Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je elke maaltijd al 1 koppie drinkt kom je al op de 6/7 ;p Lange maaltijden zoals avondeten 2 koppies... 8/9 ;] Ik zelf heb nooit thee lekker gevonden maar gaat het zeker wel doen, nu even kijken welke groene thee het meest bij mij past... brandnetel ofzo ;o
Oke ik zal even eerlijk zijn, de laatste keer dat ik een kop thee heb (aangeraakt) is miss wel 2 maanden geleden. Zal weer eens beginnen met thee drinken, dan wel blaadjes (heerlijk sterke geur).
Thanks for the link, nog meer goed nieuws over groene thee.
Drink elke dag minstens een liter Temple Of Heaven gunpowder groene thee, maar Twinings groene thee met Earl Grey smaak is ook lekker. Voor wie nog lekkere groene thee zoekt, eerstgenoemde is volgens mij ook te koop in verschillende supermarkten, in toko's/reformwinkels zeker. Twinings in speciaalzaken.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment