Groene thee beschermt de spiercellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cybersul View Post
    Ik denk niet dat iedereen die aan het cutten is 10 koppies gaat nemen
    haha nee maar je kan wel een aantal nemen 10 vind ik erg veel en vind ik ook heel gedoe worden als ik dat over de dag moet verdelen
    Calisthenics / Street workout

Comment

Als je elke maaltijd al 1 koppie drinkt kom je al op de 6/7 ;p Lange maaltijden zoals avondeten 2 koppies... 8/9 ;] Ik zelf heb nooit thee lekker gevonden maar gaat het zeker wel doen, nu even kijken welke groene thee het meest bij mij past... brandnetel ofzo ;o
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Hebben we het hier over standaard groene thee van Lipton of Pickwick of die echte blaadjes van de turk/chinees op de hoek?

Comment

Ehmm, volgens mij gewoon over de standaar thee in zakjes, blaadjes zijn wel beter heb ik mij laten vertellen.

Comment

blaadjes zullen mss iets sterker zijn,

maar vind het een goede motivatie om weer thee te gaan drinken iemand zin om uit te zoeken welke thee nou de beste keuze is, en welke makkelijkste?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Hebben we het hier over standaard groene thee van Lipton of Pickwick of die echte blaadjes van de turk/chinees op de hoek?
              Ik heb zelf chinese groene thee van Simon Levelt. Dat zijn kleine stukjes blaadjes.

Comment

Oke ik zal even eerlijk zijn, de laatste keer dat ik een kop thee heb (aangeraakt) is miss wel 2 maanden geleden. Zal weer eens beginnen met thee drinken, dan wel blaadjes (heerlijk sterke geur).

Posseltje

Kan je toch ook zelf zoeken?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  blaadjes zullen mss iets sterker zijn,

maar vind het een goede motivatie om weer thee te gaan drinken iemand zin om uit te zoeken welke thee nou de beste keuze is, en welke makkelijkste?
                  Ik heb zelf biologische groene thee van Max Havelaar. Maar dat staat hier gewoon op het werk

Comment

Originally posted by steentje View Post
                    Thanks for the link, nog meer goed nieuws over groene thee.

Drink elke dag minstens een liter Temple Of Heaven gunpowder groene thee, maar Twinings groene thee met Earl Grey smaak is ook lekker. Voor wie nog lekkere groene thee zoekt, eerstgenoemde is volgens mij ook te koop in verschillende supermarkten, in toko's/reformwinkels zeker. Twinings in speciaalzaken.

http://market.treasureshidden.com/images/703748.jpg

Twinings of London - 300 years of expertise

Ik heb gewoon groene thee met ginseng van Pickwick......die is toch ook goed?? Of is temple of heaven sterker??
                    Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X