dit is wat ik eet , ik wil graag reacties van jullie of ik het wel goed doe
7:30 : een bak brinta (weet niet precies hoeveel mg er in die bak gaat)
en 2 broodjes pindakaas/appelstroop
9:00 tot 10:15 : trainen , meteen na het trainen een banaan en een glas melk
11:00 : 4 broodjes kipfilet
13:45 : 4 broodjes kipfilet en een bakje yogurt
16:00 : 3 broodjes kipfilet of appelstroop
18:00 : avondeten ( dat verschilt want ik woon nog bij me moeder )
20:30 : 3 broodjes kipfilet
ik weet niet of dit duidelijk is voor jullie maar dit is wat ik normaal minstens eet op een dag daar tussendoor zijn er nog rozijnen , noten , sultana en natuurlijk veel water, ik verdiep me zelf niet zo in wat je dagelijkse behoeften moet zijn hoewel ik er wel benieuwd naar ben , maar ik vind dat nogal ingewikkeld met al die cijfertjes enz , dan haak ik snel af :P
ik heb trouwens nog een vraag over kwark , ik lees hier veel dat het verstandig is om dat voor het slapen te nemen , maar zet dat niet om in vet ? en hoeveel kwark neem je dan voor het slapen ?
bedankt voor het lezen
7:30 : een bak brinta (weet niet precies hoeveel mg er in die bak gaat)
en 2 broodjes pindakaas/appelstroop
9:00 tot 10:15 : trainen , meteen na het trainen een banaan en een glas melk
11:00 : 4 broodjes kipfilet
13:45 : 4 broodjes kipfilet en een bakje yogurt
16:00 : 3 broodjes kipfilet of appelstroop
18:00 : avondeten ( dat verschilt want ik woon nog bij me moeder )
20:30 : 3 broodjes kipfilet
ik weet niet of dit duidelijk is voor jullie maar dit is wat ik normaal minstens eet op een dag daar tussendoor zijn er nog rozijnen , noten , sultana en natuurlijk veel water, ik verdiep me zelf niet zo in wat je dagelijkse behoeften moet zijn hoewel ik er wel benieuwd naar ben , maar ik vind dat nogal ingewikkeld met al die cijfertjes enz , dan haak ik snel af :P
ik heb trouwens nog een vraag over kwark , ik lees hier veel dat het verstandig is om dat voor het slapen te nemen , maar zet dat niet om in vet ? en hoeveel kwark neem je dan voor het slapen ?
bedankt voor het lezen
Comment