ik wil bijkomen maar lukt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil bijkomen maar lukt niet

ik ben al bena 5 maand bezig door thuis te training met dumbels , ik let op men voeding enzo , maar ik kom gewoon niets bij , ik blijf gewoon hetzelfde gewicht hebben .
    ik ben 1m85 groot en weeg 70KG .
    maar ik zit met een groot probleem , dat heb ik al van kleins afaan al
    ik lust eigenlijk bena niets , dit zal mss raar klinken maar toch is het zo , dus leren eten zal niet gaan ,
    ik zal zeggen wat ik eet en drink :

s'morgens:
    1L volle melk
    5 boterhammen met hagelslag
    rond 10:00 :
    3 boterhammen met hagelslag
    2glaze water
    12:00 uur
    vis , biefstuk , patatjes , erntjes , wortelen , sla ((en 1x in de week frietjes))
    0.5L melk
    15:00 uur
    terug 0.5L melk
    18:00 uur
    10 boterhammen met hagelslag en 2 tassen soep
    0.5 L melk
    20:00 uur
    4 boterhammen met hagelslag
    beetje water drinken
    en wanneer ik ga slapen drink ik nog 1L melk bena

Originally posted by jimowns View Post
    maar ik zit met een groot probleem , dat heb ik al van kleins afaan al
    ik lust eigenlijk bena niets , dit zal mss raar klinken maar toch is het zo , dus leren eten zal niet gaan
    Kinderlijk gelul. Velen van ons zijn in de loop der tijd dingen gaan eten die ze eerst niet lustte. Zo ging ik bijvoorbeeld van visgeur alleen al over me nek terwijl ik nu ladingen weg eet. En zo ging het met veel dingen waarvan als kindzijnde al werd gezegd: "lust ik niet". Het is allemaal gewenning. Wil je iets bereiken moet je door zetten en eventueel her en der offers/aanpassingen maken. Als het makkelijk was kon iedereen het.

Verder zou ik zeggen om te beginnen bij het begin. Je eet veel hagelslag wat merendeels suikers (snelle kh) zijn en dus nutteloos. Gebruik de sticky topics om je kcal behoefte uit te rekenen en ga er 500kcal boven zitten. Maak dan je voedingsschema overnieuw. Probeer bij elke maaltijd complexe koolhydraten te nemen. Rijst, aardappelen, havermout en dat soort zaken.

Wel geinig hoe mensen zeggen van: "het klinkt misschien raar maar toch is het zo bij mij" of iets wat er op lijkt. Willen dat soort mensen zich speciaal voelen? Want in de praktijk worden dat soort uitspraken keer op keer als incorrect bewezen.

Comment

Wil je groeien MOET je eten. Begin er anders niet aan, zonde van je tijd.

Comment

je lijkt mijn zus wel, ik lust niks...
        sap lust ik niet, water lust ik niet... ze drinkt alleen cola..

Rijst lust ze niet, vis lust ze niet, aardappelen zijn te gewoon.
        kip stinkt en al dat soort fratsen.

Maar als ik gewoon warm eten maak ( altijd dus, dus heb redelijk in de hand wat onze familie eet ) dan eet ze het ook gewoon als er niks anders is.

Ik vond vroeg water ook niet echt lekker, maar hoe kunnen bijvoorbeeld mensen zeggen dat het niet smaakt :S ik denk eerder dat mensen het niet vies vinden, maar een colaatje lekkerder is.

Ik denk dus dat jou probleem niet ligt bij he tniet lusten, maar meer bij het, ik heb liever lekkerder dan gezonder eten. Maar gezond eten smaakt ook zeker niet verkeerd.

Ik eet ook graag een marsje, of snoepjes, maar ik kan er gewoon van afblijven.

En ik neem aan dat je weet dat chocolade niet gezond is :P
        zoals al gezegd maak een goed voedingsschema, wil je wat bereiken.
        Oh en neem je wel genoeg rust? niet iedere dag hetzelfde he, dan bereik je vrijwel niks.

