Droger eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droger eten

Hi all!

Na veel bulken en hard trainen zijn mijn spieren goed gegroeid alleen wil ik nu van het vet af dat met het bulken gepaard is gegaan. Nu eet ik s'morgens havermout en gebruik nog steeds de whey shakes 2x per dag. Tevens slik ik 1 vitaminepil en 2 visolietabletten en 1 knoflookpil.(voor het hart en bloedvaten) Gebruiken jullie nog andere bruikbare supplementen?

Het punt is dat ik veel pasta ,rijst en brood eet waar veel koolhydraten inzitten waardoor ik dus geen vet kwijtraak. Hebben jullie misschien tips voor alternatief voedsel. Ik ben al begonnen om veel groenten te eten en fruit dat niet te rijp is. Misschien hebben jullie nog ideeën voor eten in de werkpauzes etc.

Hebben jullie ook dat honger gevoel als je gaat afvallen of weten jullie dit te omzeilen?

Thanx voor de reacties!
    Last edited by Icarus; 16-05-2008, 10:06.

Ik denk dat het voornamelijk de pasta is waardoor je niet kan afvallen?

Comment

Ja ook, Weet alleen geen goede vervanger die minder koolhydraten en vetten bevat en een minder honger gevoel geeft.

Comment

Originally posted by Icarus View Post
        Hi all!

Na veel bulken en hard trainen zijn mijn spieren goed gegroeid alleen wil ik nu van het vet af dat met het bulken gepaard is gegaan. Nu eet ik s'morgens havermout en gebruik nog steeds de whey shakes 2x per dag. Tevens slik ik 1 vitaminepil en 2 visolietabletten en 1 knoflookpil.(voor het hart en bloedvaten) Gebruiken jullie nog andere bruikbare supplementen?

Het punt is dat ik veel pasta ,rijst en brood eet waar veel koolhydraten inzitten waardoor ik dus geen vet kwijtraak. Hebben jullie misschien tips voor alternatief voedsel. Ik ben al begonnen om veel groenten te eten en fruit dat niet te rijp is. Misschien hebben jullie nog ideeën voor eten in de werkpauzes etc.

Hebben jullie ook dat honger gevoel als je gaat afvallen of weten jullie dit te omzeilen?

Thanx voor de reacties!
        alvast het teveel eten van fruit eruit gooien en dat beperken voor in de ochtend en na de training vooral,

verder zou ik niet 1,2,3 jou kunnen helpen aangezien ik je lengte/gewicht en BF% (bodyfat) niet weet...

als je droger wilt worden zul je plusminus 500 kcal al onder je dagelijke behoeftes moeten gaan

BTW als je dat hongerig gevoel krijg doe je iets niet goed..en als je tog de neiging krijg om te gaan snacken..snak aub op selderij...(ja ik weet maar je zult het moeten aanleren)

Comment

Fruit er uit, pasta er uit en eventueel rijst voor in de plaats. Eiwitten in algemeen iets omhoog, koolhydraten zo laag mogelijk. Honger gevoel...pech. Gewoon uitzitten. Je maag moet wennen dat het nu gewoon minder krijgt. Neem in begin anders wat tomaten/komkommer schijfjes. Zit nauwelijks iets van voedingstof in. Is water merendeels.

Comment

je lichaam heeft minimaal 2 a 4 weken nodig om zich aantepassen aan een nieuw diet...als je bijv gaat cutten

maar die weken ga je het gevoel minder krijgen...en zoals ik zei..ga je maar selderij moeten eten

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

@ Sakurakilla: Ben 1.86 lang/ weeg 82 kilo en heb een vetpercentage van 12%. Wil dit weer terug brengen naar 6%

Dus geen fruit en bij een hoger gevoel selderij eten. Maar jullie eten dan toch niet 7 dagen rijst in de week neem ik aan. En toch meer dan komkommer en tomaten? Wat eten jullie op je werk s'morgens en s'middags om af te vallen als brood afvalt?

Ik ga serieus tegen de vlakte als ik alleen maar rijstwafels, tomaten,selderij en komkommer mag eten op een dag. Je moet toch wel voldoende voedingswaarde binnen krijgen om je motor te laten draaien?

Comment

Stel je vragen eens bij Q&A to get ripped Punani is de expert op superdroog worden..Maar is 6 % niet érg weinig..?
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

@ Sakurakilla: Ben 1.86 lang/ weeg 82 kilo en heb een vetpercentage van 12%. Wil dit weer terug brengen naar 6%

Dus geen fruit en bij een hoger gevoel selderij eten. Maar jullie eten dan toch niet 7 dagen rijst in de week neem ik aan. En toch meer dan komkommer en tomaten? Wat eten jullie op je werk s'morgens en s'middags om af te vallen als brood afvalt?

Ik ga serieus tegen de vlakte als ik alleen maar rijstwafels, tomaten,selderij en komkommer mag eten op een dag. Je moet toch wel voldoende voedingswaarde binnen krijgen om je motor te laten draaien?
                  whoa je hebt zelfde vetperentage doel als mij...en 6% is best moeilijk om naartoe te werken (maar mogelijk) hoor

ik doe het op een TOTAAL andere manier dan rest..maar ik heb andere doelen op langere termijn in me ogen

Comment

6%!? Moet je zo droog staan voor een wedstrijd ofzo? Anders vind ik het erg laag inderdaad..

Comment

Ik had ergens gelezen dat het een mythe was dat pasta een dikmaker was en dat het alleen een dikmaker word als je er saus bij eet? Anders zouden immers alle italianen behoorlijk dik zijn? Verder las ik op deze site dat bulken het beste gaat als je tussen de 11% en 18% vet percentage zit, en onder 8% vet percentage zit je op athleet competitie niveau ;o
                      Over Pasta; www.watziterin.nl;
                      Rijst zilvervlies- gekookt 200g =
                      energie 238 Kcal
                      eiwit 6 g
                      koolhydraten 48 g
                      vet 2 g
                      - verzadigd 0 g
                      - onverzadigd 2 g
                      natrium 18 mg
                      SpaghettiMacaroni gekookt 200g =
                      energie 188 Kcal
                      eiwit 6 g
                      koolhydraten 38 g
                      vet 2 g
                      - verzadigd 0 g
                      - onverzadigd 0 g
                      natrium 4 mg

PS dit is meer een soort van vraag dan hulp oid, ik ben erg nieuw en daarom ook nieuwschierig ;x
                      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

pasta een dikmakker...bijna alles is een dikmaker als je er teveel van binnenkrijg

hangt ervan hoeveel pasta je naar binnenwerk...ja kan net genoeg binnenwerken om aan je daily needs te komen

of je kan meer naar binnen werken als je wilt bulken
                        of je kan vrij tot geen naar binnen werken als je gaat cutten

Comment

Het behalen van een vet percentage van 6% moet te doen zijn omdat ik weer aan het duur sporten ben waarbij elke onnodige kilo er één teveel is.

Hebben jullie verder nog tips over wat te eten om goed en effectief af te vallen?

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            Stel je vragen eens bij Q&A to get ripped Punani is de expert op superdroog worden..Maar is 6 % niet érg weinig..?
                            probeer dat maar eens te doen...je zult veel hulp krijgen daar...

btw heb je je dagelijkse behoeftes al uitgerekent voor jezelf

Comment

Het behalen van een vet percentage van 6% moet te doen zijn omdat ik weer aan het duur sporten ben waarbij elke onnodige kilo er één teveel is.

Hebben jullie verder nog tips over wat te eten om goed en effectief af te vallen?
                              Ja, lees Punani's Q&A to get ripped.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X