Mijn eetschema graag info

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eetschema graag info

Maaltijd 1 6:00
    6 sneeen brodd donkerbrood met 1 banaan avt bananen tostie met rozijnen en kaneelpoeder.
    truemass
    50 gram havermout met magere melk

Maaltijd 2 9:00
    8 sneeen brood
    50 gram brinta met magere melk

Maaltijd 3 12:00
    150 gram witte rijst en 2 grote kipfilets
    300 gram groente of sla naar keuze
    150 gram ananas op eigen sap

Maaltijd 4 15:00
    1 pure whey shake
    400 gram rijst pap met riet suiker
    1/2 appels

Maaltijd 5 17:00
    100 gram pasta met 200 gram vis kip of rundertataar met tomatensaus
    300 gram groente of sla na keuze

Maaltijd 6 21:00
    true mass
    80 gram havermout met magere melk

Maaltijd 7 voort slapen
    Een pure whey shake met een schijtje olijfolie

Ik neem ook :
    3x3 perdag amino
    halve HI-VITES smorgens en savonds
    Drink veel water en vruchtensap

Wegen :
    rijst en pasta ongekookt wegen is 150 gram
    sla en groente is alijtd 300 gram
    op mijn boterhammen kippenvlees en runderrookvlees

reageer hier maar op tips altijd welkom.
    Met vriendelijke groet arlando1987
    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Wat is je doel?
    Wat is je behoefte?
    hoeveel kcal heeft dit schema?
    Hoeveel eiwitten, vetten en kh zitten erin?

Nou ik ben nog steeds een lerend iemand, maar ik heb al een paar punten gezien die niet echt kloppen.

Ten eersten dat rijstpap kun je denk ik beter weg laten, laat staan het eten met riet of kristalsuiker ( gebruik dan op zijn misnte zoetstof)

Train je tussen 15 en 17 uur of 12 en 15 uur? zo niet, laat die whey shake achter wege.

Onthoud dat je alle kcal gelijk matig verdelen moet, dus op alle tijdstippen de vet eiwit en kh netjes gelijkmatige verdelen. Volgens mij is dat niet het geval, maar kan aan mij liggen

Vioor het slapen gaan langzame eiwitten eten. Dus of een shake ( geen whey, maar een shake met langzame eiwitten) of magere kwark.
    Wat s nachts heb je langzame eiwitten nodig die je in de loop van de nacht kunnen worden gebruikt, oh en geen vet voor het slapen, dus weg met je olijfolie.

wanneer trainde je nu eigenlijk?

Nou er is nog het 1 en andere niet op orde, maar daar kan iemand anders je beter mee helpen.

Comment

Heey
      Mijn doel ik dikker worden
      hoeveel ckal en zo weet ik niet eg maja
      welke punten moet ik dan verranderen ????
      trian van 6 tot 70 ongv

groetjes dennis

Comment

Geen suiker bij je rijstepap, geen wei voor het slapen gaan en geen wei bij je maaltijd van 1500. Wel wei bij het ontbijt, en kwark voor het slapen gaan. Verder is inderdaad je doel belangrijk, het aantal kcal zul je waarschijnlijk zelf wel hebben uitgerekend.
        Wat is Hi-Vites?
        Weg met die vruchtensap. Ananas overigens of bij het ontbijt of na de training.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je wilt dikker worden, dan ga naar de snackbar en vreet je vol met die snacks daar

Ik neem aan dat je gespierder wil worden?
          En als je een schema maakt moet je dat wel doen aanhand van je behoefte, er zijn genoeg voedingsbehoefte calculators, geloof dat het zelf een sticky hiero is.

En als je van 6 tot 7 uur traint, moet je om half 8 kwart voor 8 weer wat eten. 2100 is te laat. Ik deed dat opzich ook wel goed, alleen ik at veels te weinig na het eten. Als je doel spierkweken is, dan moet je dan ook genoeg eten.

Comment

heey
            Hi-vites zijn vitamine
            Ik heb dit schema van een bodybilder gekregen dus snap nu effe niet wat ik moet doen.
            Wat moet ik weg laten en wat moet ik erbij pakken reageer snel.
            groetjes dennis

Comment

grapjas niet zomaar van iemand anders schema overnemen, wel aan passen aan je behoefte he. Een gespierd iemand heeft veel meer nodig dan iemand die niet zo gespierd is, spieren zijn energieverbruiker nummer 1, ook als je niks doet (zitten, tv kijken of wat dan ook).

Maar ik vind het dan nogal een achtelijk bodybuilder want die schema is verweg van perfekt. Je zou toch meeen dat iemand van het vak ook weet hoe je iets goeds in elkaar zet. Kijk dat jij als beginnner fouten maakt, dat maakt niet uit, dat doet iedereen. Ik deed eerst ook nog kristalsuiker door mijn kwark en ik leer nog steeds bij en mijn voedingschema pas ik ook steeds aan.

Begin maar eerst met je behoefte uit te reken, dat is nu belangrijk, dan maak daarop je schema

Comment

mijn eetschema

heey mensen ik ga zalf mijn eetschema maken binnenkort staat het erop reageer er dan ook aub op en kijk wat goed en slecht is hoop meer info tekrijgen.

groetjes dennis

Comment

bekijk hierbij ook wat oude voedingstopic met schema erin en lees wat andere voor jou fout en goed deden en maak dan aanhand van dat je schema

Comment

jah ik heb wat boekjes gekocht met subs en beste voeding kga vanalles bij elkaar stellen enkijken wat er uit komt he ik hou jullie op de hoogte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X