Ik ben 20 jaar, 1.83, gewicht 78+-, vetpercentage.. ik denk ong. 16-20%? (Zal binnenkort wel ff fotos maken en posten)..
Ik wil graag me vetpercentage naar beneden halen, en heb in het afslankenforumgedeelte al verschillende manieren, kwa cardio van mensen gehoord..
Alleen wil ik hier vragen, hoe zit met me voeding? En of me Cardio- als ik het zo aanpak.. ook goed is. (Tabata afwisselend met Cardio op nuchtere maag).
Me voedingsschema van een doordeweekse dag..
07.30.
1 glas halfvolle melk
2 bruine boterhammen (+2 plakken kipfilet)
1 bruine boterham (pindakaas)
10.00
0.5 liter water
2 bruine boterhammen (1 plak kipflet, 1 plak slagersachterham)
12.00 - 13.00
0.5 liter water
2 bruine boterhammen (1 plak gebraden gehakt, 1 plak kaas
15.00 - 16.00
0.5 liter water of een cola
Appel of Banaan of Mandarijn. (oftewel, stuk fruit)
17.30-18.30
Wat de pot schaft...
Aardappelen, Andijvie, kipfilet... en Jus' over de aardappelen en andijvie..
20.00-21.00
0.5 water..
Ik ben totaal niet bekend, met.. Whey Shakes etc...
Ik heb 1keer zo'n magere kwark gehaald ofzo.. das gewoon te goor..
Tjah en dit is zeg maar wel zo'n ongeveer dagelijks wat ik eet..
En hier wil ik dan zeg maar ''cardio op nuchtere maag'' gaan doen, of dat Tabata wat ERIKv me voorstelde .
Ik wil het zeg maar om de twee weken afwisselen.. dus dan een week ''Tabata'' en dan weer een week.. Cardio:Nuchtere maag.
Cardio Nuchtere Maag: 20 km fietsen(racefiets), 40/45 min.. doe ik erover. (3x per week)
Tabata: 4min 20sec/10sec. (Sprinten(hardlopen) of ik wil dit gaan doen op de racefiets).. En dan 3x op een dag.. met 5 min rust.. tussen een tabata serie van 4 minuten. (3x per week)
Ik ben trouwens niet meer lid van een sportschool.. heb wel dumbells thuis liggen. Dus daar ga ik dan ook wat tabata-oefeningen meedoen..
Tabata Cardio 4min 20sec/10sec.
YouTube - Tabata Protocol
Tips.. etc ! Alles is welkom, zelfs als het NEGATIEF is ! Kwa cardio.. of dat ik Tabata met dumbells moet doen.. weet ik het allemaal ! TELL ME !
Ik wil graag me vetpercentage naar beneden halen, en heb in het afslankenforumgedeelte al verschillende manieren, kwa cardio van mensen gehoord..
Alleen wil ik hier vragen, hoe zit met me voeding? En of me Cardio- als ik het zo aanpak.. ook goed is. (Tabata afwisselend met Cardio op nuchtere maag).
Me voedingsschema van een doordeweekse dag..
07.30.
1 glas halfvolle melk
2 bruine boterhammen (+2 plakken kipfilet)
1 bruine boterham (pindakaas)
10.00
0.5 liter water
2 bruine boterhammen (1 plak kipflet, 1 plak slagersachterham)
12.00 - 13.00
0.5 liter water
2 bruine boterhammen (1 plak gebraden gehakt, 1 plak kaas
15.00 - 16.00
0.5 liter water of een cola
17.30-18.30
Wat de pot schaft...
Aardappelen, Andijvie, kipfilet... en Jus' over de aardappelen en andijvie..
20.00-21.00
0.5 water..
Ik ben totaal niet bekend, met.. Whey Shakes etc...
Ik heb 1keer zo'n magere kwark gehaald ofzo.. das gewoon te goor..
Tjah en dit is zeg maar wel zo'n ongeveer dagelijks wat ik eet..
En hier wil ik dan zeg maar ''cardio op nuchtere maag'' gaan doen, of dat Tabata wat ERIKv me voorstelde .
Ik wil het zeg maar om de twee weken afwisselen.. dus dan een week ''Tabata'' en dan weer een week.. Cardio:Nuchtere maag.
Cardio Nuchtere Maag: 20 km fietsen(racefiets), 40/45 min.. doe ik erover. (3x per week)
Tabata: 4min 20sec/10sec. (Sprinten(hardlopen) of ik wil dit gaan doen op de racefiets).. En dan 3x op een dag.. met 5 min rust.. tussen een tabata serie van 4 minuten. (3x per week)
Ik ben trouwens niet meer lid van een sportschool.. heb wel dumbells thuis liggen. Dus daar ga ik dan ook wat tabata-oefeningen meedoen..
Tabata Cardio 4min 20sec/10sec.
YouTube - Tabata Protocol
Tips.. etc ! Alles is welkom, zelfs als het NEGATIEF is ! Kwa cardio.. of dat ik Tabata met dumbells moet doen.. weet ik het allemaal ! TELL ME !
Had dit ook al gepost in me topic, bij afslanken... alleen denk dat ik beter in voedingsgedeelte kan vragen.. dus daarom bij deze..
Comment