voeding aanpassen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding aanpassen??

Hoii,

Ik heb onder afslanken een stukje geschreven over het afvallen wat momenteel moeilijk gaat ondanks mijn strakke eetschema en 7 dgn cardio van rond een uur. Daar kreeg ik meerdere malen te horen dat het waarschijnlijk de spaarstand is omdat het te weinig is wat ik eet. Graag zou ik van iemand die ervaren is advies willen ontvangen hoe ik dit kan op porren en welke voedingsmiddelen ik kan gebruiken naast die ik nu ook gebruik. Ik heb volgens de vetmeting 28% vet ben nu rond de 59-60 kg. Mijn doel die ik hoop te behalen is rond de 55-56 kg en 18-20% vet. Is dit een doel die te behalen valt of onrealistisch?? Volgende week ga ik starten met krachttraining. Misschien kan iemand mij advies geven?? Mijn huidige eetpatroon is:

voedingsschema:
    9:00 elke dag cardio 40-60 min op nuchtere maag

10:30 ontbijt
    50 gr brinta + 250 ml magere melk met een eetlepel honing

12:30 lunch
    2 volkoren crackers of volkoren boterham met becel light en 2 plakjes kipfilet of rookvlees of kalkoenfilet of filet american. 4 eetlepels magere kwark of 6 cherrytomaatjes.

15:00-15:30 tussendoortje
    volkoren sultana's pakje a 3 stuks of 8 aarbeien of 150 gram salade of een handje cashewnoten of 1 plakje volkoren ontbijtkoek

18:00 avondeten
    bijvoorbeeld 200 gram groenten 1 kipfilet of kalkoen of 200 gram wokgroente met 100 gram volkorenpasta of rijst of 2 volkorenboterham met filet american, 1 kiwi of 8 aardbeien of 100 gram magere kwark met 5 aardbeien.

20:00
    soms magere kwark wanneer ik dit niet na het avondeten heb genomen

drink ongeveer 1 liter water per dag + 500 ml in de sportschool
    drink alleen water geen thee of andere dranken

trainingsschema

elke dag tussen de 40-60 min cardio
    crosstrainen, fietsen, loopband.
    soms interval en train op gemiddelde weerstand niveau 4-5

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjesss

Ontbijt is veel te weinig, meer eten dan.

volkoren crackers, volkoren brood van maken
    4 el magere kwark is toch niks? beetje onzin als je het mij vraagt.

Zeg heb ik dit schema niet al eens gezien? het ziet vol van dezelfde fouten. Ik weet het zeker, dit is precies dezelfde tekst die je toen ook gebruikt hebt.

Ik ga niet meer de moeite doen om te reageren, vind het een beetje onzin om weer hetzelfde te zeggen. Kijk naar je vorige topic en gooi het rotzooi eruit en verdeel alles beter

Comment

zie het maar zo..je ontbijt moet het grooste maatlijd zijn (jumpstart maatlijd op je dag) en je laaste maaltijd moet het kleinst zijn (het lieft voeding die langzaam verteerd wordt)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X