hallo allemaal
ik ben een man van 1.82 en ik weeg momenteel 88 kg (2 maand geleden 86)
hallo iedereen even mijn situatie
- ik train 4 a 5 keer per week , cardio en ook krachttraining, schema opgesteld door VO2 max en max bij kracht
- de eerste maand verloor ik 2 kg en nu is dit is er nu bijgekomen, maar ik heb niet het gevoel dat ik 'verdikt' ben mijn arm en borst omtrek zijn wel gestegen, dus ik denk dat er wat spiermassa bij is.
- mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat mijn lichaamsvet zich rond mijn buik bevindt.
- mijn kracht en fysiek zijn in de afgelopen 2 maand wel goed vooruit gegaan
ik heb mijn eetschema een beetje aangepast, maar dit is ver van ideaal, mijn grootste probleem is dat ik een 'moeilijke eter'
ben.mijn huidig schema:
's morgens 7 uur:
250 ml melk
en boterham (zonder beleg, met boter (plantaardig))
of melk met rice crispies (kleine portie)
rond 10 uur:
banaan of appel
middag:
4 sneden brood, zonder beleg (met plantaardige boter[ik weet het ben freak])
of warme maaltijd:
2 grote aardappelen met een stuk vlees(wisselt af) en bv appelmoes of spinazie er bij
of pasta (spagetti zonder saus met alleen gehakt)
rond 4 a 5 uur:
appel of banaan
en dan nog doorlopend tijdens de dag: liter water en halve liter fruitsap
ik ben er van overtuigt dat dit ver van optimaal is maar ik hoop dat er iets van kan gemaakt worden.
tips ivm verbranden zijn ook altijd welkom,
PS: veel van mijn vrienden nemen whey, maar ben hier wat bang van aangezien zij vertrekken van een relatief laag vet gehalte, en ze zo opbouwen. en ik ook nog moet afbouwen tips altijd welkom
ik ben een man van 1.82 en ik weeg momenteel 88 kg (2 maand geleden 86)
hallo iedereen even mijn situatie
- ik train 4 a 5 keer per week , cardio en ook krachttraining, schema opgesteld door VO2 max en max bij kracht
- de eerste maand verloor ik 2 kg en nu is dit is er nu bijgekomen, maar ik heb niet het gevoel dat ik 'verdikt' ben mijn arm en borst omtrek zijn wel gestegen, dus ik denk dat er wat spiermassa bij is.
- mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat mijn lichaamsvet zich rond mijn buik bevindt.
- mijn kracht en fysiek zijn in de afgelopen 2 maand wel goed vooruit gegaan
ik heb mijn eetschema een beetje aangepast, maar dit is ver van ideaal, mijn grootste probleem is dat ik een 'moeilijke eter'
ben.mijn huidig schema:
's morgens 7 uur:
250 ml melk
en boterham (zonder beleg, met boter (plantaardig))
of melk met rice crispies (kleine portie)
rond 10 uur:
banaan of appel
middag:
4 sneden brood, zonder beleg (met plantaardige boter[ik weet het ben freak])
of warme maaltijd:
2 grote aardappelen met een stuk vlees(wisselt af) en bv appelmoes of spinazie er bij
of pasta (spagetti zonder saus met alleen gehakt)
rond 4 a 5 uur:
appel of banaan
en dan nog doorlopend tijdens de dag: liter water en halve liter fruitsap
ik ben er van overtuigt dat dit ver van optimaal is maar ik hoop dat er iets van kan gemaakt worden.
tips ivm verbranden zijn ook altijd welkom,
PS: veel van mijn vrienden nemen whey, maar ben hier wat bang van aangezien zij vertrekken van een relatief laag vet gehalte, en ze zo opbouwen. en ik ook nog moet afbouwen tips altijd welkom
Comment