Is Dit Goed (voeding)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is Dit Goed (voeding)

ik doenu een schema 14 % bodyfat wil graag in 5 weken six pack maar i weet niet omdat dit best veel is kwa eten

8.00 cornflakes met melk + 2 Bbh met appelstroop + eiwitshake
    10.00 banaan
    11.45 2 bbh met kipfilet
    15.00 3 gekookte eieren aleen het witte opeten.
    17.00 rijst met kip (witte rijst) 1 filet plus tomaatje en sla
    18/19.00 gaan trainen tijdens trainen aleen water offcourse
    22.00 eiwitshake en tussendoor de dag stuk fruit
    kan iemand me vertellen of ikhier voldoende goed en niet te vet aandoe want ik wil wel die9 procent nog halen in 5 weken eraf offcourse en graag gainen Laat maar wa achter AUB.

Banaan om 10.00u is te weinig. Eet er proteine bij zoals kip, vis of zuivel. Witte rijst is zooi. Neem zilvervliesrijst. En drink een sportdrank tijdens je krachttraining. Je hebt de suikers nodig tijdens je training,anders verbrand je spiermassa ipv vet!
    Eiwitshake hoort direct na de training en niet laat op de avond. Dan moet je magere kwark eten!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus zonder snelle suikers tijdens de training verlies je spieren? ik dacht dat een whey shake vooraf genoeg was

Comment

Simpele koolhydraten tijdens de training nemen beschermt je spiermassa beter dan alleen een weishake vooraf nemen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Je hebt de suikers nodig tijdens je training,anders verbrand je spiermassa ipv vet!
          Bij ons bij de fitness hebben ze gratis water en gratis limonade siroop. Het is dus eigelijk slimmer om die limonade te drinken tijdens het trainen? Of zit ik nu abuis?
          "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Banaan om 10.00u is te weinig. Eet er proteine bij zoals kip, vis of zuivel. Witte rijst is zooi. Neem zilvervliesrijst. En drink een sportdrank tijdens je krachttraining. Je hebt de suikers nodig tijdens je training,anders verbrand je spiermassa ipv vet!
            Eiwitshake hoort direct na de training en niet laat op de avond. Dan moet je magere kwark eten!
            Dacht ook altijd dat witte rijst niet ok was (zilvervlies is bruin brood en witte rijst is witbrood zeg maar), maar ze staan praktisch gelijk op de glycemische index en hebben ongeveer dezelfde voedingswaarde. Vezels krijg ik al genoeg binnen via havermout en brood.

@Marcel: een paar glazen ranja vanaf halverwege je training kan zeker geen kwaad. Niet eerder want dan zakt je energieniveau tijdens de training.

Comment

@ TS: mik die cornflakes eruit en switch naar brinta of havermout. Scheelt weer in je suikers.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

saf

maar om 10 uur ben ik op sgool hmmm wat te doen en tijdens het trainen is water dus niet het slimst maar een A-Atje of awaurius ha:? en brinta met water of melk?

Comment

Is al beter. Het beste blijft eigenlijk gewoon dextrose opgelost in water mijns inziens, maar dat gaat wel tegenstaan. Zeker als je een tijdje wat grotere hoeveelheden ervan naar binnen hebt gestouwd...
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X