Originally posted by Sodaar
View Post
Eet met verstand.
Collapse
X
-
Originally posted by Sodaar View PostDit begint een beetje op jaloezie te lijken. Drugs gebruik ik absoluut niet.
Kunnen we weer terug naar het onderwerp waar ik mee begonnen ben jongens?
Gr. Daniel
Daarbij: We kúnnen wel terug naar het onderwerp waar je mee begonnen bent hoor, maar daar is eigenlijk alles al over gezegd.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn is natuurlijk dat je veel vocht meedraagt. Je traint met veel reps. Anders zou het niet zo te verklaren zijn dat 1.77 m lang bent, 71 kg weegt en een vp hebt van 12 % ongeveer en dan zo'n shape.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
reactie terug.
En toch is het natuurlijk...
Mijn vocht is normaal, niet te veel, niet te weinig.
Mijn trainingsschema, vind ik prima, het heeft effect zo als je ziet.
En wat ik al eerder heb gezegt, elk lichaam is anders.
Vind het niet erg leuk, dat jullie gelijk denken, 'dat is nep', terwijl ik er erg mijn best voor heb gedaan. Maargoed...
Jullie mogen zelfs mijn hyves checken, als jullie andere foto's willen zien.
Maar die broodjes bapao flikker ik er wel uit!
Gr. Daniel
Comment
-
Je kan z'n hyves zien waarop nog 2 foto's staan, zoek maar onder sodaar. Maar in ieder geval kan 't goed dat hij met zijn schema's gespierd is.
Als ik naar mijn broer kijk.. die let totaal niet op z'n voeding, traint maar 2x in de week en is toch supergespierd rond de 90 kg met een vp van 12%. Dus als je een goede bouw/genen hebt...An eye for an eye makes the whole world go blind
Comment
-
ik vraag me dan af in hoever zijn stats in zijn profiel nog kloppen.
Misschien dat ik het verkeerd inschat, maar zijn stats lijken totaal niet op dat wat ik op de fotos zie.
Maar dan zouden die foto's vast wel echt zijn, maar wat zijn nou je stats dan sodaar?
Comment
-
Op hyves kan ik je niet vinden bro,
maarja zou toch wel ffies van dichterbij fotootje willen zien.
ik geloof wel dat en natuurlijk is maar ja denk dat je nog een paar moet overhalen.
hoop snel foto's en stats te zeen
GRTZ RuubaCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostDit begint een beetje op jaloezie te lijken. Drugs gebruik ik absoluut niet.
Kunnen we weer terug naar het onderwerp waar ik mee begonnen ben jongens?
Gr. Daniel
Maar zoals ik zei doe wat aan je voedingschema!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment