Schema check!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spiercontact..ben benieuwd; Op internet kennen ze heel de term niet.
    Tenzij hij bedoeld dat je je cns op zijn flikker moet geven om zo de link met je spieren te verbeteren..?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ok, thanx...

Ik mijn behoefte even opnieuw berekenen aan de hand van de sticky rekenmachine.

Ik ga ook de kcal e.d. zelf totaal uitrekenen in plaats van dit door excel...

Nieuwe schema is in de maak, zet ik hier zo snel mogelijk op.

Er is al geregeld dat ik een keer met hem mag trainen. Dan zal hij het fijne ervan uitleggen.

Eenmaal droger en na de gyno operatie, gaan we knallen. (gyno door aanleg, niet door anabolen... voor de duidelijkheid)

Wordt vervolgd...

Comment

als ik wil kan ik ook poster van mij maken, dan ben ik ook al poster te verkrijgen. Als hij zo groot is, waarom wil hij zijn naam dan niet vertellen.
        Maakt ook niet uit, hoe zijn naam niet te weten eigenlijk.

Maar dat zelfgemaakte beleg, wat is dat dan? tonijn met het 1 en ander toegevoegd? wattan?

Comment

Originally posted by zaahied View Post
          wie die gozer is? Geloof me, deze man was groot. Er zijn nog zelfs posters van hem te krijgen...

Het is jammer dat ik zijn naam niet mag noemen...
          Is Arnie nu alweer in Nederland, vorige week was hij ook al bij ons op de sportschool, "I'll be back" zei hij nog. Geen idee dat dat zo vlot zou zijn
          30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

Originally posted by Drifter View Post
            Is Arnie nu alweer in Nederland, vorige week was hij ook al bij ons op de sportschool, "I'll be back" zei hij nog. Geen idee dat dat zo vlot zou zijn
            Lekker off topic

Comment

Originally posted by zaahied View Post
              Lekker off topic
              Ja sorry, je hebt gelijk. Ik zal het niet meer doen :-)
              30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

Originally posted by erikv View Post
                Spiercontact..ben benieuwd; Op internet kennen ze heel de term niet.
                Tenzij hij bedoeld dat je je cns op zijn flikker moet geven om zo de link met je spieren te verbeteren..?
                Mind Muscle...iets wat alle groten noemen.

Bodybuilding.com - Herve Duchemin - The Importance Of Mind-Muscle Control!

zo moeilijk ishet ook weer niet

Comment

Ok,

Hij is nog niet helemaal klaar.

Even een vraag, zijn de eet momenten hier goed verdeeld?

Als de eet momenten goed zijn, dan kan ik die gaan invullen hoe die in praktijk uit te voeren zijn...

Thanx alvast...

Oh ja, behoefte is berekend aan de hand van "punani" berekening getting ripped. ( niet die van de sticky)

Mijn stats heb ik ook vermeld bij het excel bestand.
                  Attached Files

Comment

de momenten zijn wel goed ja. gewoon om de 2 a 3 uur eten, beste is natuurlijk een vaste tijd, dus bijvoorbeeld steeds 3 uur, maar maakt niet zoveel uit. Maar niet te veel afwijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X