Hulp nodig samenstellen voedings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig samenstellen voedings schema

Aangezien ik toch wel verslaafd begin te worden aan het fitnessen
    lijkt het me handig om na 9 maanden toch maar eens een lekker strak
    schema ( voeding ) te hebben. Ik eet ook wel veel pasta en eiwitten voordat
    ik ga slapen... maar niet echt dat je zegt van, sochtends om 8 uur moet ik pasta etc etc.. verschillende tijden dus

mijn vraag is kunnen jullie mij helpen een mooi schema samen te stellen die me groei kan bevorderen/afslanken?

volgens de berekening van punani moet ik:
    2448 kcal
    225gr eiwitten
    en 50 gram vet binnen krijgen op een dag

mijn BF zit ongeveer op 16% (2 maanden terug op keuring laten meten)
    ik weeg 89 kilo en ben 189cm lang

alvast bedankt

volgens mij als je die zoekfunctie gebruikt of beetje zoekt in de forums vind je wel een schema..en als je daar geen wijs uit kunt kun je zelf een schema maken en op het forum posten zodat je advies krijgt vn anderen..ik wil ook zo'n schema weet je maar met rondneusen doe je aardig wat info op!

Comment

Je kan toch niet verwachten dat andere mensen die hier voor hunzelf komen in feite voor jou een voedingsschema gaan opstellen? Hulp bieden doen ze vast wel maar alles voor je maken lijkt me sterk :P

Ik zou eventjes opzoek gaan naar een voedingsschema, en die een beetje gaan aanpassen zodat je richting jou behoefte zit. Het is eventjes werken maar dan kom je nog ergens en kan je zelf bepalen wat je eet.

Comment

Eerst is het belangrijk om je doel scherp te krijgen. Je wil afvallen óf je wilt meer (spier)massa. Allebei tegelijk is niet mogelijk. Afhankelijk daarvan ga je respectievelijk onder behoefte eten (cutten) of boven behoefte eten (bulken).

Je maakt op basis daarvan een voedingsschema met 6á7 maaltijden (om de 2,5 uur) met een goede verhouding van vetten, koolhydraten en eiwitten. Voorbeelden van zowel cut- als bulkschema's zijn zat omhanden op dit forum dus die kun je eventueel naar je eigen wensen aanpassen.

Wanneer je klaar bent plaats je je schema hier en zul je er ongetwijfeld feedback op krijgen.

Succes!
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik zie geen voorstel voor een schema? Wij maken namelijk geen schema's he, wij adviseren op zijn hoogst.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Heineken View Post
            Eerst is het belangrijk om je doel scherp te krijgen. Je wil afvallen óf je wilt meer (spier)massa. Allebei tegelijk is niet mogelijk. Afhankelijk daarvan ga je respectievelijk onder behoefte eten (cutten) of boven behoefte eten (bulken).

Je maakt op basis daarvan een voedingsschema met 6á7 maaltijden (om de 2,5 uur) met een goede verhouding van vetten, koolhydraten en eiwitten. Voorbeelden van zowel cut- als bulkschema's zijn zat omhanden op dit forum dus die kun je eventueel naar je eigen wensen aanpassen.

Wanneer je klaar bent plaats je je schema hier en zul je er ongetwijfeld feedback op krijgen.

Succes!

thanx.. je bent de eerste die me een nuttig antwoord geeft..
            ik had geen voorbeeld neergezet omdat ik bij god niet wist hoe ik moest beginnen, misschien had ik dat er ook even bij moeten zeggen maar
            de richtlijnen die je heb gegeven heb ik wel wat aan.. ik wil voornamelijk cutten dus ik ga over een schema nadenken...

bedankt

Comment

ik heb wel een overzicht gemaak van mn trainingsschema... commentaar altijd welkom

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post432954

Comment

Originally posted by chopmhal View Post
                thanx.. je bent de eerste die me een nuttig antwoord geeft..
                ik had geen voorbeeld neergezet omdat ik bij god niet wist hoe ik moest beginnen, misschien had ik dat er ook even bij moeten zeggen maar
                de richtlijnen die je heb gegeven heb ik wel wat aan.. ik wil voornamelijk cutten dus ik ga over een schema nadenken...

bedankt
                Nuttige antwoorden zoals die staan ook in de stickys Dus lees ze allemaal eventjes door, dan zit je echt al een heel stuk verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X