Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Je moet dreigen om homo te worden als ze je niet meer met rust laten, weet zeker dat het helpt.
    Mijn allerbeste kameraad is homo..ik zie het probleem niet. Je doet nu wel heel erg macho ineens Nex.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Mijn allerbeste kameraad is homo..ik zie het probleem niet. Je doet nu wel heel erg macho ineens Nex.
      *staat hier in zijn heren rok en knikt instemmend*

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        *staat hier in zijn heren rok en knikt instemmend*
        Jij bent zijn allerbeste kameraad?

Bij de weg, heb niets tegen homo's hoor.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Aahh... ik doe nu wel heel erg macho he... grapjes mogen toch of maken grapjes je soms ook een macho?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Aahh... ik doe nu wel heel erg macho he... grapjes mogen toch of maken grapjes je soms ook een macho?
            Grapjes mogen tot een bepaald niveau, jij gaat daar SUPER ver overheen, vind het absoluut niet kunnen, als een black african homo.

Joke, natuurlijk!

Comment

quibus nou ik ben daarop nooit getest
              heb wel als ik een sport zie dat ik het meestal wel redelijk snel kan en bij het les geven zie ik vaak snel de fouten daarom dus ook dat ik sportleraar wil worden.
              en later personal coach wil ik worden.
              en daarna een eigen sportschool maargoed mischien komt dat nooit en blijft het een droom.

maargoed weer ontopic ik ga maar eens zoeken op het internet voor sites om mijn mama te overtuigen was net met vrienden hier rusland-spanje kijken en omdat de jongens cola wouden en ik dat niet drinken vonden ze mij gay en vroegen ze aan mij wil je nog dunner worden maar ik zij dat ik supermacho wilde worden en toen gingen ze lachen
              Calisthenics / Street workout

Comment

Volgens mij is het voor jou niet erg om 'veel' suikers te nemen/drinken. Er mogen wel wat stapels kilo's bij komen...

Comment

@Ijsblok: goeie site: Bodynet.nl

@ Quibus: EQ is de emotionele quotiënt. Niet zozeer gebruikt om iemands technische kennis te testen, maar hoe deze persoon reageerd op bepaalde situaties. Iemand met een hoog eq zou ( volgens aanhangers van deze theorie) succesvoller kunnen zijn dan iemand met een een laag eq. Je ziet namelijk vaak dat iemand met een hoog íq een laag éq heeft (gesloten persoonlijkheid etc). Terwijl je zou verwachten dat juist de mensen met een hoog iq succesvol zouden zijn, zijn dat juist voornamelijk de mensen met een hoog eq. Charisma, daadkrachtigheid, sympathie en empathie zijn eigenschappen die horen bij een hoog eq.

@ nex: ga jezelf oppompen.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

nou.. van mijn mama mag ik geen foto's op het internet zetten van mij zelf
                    maar naar welke topicjes moet ik d'r dan sturen gewoon sticky's ??
                    want zelf zou ze het nooit gaan opzoeken want ze heeft geen intresse er in

Comment

Het argument dat echt wonderen doet is zeggen dat je ook elke week zat thuis kunt komen van het stappen, gaat roken, af en toe blowt en lekker een jaartje gaat blijven zitten. In plaats van dat ben jij juist bewust bezig met je lichaam, je toont discipline, leergierigheid, en je bent gewoon zuiniger op je lichaam dan 99% van de wereld.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        nou.. van mijn mama mag ik geen foto's op het internet zetten van mij zelf
                        maar naar welke topicjes moet ik d'r dan sturen gewoon sticky's ??
                        want zelf zou ze het nooit gaan opzoeken want ze heeft geen intresse er in
                        In deze tijd snap ik wel dat moeders niet willen dat kinderen fotos op het internet zetten.
                        Ik hoop dat je hier wat aan hebt Alles over gezondheid en fitness voor mannen.
                        ps je moet wel zeggen tegen je moeder dat je fitnest en niet dat je aan bodybuilding doet scheelt ook al weer.

