron er bij vermeld. Klasse GeneralIx...

Comment

Ik eet nu elke dag om 21 uur 300 gram kwark, max een uur daarna probeer ik al te gaan slapen (ik moet vroeg opstaan voor school). maar hoe zit het nu als ik in het weekend bv uitga tot 3u? is het dan nog goed om kwark te eten om 21u of moet het pas om 3u? ik probeer nooit te laat thuis te zijn omdat ik weet dat slapen enorm belangrijk is, maarja uitgaan is toch ook beetje belangrijk
                                @ ketIF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X