whey shake zorgt voor agressie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey shake zorgt voor agressie?

Mijn broer beweerd net iets stoms hij beweerde dat je van whey niet alleen ( darm ) kanker kan krijgen, maar er ook nog agressief van wordt.

Ook beweerde hij dat de teveel aan eiwitten worden omgezet in hormonen en nu komt het, hij zegt je krijgt er meer vrouwlijke hormomen van, dus krijgt er titten van enzo. Ik lache me dood.

Waarom deze topic, nou ik wil gewoon hoor van jullie dat dit onzin is, zodat ik dit mijn broer kan laten zien. Misschien dat hij me dan gelooft, hij beweerd dat er onderzoek na gedaan is.
    Maar als ik hem moest geloven, kun je eiwitten ook niet sneller dan 8 uur verteren

Natuurlijk wil ik ook weten hoeveel van mannen hier al vrouwelijk trekjes vertonen en wat voor een cup jullie hebben

Originally posted by Misterfit View Post
    Mijn broer beweerd net iets stoms hij beweerde dat je van whey niet alleen ( darm ) kanker kan krijgen, maar er ook nog agressief van wordt.

Ook beweerde hij dat de teveel aan eiwitten worden omgezet in hormonen en nu komt het, hij zegt je krijgt er meer vrouwlijke hormomen van, dus krijgt er titten van enzo. Ik lache me dood.

Waarom deze topic, nou ik wil gewoon hoor van jullie dat dit onzin is, zodat ik dit mijn broer kan laten zien. Misschien dat hij me dan gelooft, hij beweerd dat er onderzoek na gedaan is.
    Maar als ik hem moest geloven, kun je eiwitten ook niet sneller dan 8 uur verteren

Natuurlijk wil ik ook weten hoeveel van mannen hier al vrouwelijk trekjes vertonen en wat voor een cup jullie hebben
    dan moet ik je broer gelijk geven kerel, het is echt zo

neh geintje, weet niet waar die dat vandaan heeft, maar het is in ieder geval niet zo.

maar door die shakes heb ik wel een cup dubbel d gekregen
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Lieve schat, wat voor vrouwelijke trekjes bedoel jij eigenlijk?

Comment

kun je van whey darm kanker krijgen hahaha is togh natuurlijk spul he:s
        Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Haha, ik weet dat het niet klopt hoor.
          Maar hij zegt dat hij iets heeft wat die uit kan printen, waarin dat staat.
          En toen ik zei dat het natuurlijke eiwitten waren, zegt hij dat het schadelijk is omdat het puur is.

En waarom je dan meer hormonen moet krijgen door eiwitten is mij ook een raadsel

Comment

Heb je hem laten zien wat het effect van alcohol is? Dat stimuleerd pas hormonen...de vrouwelijke. Waarom denk je dat alle drinkers zo verwijfd zijn :P

Comment

haha, ben ik fff blij dat ik geen alcohol meer drinken.

Comment

Ik heb ook gehoord dat je er een hele stijve van kan krijgen. Hij kan zo hard en groot worden, dat je er bang van wordt. Daar komt o.a die rode streep op je buik vandaan als je in de morgen wakker wordt.

Comment

Nou als ik dat allemaal zo hoor dan stop ik maar met whey nemen, ik wil niet in een vrouw veranderen, met een hele stijve lul, die strepen op mijn buik veroorzaakt. Ik dacht al waar komen die strepen vandaan.

Comment

Agressief?
                    net mijn vriendin een blauwoog geslagen, omdat ze niet opschoot met eten koken, maar agressief wordt ik niet van whey!
                    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
                      Agressief?
                      net mijn vriendin een blauwoog geslagen, omdat ze niet opschoot met eten koken, maar agressief wordt ik niet van whey!
                      lol volgens mij meent ie het ook

Comment

Ik snap niet waarom je het tegebndeel probeert te bewijzen als hij zegt dat ie iets heeft wat hij uit kan printen kan ie het ook effe op het forum zetten ik ben dan wel benieuwd naar dat onderzoek.

Comment

Ik heb geen last van de whey symptonen die je broer beschrijft.

Maar als je commentaar geeft over m'n C cup sla ik je helemaal aan gorte @#%*^$!!
                          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Als vrouw daarentegen vraag ik me ernstig af waar die zware stem vandaan komt, en die haargroei
                            Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
                              Als vrouw daarentegen vraag ik me ernstig af waar die zware stem vandaan komt, en die haargroei

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X