Whey shake magere melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey shake magere melk

Ik vroeg me af, is het misschien beter om de shake na de training met magere melk te nemen? I.v.m. geen vet na het trainen.
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Vet vlak na de training is idd af te raden. Ga pas een uur na de training weer een complete (vetarme) maaltijd eten met veel eiwitten en hoogwaardige koolhydraten. Vlak na je training kun je het beste volgens ALLE voedingsexperts ter wereld een wheyshake op waterbasis of op basis van magere/vetvrije melk nemen in combinatie met 60 tot 100 gram snelle koolhydraten (in de vorm van tafelsuiker, dextrose, maizena, vitargo, witbrood met jam of honing.).
    Neem deze combinatie OOK als je vet wilt verbranden.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zou na de training gewoon een whey shake met dextrose nemen.

Comment

Dextrose heb ik nog niet maar ben wel van plan om dit er bij te proppen. Met melk is toch lekkerder dus dan neem ik wel een Whey shake met magere melk.

Overigens neem ik daar ook een banaan bij en een uur later eet ik havermout met ook weer magere melk.
        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Beter met magere melk dan met halfvolle, maar het snelst zal gaan met water en dextrose.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X