Hoi,
ik ga volgende week echt serieus aan de slag. Ik heb hiervoor een goed (compleet ander) trainschema voor massa. Ook de nodige sups ingeslagen.
Volgens mij heb ik ook een goed eiwit rijk voedingschema... Maar volgens mij kan het beter...
Advies voor verbtering hoor ik heel graag, zodat ik volgende week goed aan de slag kan.
Ontbijt:
Halve bak kwark, whey, eetlepel pindakaas, beetje kaneel en 100gr Havermout in de blender en drinken maar. + multivitamine.
Door de dag verdeeld op werk...
6 boterhammen waar 2 blikken tonijn over verdeeld is.
(per keer 2 sneetjes + tomaat + Omega)
In de middag een halve bak kwark met annanas.
Voor trainen, magere melk, whey, dextrose gemixed.
Tijdens trainen een AA.
Na trainen dextro, vloeibaare amino en 20 min. op de crosstrainer.
Zodra ik thuis aangekomen ben een halve bak kwark met whey. Dit is zo'n 20min. na de cardio.
Avondmaaltijd. Meestal rijst met groente en kipfile/kip/vis e.d.+ vitmanine C.
Voor slapen een volle bak kwark.
Gedurende dag 1.5 tot 3 liter water.
Graag jullie mening.
ik ga volgende week echt serieus aan de slag. Ik heb hiervoor een goed (compleet ander) trainschema voor massa. Ook de nodige sups ingeslagen.
Volgens mij heb ik ook een goed eiwit rijk voedingschema... Maar volgens mij kan het beter...
Advies voor verbtering hoor ik heel graag, zodat ik volgende week goed aan de slag kan.
Ontbijt:
Halve bak kwark, whey, eetlepel pindakaas, beetje kaneel en 100gr Havermout in de blender en drinken maar. + multivitamine.
Door de dag verdeeld op werk...
6 boterhammen waar 2 blikken tonijn over verdeeld is.
(per keer 2 sneetjes + tomaat + Omega)
In de middag een halve bak kwark met annanas.
Voor trainen, magere melk, whey, dextrose gemixed.
Tijdens trainen een AA.
Na trainen dextro, vloeibaare amino en 20 min. op de crosstrainer.
Zodra ik thuis aangekomen ben een halve bak kwark met whey. Dit is zo'n 20min. na de cardio.
Avondmaaltijd. Meestal rijst met groente en kipfile/kip/vis e.d.+ vitmanine C.
Voor slapen een volle bak kwark.
Gedurende dag 1.5 tot 3 liter water.
Graag jullie mening.
Comment