Groene thee beschermt de spiercellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groene thee beschermt de spiercellen

Erg leuk en interessant om even te lezen:

Voeding

Thanks for the link, nog meer goed nieuws over groene thee.

Drink elke dag minstens een liter Temple Of Heaven gunpowder groene thee, maar Twinings groene thee met Earl Grey smaak is ook lekker. Voor wie nog lekkere groene thee zoekt, eerstgenoemde is volgens mij ook te koop in verschillende supermarkten, in toko's/reformwinkels zeker. Twinings in speciaalzaken.

http://market.treasureshidden.com/images/703748.jpg

Twinings of London - 300 years of expertise

Comment

Dat zal wel maar ik ga geen thee drinken met dit weer.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Waarom niet? Je eet toch ook warm met dit weer? Plus dat thee voor mij net zo goed tegen de dorst helpt als water. Kunt ook ijsthee maken natuurlijk.

Comment

Nu hou ik sowieso al van groene thee, maar dit maakt het alleen maar makkelijker om te drinken.

Goeie link

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Dan drink je het toch koud slimmie

Comment

Hmm intressante link die je daar geeft, best wel eng dat verhaal over de eieren!
              1

Comment

overige thee facts;

- bevat flouride dus die onzin dat het je gebit aantast is... onzin ;]
                - wetenschappers hebben aangetoond dat groene thee de kans op fatale hartziekten met 25% vermindert <3 (zeker wanneer je 5+ kopjes drinkt)
                - groene thee heeft thermogene eigenschappen en bevordert vetoxidatie sterker dan alleen uit het cafeïnegehalte kan worden verklaard

let wel op dat er cafeine in zit, dus als je creatine gebruikt kan je het beste een timegap van anderhalf uur gebruiken ofzo ;] maar het is dus een drankje met 0kcal, met antioxidanten en met cafeine dus perfect ;]

voor cutting is het zelfs bevorderlijk om 10 koppies per dag te nemen ;p
                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

nu zal ik maar paar kopjes per dag meer gaan drinken want ik ben gek op thee (alleen moet er wel vaak wat suiker in )
                  maar dat wil ik ook gaan stoppen maar moet dan wel ffies wennen aan de smaak...
                  iemand nog tips of is honing beter om er in te doen of wat?

over die eieren: veel mensen nemen toch hier rauwe eieren ???
                  is dat niet heel slecht voor je en ik wil het ook gaan doen maar het lijkt me helemaal niet lekker kan je het niet beter bakken/koken? of gaan er dan bepaalde eigenschappen van weg die juist goed zijn???
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Ga zoetstof gebruiken in plaats van suiker. Overdrijf niet met zoetstoffen he, want dan kun je darmklachten krijgen ( winderigheid, diarree etc)
                    Maar goed dan moet je wel heelveel van de spul gebruiken.

en probeer eens groen thee zonder iets, is goed te drinken al zeg ik het zelf

Comment

Met bakken en koken vermijd je het probleem dat je met rauwe eieren wel hebt: ovidine, een naar stofje dat ervoor zorgt dat je een gedeelte van die eiwitten niet kunt opnemen.
                      Ramde altijd de ei eiwitten in de shakes, compleet vond ik smerig worden.

Liefst niks in je thee, of anders een zoetje of melk. Hoewel melk geloof ik wel iets goeds in de thee neutraliseert, ben alleen vergeten wat, maar meen dat het de antioxidanten waren.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik doe er geen suiker in. Vind thee zonder suiker veel en veel lekkerder behalve in de ochtend maar dan drink ik ook geen thee, nja drink vrijwel nooit thee. Ben nu compleet gestopt met snoepen etc, (sinds paar dagen).

Heb overigens ergens gelezen dat je van thee dun wordt. Lijkt mij echter wartaal maar goed, zal het even proberen op te zoeken dan zijn jullie er ook meteen van op de hoogte.

Comment

Was er niet ook een voordeel aan het eten van rauwe eieren? Ik gooi ze rauw door de shake en brinta.

Verder soms beetje honing in de thee en niet roeren. Laatste slokken toch nog lekker zoet dan.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Ga zoetstof gebruiken in plaats van suiker. Overdrijf niet met zoetstoffen he, want dan kun je darmklachten krijgen ( winderigheid, diarree etc)
                            Maar goed dan moet je wel heelveel van de spul gebruiken.

en probeer eens groen thee zonder iets, is goed te drinken al zeg ik het zelf
                            ok zoetstoffen morgen gelijk dan maar halen thanx
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by qbane View Post
                              overige thee facts;

- bevat flouride dus die onzin dat het je gebit aantast is... onzin ;]
                              - wetenschappers hebben aangetoond dat groene thee de kans op fatale hartziekten met 25% vermindert <3 (zeker wanneer je 5+ kopjes drinkt)
                              - groene thee heeft thermogene eigenschappen en bevordert vetoxidatie sterker dan alleen uit het cafeïnegehalte kan worden verklaard

let wel op dat er cafeine in zit, dus als je creatine gebruikt kan je het beste een timegap van anderhalf uur gebruiken ofzo ;] maar het is dus een drankje met 0kcal, met antioxidanten en met cafeine dus perfect ;]

voor cutting is het zelfs bevorderlijk om 10 koppies per dag te nemen ;p
                              Ik denk niet dat iedereen die aan het cutten is 10 koppies gaat nemen
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X