Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
verders zei ik geen fruit tussen door, alleen bij het ontbijt en voor of na de training.
en bereken eens hoeveel kcal je whey shake is, als je 40 gram heb bijvoorbeeld dan is dat 128 kcal.
En je hebt nog steeds bij de lunch meer dan bij het ontbijt en dat klopt niet.
en na de training kun je best wel ook nog iets van een snelle suikers nemen (fruit dus of dextrose)
en wat voor een rare magere kwark heb je? 250 gram a 280 kcal? mijn bakje is 260 voor 500 gram. Ik denk niet dat je magere kwark te pakken hebt dan
maar 24 gram eiwtten en 39 gram kh en 3 gram vet. in de meeste magere kwark zit geen tot bijna geen vet. Dus ga opzoek naar echte magere kwark, zodat je een pot van 500 kan eten, tussen de 250 a 300 kcal moet dat dan zijn en niet tussen de 500 a 550 kcal
voor de rest ben je al redelijk vooruit gegaan en hoop dat andere me nog aanvullen.
Wat mr Fit al zegt, en die krentenbol moet er nog steeds uit, en per maaltijd heb je te weinig hoogwaardige eiwitten. Tel eiwitten uit brood e.d. eens niet mee (voor de eiwitten dan he, de kcal behoudt je uiteraard), en kijk hoeveel te weinig je dan hebt.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment