alles kwijt...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alles kwijt...

Yo manne

Kheb ier al enkele goeie tips gekregen duw kga et nog maar eens proberen, het gaat om et volgende:

vorige week ben ik begonnen met een nieuw schema, het was beestig goed kstond lekker in vorm. Twas op mn beste tot nu toe... Maar na mijn weekend rust en 2 extra dage ( door mijn eindwerk had ik het echt te druk ) ben ik veel te veel van volume geminderd... Wat is hier de reden toe ? de stress, te weinig slaap, geen recuperatie genoeg ( mss keb ik een extra supplement nodig ) ...

Dit is echt frustrerend, en niet echt motiverend

Volume kwijt... Je bedoelt gewoon dat je er even niet zo opgepompt uit ziet. Dat is altijd zo, of je moet net uit de sportschool komen. Get over it.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Volume kwijt... Je bedoelt gewoon dat je er even niet zo opgepompt uit ziet. Dat is altijd zo, of je moet net uit de sportschool komen. Get over it.
      Dat is dan ook de enige reden warom ik train: om mezelf te bewonderen in de spiegel als ik helemaal opgepompt ben..

God I love this shit

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

motiverend genoeg om weer proberen te gaan knallen met trainen tog
        zal er gewoon weer 100 % tegen aan gaan weer
        goed eten je sheekjes nemen, en kijk 2 weken verder op maar weer dan
        trainse
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Een pomp in je spiermassa is altijd zo weer weg.
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X