Eet met verstand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sodaar View Post
    Jongens'

Ik wil best wel wat andere foto's erop zetten, maar ik kan jullie verzekeren voor 100% dat deze foto(s) echt zijn. Ik heb deze foto gewoon met mijn logitech webcam gemaakt. Waarom zou ik hem bewerken, dan zit ik mezelf alleen maar voor de gek te houden + ik weet niet eens hoe dat moet.
    Ik heb hier gewoon goed en hard voor getraind, net als jullie ook doen. Ieder lichaam is anders, en bij bij ontwikkeld het gewoon wat sneller ofzo.

Gr. Daniel
    Jij bent inderdaad gezegend met goeie genen want je voedingschema trekt echt op niets.

Comment

Puur natuur? Ziet er niet zo uit namelijk, niet dat er iets mis mee is maar gewoon nieuwschierig.
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Reactie terug.

Dit begint een beetje op jaloezie te lijken. Drugs gebruik ik absoluut niet.
        Kunnen we weer terug naar het onderwerp waar ik mee begonnen ben jongens?

Gr. Daniel

Comment

Gr. Daniel
          Jaloezie? neuh. Meer omdat je trainings en voedingsschema compleet nergens op trekt. En idd omdat het er niet kloppend uitziet.
          Daarbij: We kúnnen wel terug naar het onderwerp waar je mee begonnen bent hoor, maar daar is eigenlijk alles al over gezegd.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is natuurlijk dat je veel vocht meedraagt. Je traint met veel reps. Anders zou het niet zo te verklaren zijn dat 1.77 m lang bent, 71 kg weegt en een vp hebt van 12 % ongeveer en dan zo'n shape.
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ik sluit me helemaal aan bij erik

Comment

reactie terug.

En toch is het natuurlijk...
                Mijn vocht is normaal, niet te veel, niet te weinig.
                Mijn trainingsschema, vind ik prima, het heeft effect zo als je ziet.
                En wat ik al eerder heb gezegt, elk lichaam is anders.
                Vind het niet erg leuk, dat jullie gelijk denken, 'dat is nep', terwijl ik er erg mijn best voor heb gedaan. Maargoed...
                Jullie mogen zelfs mijn hyves checken, als jullie andere foto's willen zien.

Maar die broodjes bapao flikker ik er wel uit!

Gr. Daniel

Comment

Sodaar post eens een duidelijke foto. Ik heb je tot nu toe niet belachelijk zitten te maken, heb er ook niks over gezegd. Ben toch erg benieuwd. Stats zeggen niet alles maar als je de stats met foto's vergelijkt...

Comment

Ja post onderhand maar es wat foto's
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Je zegt wel zo mooi, jullie mogen mijn hyves checken, maar wat is you hyves doen

Comment

Je kan z'n hyves zien waarop nog 2 foto's staan, zoek maar onder sodaar. Maar in ieder geval kan 't goed dat hij met zijn schema's gespierd is.

Als ik naar mijn broer kijk.. die let totaal niet op z'n voeding, traint maar 2x in de week en is toch supergespierd rond de 90 kg met een vp van 12%. Dus als je een goede bouw/genen hebt...
                        An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

ik vraag me dan af in hoever zijn stats in zijn profiel nog kloppen.
                          Misschien dat ik het verkeerd inschat, maar zijn stats lijken totaal niet op dat wat ik op de fotos zie.

Maar dan zouden die foto's vast wel echt zijn, maar wat zijn nou je stats dan sodaar?

Comment

Op hyves kan ik je niet vinden bro,
                            maarja zou toch wel ffies van dichterbij fotootje willen zien.
                            ik geloof wel dat en natuurlijk is maar ja denk dat je nog een paar moet overhalen.
                            hoop snel foto's en stats te zeen
                            GRTZ Ruuba
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Gr. Daniel
                              Niet op letten kerel, hier word je nogal snel als niet-naturel bestempeld.

Maar zoals ik zei doe wat aan je voedingschema!

Comment

reactie terug

Mijn stats kloppen en als ik zal binnenkort andere foto plaatsen.

Gr. Daniel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X