Falstyr's nieuw vreetgebeuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Falstyr's nieuw vreetgebeuren

Had al een tijdelijk eetschema waar het 1 en ander nog aan gesleuteld moest worden. Ik kom uit een lange tijd cutten, maar wil niet meteen "bulken" als het waren. Voorlopig ben ik van plan nog net onder onderhoud te blijven om zo het laatste beetje vet te verbranden wat er nog zit. En ook om geen jojo-effect te krijgen.

Niet Sportdagen Eetschema (4x per week)
    07:00 200ml Magere melk met aanvullende Omega3, 50gr Brinta, 25gr Pro80
    -1 capsule Multivitaminen&Mineralen, 1 Venom Hyperdrive (ben deze aan het afbouwen er in 1x mee kappen is me lijf niet blij mee)
    10:00 200gr tonijn op waterbasis, 1 snee volkoren brood met pindakaas
    12:00 200ml Magere melk met aanvullende Omega3, 50gr brinta
    15:00 1 snee volkoren brood met pindakaas, 2 hele eieren
    18:00 200gr kipfilet gekookt in 1 theelepel olijfolie, 450gr gestoomde groentes
    21:00 25gr Pro80
    -Magere kwark, eieren etc werkt voor me gevoel niet zo goed. Daarnaast ben ik zo wie zo geen fan voor een maaltijd op dit tijdstip. Maar tijdens het V-diet heeft deze shake met toen nog 50gr me weten te overtuigen.
    21:30 3 ZMA capsules

Totaal: 1711kcal, 198EW, 44vet, 132KH, 22vezels

Sportdagen eetschema (3x per week)
    07:00 250ml Magere melk met aanvullende Omega3, 50gr Brinta, 25gr Pro80
    -1 capsule Multivit&Mineralen, 1 capsule Selderij, 3 vis olie capsules
    Selderij is een diuretica voor vochtafvloeing.
    10:00 200gr tonijn op waterbasis, 1 snee volkoren brood met pindakaas
    12:00 250ml Magere melk met aanvullende Omega3, 50gr Brinta
    -1 selderij capsule
    15:00 1 snee volkoren brood met pindakaas, 3 gehele eieren
    18:00 200gr kipfilet gekookt in 1 theelepel olijfolie, 125gr rijst
    -1 selderij capsule
    21:30 25gr Pro80

Totaal: 1971kcal, 207EW, 47vet, 177kh, 17vezels

45mins voor het trainen neem ik 3 capsules Green Bulge. 10mins voor het trainen 5 bcaa's. Tussen KT en cardio 5 bcaa's en na cardio 5bcaa's met 2 Green Bulge capsules.

Naast de melk drink ik nog zo'n 1.5-2l vocht uit water en groene thee.

Vanwege het werk heb ik, zoals deze week, dat ik pas laat sport. En dan is er geen maaltijd met KH's er na. Dus vroeg me af of het dan slim is wat dextro, druivensap of whatever toe te voegen? Vorige week werd ik wakker en had behoefte aan 2 snee brood met pindakaas. Schiet ook niet op natuurlijk.

Comment

Hoe bevalt die Green Bulge ?

Ik heb inderdaad ook dat probleem van het late trainen, meestal pas om 19:30. Heb het idee dat ik niet echt meer een flinke maaltijd kan nemen erna (20:30)...

Comment

Ik weet dat je extreem laag calorisch eet vincent, maar had je nu ook niet beter rond de 2100 kcal kunnen zitten?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat zijn je stats ook alweer?

Verder iig een erg net schema.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Ik weet dat je extreem laag calorisch eet vincent, maar had je nu ook niet beter rond de 2100 kcal kunnen zitten?
            Eek dan zit ik 200 boven mijn onderhoud. No way...later misschien als me metabolisme nog beter werkt en eht kan verwerken :P

Green Bulge merk ik weinig van. Maar ik gebruik het niet om sterker te worden, maar in de cut om juist kracht te behouden. En dat lukt aardig.