En die opmerking van ik let op mijn voeding is dikke onzin :P
        Waar let je dan op :P schijnbaar niet of het gezond is. Wel goed dat je 6 keer per dag eet :P

Ik kap nu maar, want zodadelijk val ik in de herhaling. In ieder geval jou schema is 3 keer niks en houd op met ik lust niks, want dat is niet zo. Bestaat niet

Comment

Ik ben het volledig met Falstyr eens...

Maar ik wou nog even wat laten weten... ---_____---

VRETEN!

Mistertift

Kan je van marsjes afblijven? Ik niet, heb meestal minimaal 3 reepjes per dag op! Heerlijk.

Ts:
          Als je niet wilt vreten kan je beter een ander sport zoeken... maar als je een dikzak wilt worden kan je ook gewoon 24/7 bij de mac eten, misschien kom je dan aan?
          Last edited by Nex-; 10-05-2008, 18:59.

Comment

Mr fit.. je zus lust geen water?.. Maar daar zit niet eens smaak aan

Voor de topic starter, ik was vroeger ook een moeilijke eter maar je moet het jezelf gewoon makkelijk maken. Gewoon iets dat je wel lust samen met iets wat je normaal gesproken niet lust erbij eten. Dit een tijdje volhouden en je gaat het zowaar lekker vinden! Ik heb 't ook op deze manier opgelost en ik eet nu vrijwel alles.
            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

DAt is nu juist het probleem danko, er zit geen smaak aan. Aan drinken moet smaak zitten, anders is het niet lekker :P zo is ze, dik is ze totaal niet, want zoveel eet ze niet. wel 1,5 liter cola per dag.

oh en trouwens, water heeft wel degelijk een smaak.
              ik proef het verschil tussen kraan water en spa en bar le duc smaakt weer anders. probeer het maar eens, is echt zo :P

Comment

Bar Le Duc is lekker, maar kut. Krijg er alleen maar meer dorst van. Geef mij maar gewoon kraanwater door een filter. Of kraan water in zo'n ding dat water reinigt. Is goed genoeg.

Comment

Daar heb je ook weer gelijk in
                  An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Evian is het lekkerst, zit een frisheid aan. Spa blauw is zuur.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij is Jimowns

Het is ook wel dom om uberhaubt op een BB Forum een voedingschema te plaatsen dat grotendeels uit chocola en vette melk bestaat. Iedereen weet toch wel iets van "gezond" eten af?....
                      Last edited by Chuck Norris; 10-05-2008, 22:40. Reason: iets vreemd gebeurde er
                      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

gewoon goede dingen met veel eiwitten vreten tot het je neus uitkomt... Niet lusten staat niet in het woordenboek van een BB'r

Comment

Je kunt ook niet groeien op zo'n schema. Teveel lege calorieen en vet.
                          En uiteraard weer veel te weinig kwaliteitseiwitten en amper groenten en fruit.
                          De meeste mensen denken bij bulken aan grote hoeveelheden en calorieeen maar zo werkt dat niet. Je moet kwaliteitsvoeding nemen in de juiste hoeveelheden en op de jusite tijdstippen.
                          En acuut ophouden met janken dat je iets niet lust want dan hoor je niet thuis tussen de echte mannen.
                          Bestel dan een kinderijsje en shut the fuck up.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post
                            Volgens mij is Jimowns

Het is ook wel dom om uberhaubt op een BB Forum een voedingschema te plaatsen dat grotendeels uit chocola en vette melk bestaat. Iedereen weet toch wel iets van "gezond" eten af?....
                            de meeste zeggen dat melk goed is ,zodanig je aan je KCAL kan komen .

Comment

Ik denk dat je in dit geval zoals ophaler al zegt een kinder ijsje kan kopen en hopen dat je maar breed wordt.

Als je niks lust dan raad ik je aan om niet meer aan deze sport te denken aangezien je zo jezelf belachelijk maakt en onze sport een slechte naam geeft.

Als je toch wilt vreten, zorg en dan voor dat je eiwitten en calorieën uit goede bronnen haalt.

kip, magere vlees, halfvolle of magere melk, vis, veel groente, fruit, nootjes, havermout, brinta enz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X