"nex/ grapje moet kunnen maar het gaat erom hoe je het zegt het feit dat jij denkt dat een moeder het erg vind dat haar zoon homo is betekent dus dat jij homos niet op prijs stelt anders zou je die stelling nooit kun nen maken.maar het maakt mij niet uit hoor, ik vind je nog steeds wel ok.

Comment

Je kan bij alles wat je eet de voedingswaarde opzoeken op Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten en het laten zien toch ?

Ik woon ook nog thuis en krijg dat gezeik ook weleens, vooral als er ruzie is over iets anders beginnen ze gelijk over het eten en de shakes. Of als je inderdaad geen patat wilt eten want je hebt al gejunked dan krijg je weer zo'n opmerking "maar je zit toch ook turkse pizza te eten net". Van die irritante achterlijke opmerkingen.

Maar als ik jou zo zie dan kan je best wel een keertje een lekker Mac menu verdragen hoor Ijsblok.

Comment

eten

Originally posted by sdhbuilding View Post
                            Ik woon nog thuis, mijn voedingsschema is al een tijdje hetzelfde maar mijn moeder, en haar vriend beginnen zich steeds meer te irriteren aan mijn eetgedrag, vooral als ik bv een heel stuk kipfilet op mijn brood doe.

En met het avond eten is het ook altijd een gezeur want zei eten gewoon alle rotzooi die er is en ik probeer gewoon goed te eten.

Nu is mijn vraag wie heeft er tips om hier zo makkelijk mogelijk mee om te gaan.
                            niet op letten kerel .. doen ze bij mij thuis ook! ma heb er gwn dik schijt aan !
                            hoe oud ben je dan?

Comment

quibus, ja ik snap het wel bij kleine kinderen maar ik ben 17.
                              als je geen foto's mag plaatsen op internet zou ik ook hyves verbieden want daar staan soms ook hele levens verhalen op en je kan precies zien waar ze wonen.

peedee, ik ga liefer gewoon dood dan fatso worden dus geen MAC en ik kan het best verdragen en ja ik kan paar kilo's aan komen maar dat wil ik in droge spiermassa en niet een gemiddelt lichaam zoals de rest van nederland (FATSO DUS)

ik ga wel ffies opschrijven wat ik per week met mij ouders eet en dan hoor ik hier wel hoever ik slecht eet en of ik gelijk van huis kan gaan

Comment

Originally posted by peedee View Post
                                Je kan bij alles wat je eet de voedingswaarde opzoeken op Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten en het laten zien toch ?

Ik woon ook nog thuis en krijg dat gezeik ook weleens, vooral als er ruzie is over iets anders beginnen ze gelijk over het eten en de shakes. Of als je inderdaad geen patat wilt eten want je hebt al gejunked dan krijg je weer zo'n opmerking "maar je zit toch ook turkse pizza te eten net". Van die irritante achterlijke opmerkingen.

Maar als ik jou zo zie dan kan je best wel een keertje een lekker Mac menu verdragen hoor Ijsblok.
                                ik ken het. Als mijn broer ruzie met me heeft, dan ben ik agressief vanwege de whey
                                En ik krijg het anders ook regelmatig tegen mijn kop gegooid. Overdrijf het niet, geniet van het leven, want morgen kun je al dood zijn. je leeft maar 1 keer. Als je zo eet, geniet ik dus niet van het leven?

ik vind het niet erg dat mensen raar opkijken als ik zo eet als ik eet, maar als ze er over door blijven gaan, dan word ik echt pissig.
                                Dan heb ik echt zo iets van, ik bepaal wel wat leven is en wat niet. Ik bepaald wel wat ik doe.

De mc, drank, roken, even een zak snoep of chips los trekken of een ijsje eten, is tegenwoordig al iets normaal. Doe je het niet, dan ben je raar.
                                Nou ik weet tenminsten dat ik zometeen een mooi lichaam heb, met een mooi leven in tegenstelling tot die dikke fatsige mensen, die lekker gegeten hebben,. maar later dood gaan aan hart en vaatziektes en al dat soort ongein.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X