Originally posted by Nex-
View Post
Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?
Collapse
X
-
-
-
quibus nou ik ben daarop nooit getest
heb wel als ik een sport zie dat ik het meestal wel redelijk snel kan en bij het les geven zie ik vaak snel de fouten daarom dus ook dat ik sportleraar wil worden.
en later personal coach wil ik worden.
en daarna een eigen sportschool maargoed mischien komt dat nooit en blijft het een droom.
maargoed weer ontopic ik ga maar eens zoeken op het internet voor sites om mijn mama te overtuigen was net met vrienden hier rusland-spanje kijken en omdat de jongens cola wouden en ik dat niet drinken vonden ze mij gay en vroegen ze aan mij wil je nog dunner worden maar ik zij dat ik supermacho wilde worden en toen gingen ze lachenCalisthenics / Street workout
Comment
-
@Ijsblok: goeie site: Bodynet.nl
@ Quibus: EQ is de emotionele quotiënt. Niet zozeer gebruikt om iemands technische kennis te testen, maar hoe deze persoon reageerd op bepaalde situaties. Iemand met een hoog eq zou ( volgens aanhangers van deze theorie) succesvoller kunnen zijn dan iemand met een een laag eq. Je ziet namelijk vaak dat iemand met een hoog íq een laag éq heeft (gesloten persoonlijkheid etc). Terwijl je zou verwachten dat juist de mensen met een hoog iq succesvol zouden zijn, zijn dat juist voornamelijk de mensen met een hoog eq. Charisma, daadkrachtigheid, sympathie en empathie zijn eigenschappen die horen bij een hoog eq.
@ nex: ga jezelf oppompen.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
nou.. van mijn mama mag ik geen foto's op het internet zetten van mij zelf
maar naar welke topicjes moet ik d'r dan sturen gewoon sticky's ??
want zelf zou ze het nooit gaan opzoeken want ze heeft geen intresse er inCalisthenics / Street workout
Comment
-
Het argument dat echt wonderen doet is zeggen dat je ook elke week zat thuis kunt komen van het stappen, gaat roken, af en toe blowt en lekker een jaartje gaat blijven zitten. In plaats van dat ben jij juist bewust bezig met je lichaam, je toont discipline, leergierigheid, en je bent gewoon zuiniger op je lichaam dan 99% van de wereld."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postnou.. van mijn mama mag ik geen foto's op het internet zetten van mij zelf
maar naar welke topicjes moet ik d'r dan sturen gewoon sticky's ??
want zelf zou ze het nooit gaan opzoeken want ze heeft geen intresse er in
Ik hoop dat je hier wat aan hebt Alles over gezondheid en fitness voor mannen.
ps je moet wel zeggen tegen je moeder dat je fitnest en niet dat je aan bodybuilding doet scheelt ook al weer.
"nex/ grapje moet kunnen maar het gaat erom hoe je het zegt het feit dat jij denkt dat een moeder het erg vind dat haar zoon homo is betekent dus dat jij homos niet op prijs stelt anders zou je die stelling nooit kun nen maken.maar het maakt mij niet uit hoor, ik vind je nog steeds wel ok.
Comment
-
Je kan bij alles wat je eet de voedingswaarde opzoeken op Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten en het laten zien toch ?
Ik woon ook nog thuis en krijg dat gezeik ook weleens, vooral als er ruzie is over iets anders beginnen ze gelijk over het eten en de shakes. Of als je inderdaad geen patat wilt eten want je hebt al gejunked dan krijg je weer zo'n opmerking "maar je zit toch ook turkse pizza te eten net". Van die irritante achterlijke opmerkingen.
Maar als ik jou zo zie dan kan je best wel een keertje een lekker Mac menu verdragen hoor Ijsblok.
Comment
-
eten
Originally posted by sdhbuilding View PostIk woon nog thuis, mijn voedingsschema is al een tijdje hetzelfde maar mijn moeder, en haar vriend beginnen zich steeds meer te irriteren aan mijn eetgedrag, vooral als ik bv een heel stuk kipfilet op mijn brood doe.
En met het avond eten is het ook altijd een gezeur want zei eten gewoon alle rotzooi die er is en ik probeer gewoon goed te eten.
Nu is mijn vraag wie heeft er tips om hier zo makkelijk mogelijk mee om te gaan.
hoe oud ben je dan?
Comment
-
quibus, ja ik snap het wel bij kleine kinderen maar ik ben 17.
als je geen foto's mag plaatsen op internet zou ik ook hyves verbieden want daar staan soms ook hele levens verhalen op en je kan precies zien waar ze wonen.
peedee, ik ga liefer gewoon dood dan fatso worden dus geen MAC en ik kan het best verdragen en ja ik kan paar kilo's aan komen maar dat wil ik in droge spiermassa en niet een gemiddelt lichaam zoals de rest van nederland (FATSO DUS)
ik ga wel ffies opschrijven wat ik per week met mij ouders eet en dan hoor ik hier wel hoever ik slecht eet en of ik gelijk van huis kan gaanCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by peedee View PostJe kan bij alles wat je eet de voedingswaarde opzoeken op Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten en het laten zien toch ?
Ik woon ook nog thuis en krijg dat gezeik ook weleens, vooral als er ruzie is over iets anders beginnen ze gelijk over het eten en de shakes. Of als je inderdaad geen patat wilt eten want je hebt al gejunked dan krijg je weer zo'n opmerking "maar je zit toch ook turkse pizza te eten net". Van die irritante achterlijke opmerkingen.
Maar als ik jou zo zie dan kan je best wel een keertje een lekker Mac menu verdragen hoor Ijsblok.
En ik krijg het anders ook regelmatig tegen mijn kop gegooid. Overdrijf het niet, geniet van het leven, want morgen kun je al dood zijn. je leeft maar 1 keer. Als je zo eet, geniet ik dus niet van het leven?
ik vind het niet erg dat mensen raar opkijken als ik zo eet als ik eet, maar als ze er over door blijven gaan, dan word ik echt pissig.
Dan heb ik echt zo iets van, ik bepaal wel wat leven is en wat niet. Ik bepaald wel wat ik doe.
De mc, drank, roken, even een zak snoep of chips los trekken of een ijsje eten, is tegenwoordig al iets normaal. Doe je het niet, dan ben je raar.
Nou ik weet tenminsten dat ik zometeen een mooi lichaam heb, met een mooi leven in tegenstelling tot die dikke fatsige mensen, die lekker gegeten hebben,. maar later dood gaan aan hart en vaatziektes en al dat soort ongein.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
4 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-