Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat kan ik zeggen... kev heeft helemaal gelijk. Laat trouwens wel even weten hoe het gaat...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Da's allemaal angst en onwetendheid. Moet je ze maar eens vertellen dat er meer mensen overlijden aan de gevolgen van overgewicht en roken zoals kanker, hart/vaatziektes, diabetes en nog veel meer dan aan een gezonde levenstijl!
      Je ouders denken bij Bodybuilding automatisch aan steroiden. Dom van ze, en kortzichtig.
      inderdaad, dat bedoel ik. Altijd zo afgezaagd bodybuilding = steroiden.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

we hebben nog steeds nix over gehoort hoe het gaat met je.

ik zelf nu aan de beurt

mijn moeder begint nu ook over: dat ik op het 1ne moment op het andere niet meer slechte dingen wil eten.
        kwam gewoon omdat ik wel af en toe naar de mac ging en ja gewoon het gemiddelde tiener leven van nu mee deed.
        ze werkt zelf in een ziekenhuis en denkt alles beter te weten wat er in eten zit en denkt nog steeds dat ik een kleine dreumes ben van 8 en dat het verstand heb van een vis.
        als ik begin over trainen vind ze me nog steeds te jong en ik zit nog steeds in de groei geloof dat ze denkt dat ik 3meter groot word.
        maar wie heeft mooie sites om mijn eigenwijzen moeder te overtuigen dat het gezonde eten goed is of in die richting.
        en ze zij vandaag ja je hebt vandaag je diploma gekregen kom we gaan naar de mac dus ik zo ik wil gezond eten bijv salade en goeie proteiene.
        kreeg ik snel een snauw terug ja je begint nu te overdrijven enz enz en in een salade zitten geen proteiene en je weet er nix van dus ik zo in vis zitten veel proteiene en ik weet er meer over wat jij denkt.

wie heeft dus sites waar ik haar mee kan over halen, denk dat als ik over whey begin dat ik dan het huis niet meer in mag dus dat laat ik nog ffies buitenwegen.
        ik heb al vaker met haar aan tavel gezeten om haar proberen te overtuigen maar zelf heb ik nog niet genoeg verstand van alles eten om haar te kunnen overtuigen.

Greetz.
        dit was mijn levensverhaal over eten
        Last edited by IJsBlok; 26-06-2008, 18:41.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Waaar The foccccccccccccccccccccccccccckkk (sorry mods) hebben jullie last van, mij ouders moedigen mij juist aan. Me pa is helemaal geintresseerd en doet zelf ook zo een beetje mee.

ik denk dat moeders gewoon jaloers is Dat ze zelf nu dik is en niet meer inder trouwjurk past en jouw het dus ook niet gunt om Groot te worden.
          Bah ik vind echt zielig van ouders die hun kinderen gaan beperken op het inrichten en verzorgen van hun eigen leven/lichaam. Ik wil niet zegge loop van huis af, maar hou je poot stijf en het is jouw leven~!!~
          DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Je moet dreigen om homo te worden als ze je niet meer met rust laten, weet zeker dat het helpt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Je moet dreigen om homo te worden als ze je niet meer met rust laten, weet zeker dat het helpt.
              Wat dan, is het erg om homo te zijn??

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Naar mij idee niet
                DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Hmm.. goede vraag, dan dreig je hun door een tatoeage op lul te zetten waarop staat ''laat me met rust''.

Zou dit werken?

Comment

mijn oplossing mag dan "aggressief" zijn, maar het is duidelijk. Niemand die je daarna nog lastig valt. En met mensen die het beter weten ga ik niet eens proberen draagvlak te creeeren voor mijn levensstijl. Als je het beter weet prima, maar val mij er niet mee lastig en ga iemand anders pesten. En dan maakt het me geen reet uit of het familie is of niet. Heb liever dat ze me haten en met rust laten dan dat ze me lastig blijven val met hun troep.

Comment

Maar wat noem jij 'ongezond' eten? hoe zit je weekmenu eruit!?
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        mijn oplossing mag dan "aggressief" zijn, maar het is duidelijk. Niemand die je daarna nog lastig valt. En met mensen die het beter weten ga ik niet eens proberen draagvlak te creeeren voor mijn levensstijl. Als je het beter weet prima, maar val mij er niet mee lastig en ga iemand anders pesten. En dan maakt het me geen reet uit of het familie is of niet. Heb liever dat ze me haten en met rust laten dan dat ze me lastig blijven val met hun troep.
                        Ja maar niet iedereen hoeft het in ze hoofd te halen aggresief of wat dan ook te zijn tegen zijn/haar ouders, als je moeder nog voor je kookt wast etc. kun je haar beter te vriend houden.

@ topic er zijn zat sites te vinden met info over gezond eten en sporten laat jullie ouders dat eens lezen, en niet met plaatjes van ronnie coleman aankomen(en zeggen zo wil ik worden)want dat vinden de meeste ouders natuurlijk niet leuk

Comment

nou mijn week maaltijd is meestal wel gezond met aardappelen & groente en vlees of kip

maar donderdag is meestal anders waarom weet ik niet
                          eten ze hier patat zeggen ze ja maar ik heb net gehaalt en dus is het dan gezond...?
                          pizza van de supermarkt
                          of gewoon mac zoals vandaag werdt voorgesteld

dus vandaag was het patat heb ik niet gegeten)
                          salade en een snietsel hoe je het ook schrijft

Comment

haha ijsblok geweldig, heb je dislectie heeft me broertje ook namelijk kan er soms zo om lachen)niet uitlachen hoor'

SCHNITZEL

Comment

haha ja heerlijk dat dislectie BHA als het te genezen valt op operatie ben ik nummero 1 die het wil laten verwijderen!!!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                haha ja heerlijk dat dislectie BHA als het te genezen valt op operatie ben ik nummero 1 die het wil laten verwijderen!!!
                                Ja dat snap ik het is idd geen pretje ben je wel erg technisch, mijn broertje kan dus echt niet normaal schrijven maar hij is getest op zijn technisch iq (heet geloof ik EQ) en daar scoorde hij uitzonderlijk hoog.
                                Als hij iets ziet bouwt ie het zonder problemen na.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X