ik wil bijkomen maar lukt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Ik denk dat je in dit geval zoals ophaler al zegt een kinder ijsje kan kopen en hopen dat je maar breed wordt.

Als je niks lust dan raad ik je aan om niet meer aan deze sport te denken aangezien je zo jezelf belachelijk maakt en onze sport een slechte naam geeft.

Als je toch wilt vreten, zorg en dan voor dat je eiwitten en calorieën uit goede bronnen haalt.

kip, magere vlees, halfvolle of magere melk, vis, veel groente, fruit, nootjes, havermout, brinta enz...
    Even een vraagje tussendoor. Waarschijnlijk een domme vraag maar goed, je moet toch leren . Over groente, ik weet dat het goed is vanwege de vitamine e.d. maar ik heb ook begrepen dat dit negatieve calorieën zijn. Waarom zou het geschikt zijn voor het aankomen van (spier)massa? Afgezien van de vitaminen.
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Volle melk is niet goed zover ik weet, neem halfvolle.

En net als hier gezegd wordt, ga serieus beginnen of stop met deze sport.
      Want met deze voeding bereik je niks.

aan jou is de keuze. lekker of gezond leven. lusten of (zogenaamd) niet lusten.

Comment

Gewoon doorvreten man. smeer die boterhammen met kipfilet etc ook al lust je het niet. glas water ernaast en kouwen en wegspoelen met die zooi^^ dan leer je het wel eten, wat volgens jou niet kan.

grtz

Comment

Originally posted by Danko View Post
          Even een vraagje tussendoor. Waarschijnlijk een domme vraag maar goed, je moet toch leren . Over groente, ik weet dat het goed is vanwege de vitamine e.d. maar ik heb ook begrepen dat dit negatieve calorieën zijn. Waarom zou het geschikt zijn voor het aankomen van (spier)massa? Afgezien van de vitaminen.
          Uit (rauwe) groente (ik eet bijna al mijn groente rauw), haal je drie dingen: vitaminen, mineralen en vezels. Stuk voor stuk nodig om te groeien. Een multi-vit pilletje kan daar gewoon niet tegenop. Sterker nog er zijn onderzoeken zat dat een multi-vit niks voor je doet, dat wij nog niet in staat zijn de natuurlijke producten na te bootsen door de synergie ed die wel in een stuk groente zit.

Veel van de voordelen zitten trouwens ook in fruit, maar dan krijg je meestal weer een kwak suiker binnen als je daar alles uithaalt.

Om even mijn eigen reply onderuit te halen: begreep onlangs dat het zo slecht is gesteld met de Nederlandse groenten dat er zelfs groenten zouden zijn waar bijna niks meer in zit :S (op de vezels na uiteraard)

Comment

reply hierboven was weer eens van mij....

Comment

Als je nix naar binnen krijgt en toch wilt aankomen zou ik een weight gainer nemem.......mammoth vind ik zelf een goede...gebruik hem ook deze is ook bedoeld voor hard gainers ( weet niet of je dat bent overigens)......je kunt hem gewoon aanmaken met water en weg drinken...smaak banaan is erg lekker!........twee keer per dag en je zou na 1/5 a twee weken zeker wat moeten merken..........

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Bar Le Duc is lekker, maar kut. Krijg er alleen maar meer dorst van. Geef mij maar gewoon kraanwater door een filter. Of kraan water in zo'n ding dat water reinigt. Is goed genoeg.
                Zoniet beter...

"In Nederland worden aan het kraanwater hogere eisen gesteld dan aan het bronwater en mineraalwater. Dit geldt in het bijzonder voor de toegestane hoeveelheden zware metalen. Kraanwater wordt voordat het uit de kraan komt geheel gezuiverd en bron- en mineraalwater worden zonder verdere behandeling in de fles gedaan."
                Kraanwater of bronwater

Comment

Originally posted by jimowns View Post
                  ik ben al bena 5 maand bezig door thuis te training met dumbels , ik let op men voeding enzo , maar ik kom gewoon niets bij , ik blijf gewoon hetzelfde gewicht hebben .
                  ik ben 1m85 groot en weeg 70KG .
                  maar ik zit met een groot probleem , dat heb ik al van kleins afaan al
                  ik lust eigenlijk bena niets , dit zal mss raar klinken maar toch is het zo , dus leren eten zal niet gaan ,
                  i
                  Kerel ik heb (had) hetzelfde probleem als jij. Ik ben ook mn hele leven mager geweest. Dat zit deels in mn genen, want men hele familie aan vaders kant is mager. Het andere deel heb ik aan mezelf te danken. Ik dacht altijd dat ik voldoende at; 'ooh die 2500kcal haal ik vast wel'. Nou ik ben laatst hier op het forum ook flink wakker geschud dat ik meer moest eten. Als ik terug denk aan hoe ik vroeger at dan zou dat hooguit 1500 tot 1800 kcal per dag geweest moeten zijn. En dan kwam dat niet eens uit 'goed' voedsel. Ik ben sindsdien flink meer gaan eten, zelfs als ik geen honger had. Als ik vol zit, dan eet ik expres nog even door om mijn maag te laten wennen aan het binnenkrijgen van meer eten. Na een tijdje zul je merken dat je ook daadwerkelijk om de 2 uur barst van de honger. Wat ik wel handig vind en lekker om te eten is een grote bak brinta gemengd met havermout, en aanvullen met melk. Kan je veel van eten en gaat best vlug. Ben ik nu een maandje of drie aan het doen en ik ben ruim 7 kg aangekomen.

Comment

ik heb al een oplossing voor mijn probleem
                    ik neem gewoon pillen zoals deze
                    Decathlon - A.A. PERFECT 3000 (100 TAB) - PERFECT - voedingssupplement - sporters die een perfect spierstelsel eisen. -

Comment

Originally posted by jimowns View Post
                      Wat is 't dan precies? Kan 't er niet echt uit halen, maar misschien kijk ik verkeerd?...
                      An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Same here... vraag het mij toch af. Pillen zijn nooit goede alternatieven geweest voor zo ver ik weet.

Comment

alles wat ik zou nodig hebben van eiwite enzo , ga ik uit de pillen halen dan ik hoop dat het gaat lukken , ik ga ze morge al halen

die pillen zijn geen anabole ofzo hé .
                          ik kan altijd eens proberen .

Comment

pillen opzich is nog niet het ergste, erger is nog als je niet weet wat er in zit.
                            En zeker als je al je eiwitten uit die pillen wil halen

suplementen zijn geen maaltijd vervangers he, eten is altijd beter dan sups

Comment

Mijn sponsor / leverancier levert twee producten om aan te komen, in combinatie met een ondersteunend voedingsschema.

Whey-Weightgainer Mix voor sporters.
                              Gewichtstoename voor niet sporters.
                              Zie Body-Food® International

Om aan te komen in gewicht met pillen, moet je er héél veel per dag gebruiken en krijg je onnodig veel vulstoffen binnen, met alle gevolgen vandien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X