Stats...geen idee. Ene weegschaal geeft 77kg aan en de ander 82. Maar goed. Beide is wel weer minder dan toen ik V-diet stopte. Vet% zit rond 14.5 dus ook dat is 1% minder dan toen ik stopte.

Comment

Bizar weinig ;D Maar het werkt blijkbaar voor je ;] Ik zal in m'n cut rond de 3k zitten ;x
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Heb er voor gekozen om op sportdagen ipv 25gr pro80 te nemen daar nog eens 25gr weight gainer bij te doen. Heb hier toch nog een flinke pot van over na het V-diet. Aangezien er na het trainen een insuline piek is zou dit niet al te rampzalige effecten moeten hebben mbt vet aanzet. En dan heb ik toch nog wat kh's om de glycogeen voorraden aan te vullen en niet midden in de nacht nog brood maken.

Dat betekend dat ik op sportdagen nu 2067kcal zal nemen en op niet sportdagen 1712kcal. Mocht dit na 2-3 weken niet doen wat ik wil worden de 2 weekend dagen 1457kcal dagen met maar 57gr kh, 188gr ew, 53gr onv. vet.

Op sportdagen neem ik brinta. Geeft mij meer KH dan havermout. 500gr havermout mag dan maar 80cent ofzo kosten en brinta 1,15...maar als je van havermout 75gr moet eten en brinta 50gr om net zoveel kh's binnen te krijgen maakt het financieel ook geen zak meer uit. Op sportdagen neem ik dan havermout omdat ik dan minder kh's wil hehe.

Comment

Havermout wordt alleen niet dik in je shakebeker en bevat meer gezonde vetten.

Comment

Inderdaad dat merkte ik ook. Bij brinta een veel dikkere buik de rest van de dag :P
                    Dat alleen al zorgt dat ik eind van de dag 3cm verschil heb qua buikomvang.

Comment

hey Falstyr

op een gegeven moment zat ik zelf rond de 1680 kcal...
                      vet ging weg..maar spiermassa ook (duhh) best wel irritant als je dat honger gevoel krijg op die kcal iname..heb jij dat ook?

zit imiddels alweer op 2400 (eindelijk mag dat) maar nogsteeds op keto

Comment

Nope geen last van. Zelfs op 1400-1500kcal gain ik nog als het moest. Maar goed me kcal is van nature laag. Volgens berekening zou het 2700-3000 moeten zijn, maar dan groei ik dicht. Met een onderhoud van 2000 ongeveer is het tot 1500 nog erg goed te doen.

Maar goed als jij 2400 behoort te eten en dan 1600 doet...dat is 800 onder onderhoud. Geen wonder dat je dan problemen krijgt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Nope geen last van. Zelfs op 1400-1500kcal gain ik nog als het moest. Maar goed me kcal is van nature laag. Volgens berekening zou het 2700-3000 moeten zijn, maar dan groei ik dicht. Met een onderhoud van 2000 ongeveer is het tot 1500 nog erg goed te doen.

Maar goed als jij 2400 behoort te eten en dan 1600 doet...dat is 800 onder onderhoud. Geen wonder dat je dan problemen krijgt.
                          nee nee nee haha

ik heb het rustig opgebouwd..begon bij 2500 toen naar 2300 toen naar 2200 toen naar 1980 toen naar 1820 toen naar 1750 ..dan weer naar boven tot ik de 2400 bereikt hebt

Comment

Dan ben je nog steeds 250 kcal te laag gegaan o.O en als je dat niet compenseerd met voldoende eiwitten gaat het niet goe.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Dan ben je nog steeds 250 kcal te laag gegaan o.O en als je dat niet compenseerd met voldoende eiwitten gaat het niet goe.
                              Sakura's voedingsmarco

vet : 30.2gr
                              Proteine : 40.2gr
                              koolhydraten : 5gr

denk dat het meer dan voldoende is...ik hoor 1920kcal te eten om te cutten voor me dieet >.<

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X