Vele vragen voor een kleine jongen (ik)
Ik lees hier erg veel over Dagelijkse voeding maar het wordt meestal verteld over mensen die niet meer in de groei zijn.
daar val ik buiten zelf ben ik nu 17 maar ben beetje een laat bloeier en veel mensen schatten me 14/15 in en weeg ook maar 62kilo.
maar dat doet er nu ffies niet toe.
hier komen mijn vragen.
Is dextrose nu wel goed voor me en kan ik dat gewoon elke dag innemen?
ook heb ik nergens kunnen lezen of het nou van die witte dextrose tabletten zijn, of dat het een poeder is?
En een eitje wat is het beste ?? bakken, rauw, gekookt. voor en nadelen?
en de hoeveelheid op 1 dag?
En wat smeren jullie nou op je boterhammetjes?
want ik wil dat ook gaan veranderen nu is het hagelslag/kipkerry/kaas/ham/chocopasta/eiersalade en nog paar
En is het verstandig om bepaalde shakes/whey te gaan nemen zo ja welke?
let wel op mijn leeftijd net 17 (en ben nog een beginner dus ook niet al te moeilijke termen naar mij toe gooien )
En zijn nou die lekkere pel pina's nou echt goed voor je? of kan je beter de wallnoten kopen en hoeveelhied hiervan en elke dag eten?
Als je mij een tip geeft alleen meer eten en trainen die heb ik al eerder gehoort maar wat precies nog niet echt en waneer (en of ik het wel in de gewone supermarkt kan kopen)
nog meer tips zijn altijd welkom
enem niet echt letten op mijn spelling/taal gebruik want heb nogal dislectie
Ik lees hier erg veel over Dagelijkse voeding maar het wordt meestal verteld over mensen die niet meer in de groei zijn.
daar val ik buiten zelf ben ik nu 17 maar ben beetje een laat bloeier en veel mensen schatten me 14/15 in en weeg ook maar 62kilo.
maar dat doet er nu ffies niet toe.
hier komen mijn vragen.
Is dextrose nu wel goed voor me en kan ik dat gewoon elke dag innemen?
ook heb ik nergens kunnen lezen of het nou van die witte dextrose tabletten zijn, of dat het een poeder is?
En een eitje wat is het beste ?? bakken, rauw, gekookt. voor en nadelen?
en de hoeveelheid op 1 dag?
En wat smeren jullie nou op je boterhammetjes?
want ik wil dat ook gaan veranderen nu is het hagelslag/kipkerry/kaas/ham/chocopasta/eiersalade en nog paar
En is het verstandig om bepaalde shakes/whey te gaan nemen zo ja welke?
let wel op mijn leeftijd net 17 (en ben nog een beginner dus ook niet al te moeilijke termen naar mij toe gooien )
En zijn nou die lekkere pel pina's nou echt goed voor je? of kan je beter de wallnoten kopen en hoeveelhied hiervan en elke dag eten?
Als je mij een tip geeft alleen meer eten en trainen die heb ik al eerder gehoort maar wat precies nog niet echt en waneer (en of ik het wel in de gewone supermarkt kan kopen)
nog meer tips zijn altijd welkom
enem niet echt letten op mijn spelling/taal gebruik want heb nogal dislectie
Comment