Originally posted by erikv
View Post
Wat te doen als je ouders beginnen te zeuren dat je niet normaal eet?
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postquibus, ja ik snap het wel bij kleine kinderen maar ik ben 17.
als je geen foto's mag plaatsen op internet zou ik ook hyves verbieden want daar staan soms ook hele levens verhalen op en je kan precies zien waar ze wonen.
peedee, ik ga liefer gewoon dood dan fatso worden dus geen MAC en ik kan het best verdragen en ja ik kan paar kilo's aan komen maar dat wil ik in droge spiermassa en niet een gemiddelt lichaam zoals de rest van nederland (FATSO DUS)
ik ga wel ffies opschrijven wat ik per week met mij ouders eet en dan hoor ik hier wel hoever ik slecht eet en of ik gelijk van huis kan gaan
Comment
-
precies hetzelfde hierzo, heb al is eerder in dit zelfde topic daarover gepost of dan in elk geval van hetzelfde soort. Van de week ik geloof paar dagen geleden ik zat zoals altijd flink te eten, bak brinta, whey shake, bakken kwark en noem maar op weetniet meer precies maar maakt verder ook niet zoveel uit. Vervolgens krijg ik gezeur van mijn vader dat ik zoveel eet en dat het veel te slecht is over 2 jaar ben je net zo dik als mij (ja hij is dik) blablabla.
halfuurtje later ofzo was het 3 uur, mijn broer kwam uit zijn bed. Er was nog een stuk pizza hot chicken over van de vorige dag, dat was zijn ontbijt, werd helemaal nix van gezegd alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Uurtje later krijg ik het voorstel van mijn vader om een frietje te gaan halen want mijn moeder was er niet en hij had ook niet zo zin om te gaan koken.
Toen werd ik dus eerlijk gezegd best wel boos. Dus hele discussie, ik natuurlijk gezegd van jij zeurt tegen mij over dat ik slecht eet enzo, thijmen (zo heet mijn broer dan) komt om 3 uur 's middags uit zijn bed, eet als ontbijt een pizza en omdat jij geen zin hebt om te koken moet ik om friet gaan.
Geen probleem hoor moet je zelf weten maar dan moet je niet gaan lopen zeiken dat ik slecht eet.
Uiteindlijk heb ik dus toch wel mijn gelijk gehad, kon me niet wijs maken dat ik slecht bezig was.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ik weet precies wat je bedoelt, ja. Ik had op het begin ook enorm veel weerstand met gezeik over hoe ik eet, enzo. Nu krijg ik gezeur als ik zalm of tonijn eet!! Gezeik over dat het hele huis naar vis stinkt, enzo...misschien ga ik die blikjes dan maar in de tuin opentrekken, ofzo..."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
Originally posted by Mattroid View PostIk weet precies wat je bedoelt, ja. Ik had op het begin ook enorm veel weerstand met gezeik over hoe ik eet, enzo. Nu krijg ik gezeur als ik zalm of tonijn eet!! Gezeik over dat het hele huis naar vis stinkt, enzo...misschien ga ik die blikjes dan maar in de tuin opentrekken, ofzo...
volgende keer niet 1 maar 2 blikjes lostrekken.
Maar ik ben wel blij dat ik zometeen op mezelf woon, lekker doen en laten wat ik wil. Dat is de enige mogelijkheid om rust te krijgen. Tja of bij andere bb gaan wonen of mensen die het begrijpen.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHet enige wat echt werkt: Egoisme.
Je eet zoals jij het wilt, wat jij wilt en wanneer jij het wilt. En geen enkel persoon kan jou van dat doel af houden! Als je zo kunt redeneren zal het je worst wezen wat anderen er van vinden en ga je lekker je eigen weg!
Comment
-
Originally posted by sdhbuilding View Postprobleem is de vriend van mijn moeder die eet hartstikke ongezond, en hij vind dat ik moet eten wat de pot schaft en als ik anders wil dan moet ik maar ergens anders eten en op mijn zelf gaan. Maar momenteel heb ik nog niets waar ik zou kunnen wonen. Dus ik weet me effe geen raad
als ik zo begrijp is het maar een vriend van je moeder (dus niet je echt vader)
dus wat the f*ck wil hij dan
ik had zelfde probleem
aleen dan de nieuwe vriendin van mn vader
ja je eet teveel
ik zo mijn pa die werk toch
due 12 uurtjes in de week die jij maakt
donder op het is mijn huis (woon er al 13 jaar) en zei komt net half jaar kijken
gewoon voet bij stuk houden
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Postwedden van wel? zo heb ik de afgelopen 4 jaar toch geleefd. Bij pappa thuis.
Ik woon pas sinds januari dit jaar officieel samen met mijn vriendin.
Comment
-
maar vind de titel ook beetje raar
tezeuren dat je niet normaal eet
gezond is toch dood normaal
tegenwoordig zit meer als 50% aan een dieet
sonja
en weet ik het allemaal
maar tip
gewoon blijfen eten
het is jou lichaam jou leven
als ze zeuren dat geef je ze 100euro in de maand
doe nu ook en niks aan handje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment