Koffie wel/niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koffie wel/niet

Hallo,

Ik lees vaak wat over koffie.
    Ik ben benieuwd wat jullie voors en tegens zijn tav koffie?

Ik ben van 5 bakken p/d naar 2 p/d gegaan.
    Kreeg gewoon pijn in mn hoofd als ik een keer 's morgens oversloeg.
    Ik denk zelf dat 2 bakken p/d geen kwaad moeten kunnen.
    Ik hoorde wel iets over dat het vitamines afbreekt?

Zal dit nog eens opzoeken.

groet

In matige doses is het goed voor je levensverwachting, koffie zit ook vol antioxidanten en er waren nog wel een hoop voors te vinden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      In matige doses is het goed voor je levensverwachting, koffie zit ook vol antioxidanten en er waren nog wel een hoop voors te vinden.
      Ja ik las ook zoiets dat wanneer je 5 koppen koffie p/d drink dat je dan langer zou leven.

Comment

Ja en als ik een banaan eet ben ik geil. Even serieus... geloven jullie dit soort dingen? Het zal best dat het goed voor je is, maar langer leven eerder doodgaan?

Comment

Ja ik weet niet, mensen zoeken denk ik toch altijd naar zulk soort antwoorden.
          Ik heb ook wel eens gehoord dat wanneer je elke dag een aspirine neemt dat je dan ook een jaar of 2 langer leeft.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Ja en als ik een banaan eet ben ik geil. Even serieus... geloven jullie dit soort dingen? Het zal best dat het goed voor je is, maar langer leven eerder doodgaan?
            Ik geloof in de wetenschap, en onderzoeken hebben het aangetoond.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je koffie zwart drink is het een van de betere vet verbranders die er is.

Comment

geen zwarte koffie voor mij meer dan (gaat snel koffiemelk inslaan)

Comment

Koffie is vies cappucino is wel lekker.

Comment

voor mij ook geen zwarte koffie, wel geprobeerd maar is niks!
                    Voor mij een duur bakkie! Melk en suiker aub

Comment

Dus een paar kopjes koffie is niet slecht voor het lichaam?
                      Wat helpt dan beter voor de vetverbranding, groene thee of koffie of allebei?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        GeneralIx post nooit dingen die hij niet eerst heeft nagezocht in een wetenschappelijke bron. Ik twijfel zelden aan zijn posts.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          Dus een paar kopjes koffie is niet slecht voor het lichaam?
                          Wat helpt dan beter voor de vetverbranding, groene thee of koffie of allebei?
                          Beiden zijn erg goede fatburners. De meeste (legale) fatburner stacks hebben cafeine en/of groene thee extract als hoofdingredient.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Beiden zijn erg goede fatburners. De meeste (legale) fatburner stacks hebben cafeine en/of groene thee extract als hoofdingredient.
                            morgen dan maar naast groene thee, ook koffie drinken.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              GeneralIx post nooit dingen die hij niet eerst heeft nagezocht in een wetenschappelijke bron. Ik twijfel zelden aan zijn posts.
                              General weet ook dat ik al dat wetenschap (voor grotendeels) een grote bullshit vind. Of dat nou statish is onderzocht of niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X