onverzadigd vet in chips

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dank je wel voor de info allemaal!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Probleem zit hem ook niet echt in de vetten, eerder in de berg zetmeel die je naar binnen gooit in combinatie met die vetten.
      Wel dit is iets wat ik nu al enorm lang afvraag, ik hoor enorm vaak dingen in de trend van 'als je zetmeel/brood/koolhydraten combineert met vet het veel slechter is...' zo van die dingen.

Is er nu echt een effect als je brood en pasta enzo combineert met andere calorieen dat het totale effect groter is dan de twee opgeteld ??? of zeggen mensen dit gewoon omdat ze allebei calorierijk zijn ( maar het feit dat ze gecombineerd zijn in een maaltijd eigenlijk niet uitmaakt )

Comment

Er zijn mensen die geloven dat combineren slechter voor je is. Ik geloof daar niet als zodanig in, ik zie het effect alleen gezondheidswege als relevant, niet sec voor bb'ers.

Het is overigens wel een zieke bump.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Er zijn mensen die geloven dat combineren slechter voor je is. Ik geloof daar niet als zodanig in, ik zie het effect alleen gezondheidswege als relevant, niet sec voor bb'ers.

Dat komt omdat iemand in een recente topic naar deze oude topic gelinkt had.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Dat komt omdat iemand in een recente topic naar deze oude topic gelinkt had.
            Of als je het onderwerp googled, je dan een link naar dit topic krijgt, terwijl als je de zoekfunctie van Bodynet zelf gebruikt, je nergens komt.

Comment

Let ook op E621 (mononatriumglutamaat / monosodiumglutamaat) wat in Lays chips zit. Het is een smaakversterker die oa chips verslavend maakt. Daar is overigens geen wetenschappelijk bewijs voor.

Als je alle voedingsetiketten eens goed gaat bekijken zie je dat smaakversterker/e621/mononatriumglutamaat/monosodiumglutamaat echt in heel veel voedingsmiddelen zit: van chips tot koekjes, en van sauzen tot kipfilet.

Comment

Ik hoop dat de meesten hier wel zo sterk zijn om niet aan chips of koekjes verslaafd te raken.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Ik hoop dat de meesten hier wel zo sterk zijn om niet aan chips of koekjes verslaafd te raken.

niet IIFYM?

Sorry, ik moet je niet zo plagen, ik vind je best lief, hoor.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

patatje joppie ftw
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

ik vind je best lief, hoor.
                      *bloos*

ik ben een heel keurige eter hoor, maar soms moet ik gewoon even van mijn rommel genieten

Comment

ja idd,laatste tijd word dit overal vermeld.
                        ik begon het ook te volgen.maar nu ik op body.net ben niet meer.allemaal onzin.men mag carbs niet eten met eiwitten,en fruit en groenten appart etc

Comment

ik eet om de 1a 2maanden klein blokje pure chocolade = als ik de maand goed heb doorgebracht.
                          ik heb geen behoefte aan.ik heb genoeg aan mijn schema nu.En ik moet nog vermeerderen

Comment

Originally posted by sunamila View Post
                            ik eet om de 1a 2maanden klein blokje pure chocolade = als ik de maand goed heb doorgebracht.
                            wat een leven

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              wat een leven
                              hahaha perfecte opmerking in dit geval
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Deze discussie zou op een pro anna forum ook niet misstaan.

Come on hey af en toe een chippie?!

Tenzij jullie me nu vertellen dat jullie allemaal op 8% staan en volgende week een shoot hebben vind ik het wat overdreven.
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X