De bronnen van vet die ik s'avonds voor het slapen gaan gebruik: pindakaas, amandelen, walnoten, pecannoten, pinda's, hazelnoten, zalm, tonijn en makreel. Niet in grote porties overigens! Ik neem nooit meer dan 35 gram.
Magere kwark dik makend?
Collapse
X
-
Originally posted by sakurakilla View Postwooowww daammnnn
bijna allemaal dingens dat ik al 7 weken niet gegeten heb
maar ik mis het niet denk ik (me buik gromt nu wel)
btw 35gr makreel is dat niet weinigGeniet, en drink met maten!
Comment
-
@qbane
Jij bent stevig aan het proberen te bulken? Zou de kwark laten voor wat het is en voor het slapen 250ml melk met 75gr havermout nemen, mocht je een blender hebben: 50 gram pinda's erdoorheen blenden. Alles koud, dus.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Thx voor de tip ;] Quick questions om de tip te begrijpen;
- Is het overschakelen van brinta naar havermout aanbevolen?
- Is kwark niet beter voor tijdens de nacht omdat het langzame eiwitten zijn?
- Ik zie dat er lekker veel eitwitten in pindas zitten, maar ook veel vetten?
- Koud beter dan warm?
Bvd! ;]Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Havermout heeft voordelen over brinta, voornamelijk op het gebied van vetten.
Kwark heeft idd de trage eiwitten. Maar die zitten ook in melk, havermout en pinda's voor zover ik weet. Ik gebruik het zelf ook, en ik heb niet te klagen
Verder ben je aan het bulken..vetten?Zolang je het niet overmatig doet..anders zou je pinda's kunnen vervangen door protëinepoeder.
Koud beter dan warm..? Nou..als je er pinda's bijgooit: já.
Verdere voor- of nadelen over koude of warme havermout is te vinden op het forumAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ik luste al die tijd geen kwark, ik bleef het maar proberen het ging er gewoon niet in! tot ik vorige maand een topic zag over een kwark in de c1000 (gewoon huismerk) Franse magere kwark genaamd. Sinds dien eet ik elke avond kwark, ik raad mensen die er niet uitkomen met kwark aan, proberen dus!
Greetz.1
Comment
-
Ik reageer even een paar jaar later ;-)... hahaha....
Ik was even in de topics over kwark aan het surfen.... Misschien word je er wel niet dik van omdat er weinig vet in zit... Zodra ik kwark in mijn dagelijkse voedingsschema heb, zijn mijn buik en heupen wat pafferig.... Zonder kwark is het droger...
Dus er zit wel degelijk een kern van waarheid in als mensen zeggen van magere kwark dik te worden!
Comment
-
Je hebt speciaal een account aangemaakt voor die ene post?
optie 1 : lactose intolerant
optie 2: kwark is nou eenmaal luchtig dus je buik zal nou eenmaal even opzwellen.Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHoe zit het dan met haar heupen?
Misschien lijkt het maar zo ? ik heb ook niks kunnen vinden m.b.t melk en dikkere benen/dijen.
Het meeste vet wordt opgeslagen in de buik en heupen zoals iedereen weet, dus in die hoek heb ik gezocht maar met 0 resultaat helaas.Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-