toch maar weer beginnen met kweken. (nieuw voedingschema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat ik van meerdere bronnen heb begrepen is dat als je hart ritme onder de ~100 blijft bij cardio dan ben je niet bezig om vet te verbranden ofzo, meer voor je conditie en het afvoeren van afval stoffen. Weet niet of je het dan nog 'echt' cardio kan noemen though ^^

En die 'behoefte' van 2500 ofzo is ietswat vaag imho. Bij Informatie over afslanken - Bedorven kaas opnieuw verwerkt heb ik bij mijn acc op de 'sport' tab ingevuld wat ik zo do overdag en kwam ik al op de 3900 usage.
    Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by qbane View Post
      Wat ik van meerdere bronnen heb begrepen is dat als je hart ritme onder de ~100 blijft bij cardio dan ben je niet bezig om vet te verbranden ofzo, meer voor je conditie en het afvoeren van afval stoffen. Weet niet of je het dan nog 'echt' cardio kan noemen though ^^

En die 'behoefte' van 2500 ofzo is ietswat vaag imho. Bij Informatie over afslanken - Bedorven kaas opnieuw verwerkt heb ik bij mijn acc op de 'sport' tab ingevuld wat ik zo do overdag en kwam ik al op de 3900 usage.
      wat bedoel je? mijn behoefte is 2600. ik ben 1.84 weeg 67 kilo en heb een bf van 8%. Daar ben jij met een lengte van 2.06, 92.5 en een bf van 12.5% al hele andere koek. Jij hebt een vetvrijmassa van 81 kilo ik van 62 kilo.

per pond ( geloof dat het een halve kilo is ) spier, heb je 35 kcal meer nodig. Als het klopt wat ik gevonden heb, maar internet is niet altijd de waarheid zegt mijn ervaring. je hebt 19 kilo meer dat is dus 38 pond. Dat is dus 38x35 is 1330 kcal meer als mij. 2600+1330= 3920. het klopt dus gewoon.

En conditie bouw je niet op met een hartslag onder de 100, dan zou je als je zit conditie aan het trainen zijn. Als je hoger dan op 140 of hoger gaat, dan ben je conditie flink aan het trainen

Comment

Ok ;] Groot verschil dan, maar iig bij de sites werd er bij mij ook een heel lage onderhoud kcal getal geschat, en ik lig er dus wat boven - maar jou berekening ziet er logischer uit ;p
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X