Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
onmogelijk je te helpen. waarom vermeld niemand zijn behoefte?
Nou ik doe toch maar even de moeite
te weinig vetten inderdaad. De kcal, eiwitten, vetten en kd zijn niet goed verdeeld en ik mis de grote maaltijd 1 uur na de training. Nu maar eerst je behoefte vertellen.
Ik weet zo niks van gainers, gebruik ze niet, maar zou toch beginnen met normaal ontbijt. Brinta of havermout met melk en snelle eiwitten ( whey shake) De aantal kcal die je hier neemt is opzich wel goed. Ook stuk fruit zou hier geen kwaad kunnen.
maaltijd 2 is waardeloos, whey alleen bij ontbijt voor en na de training nemen. Tussendoor alleen een whey shake is onzin.
maaltijd 3 is te klein
bij maaltijd 4 zie ik iets heel raars. Wat voor een spinazie eet jij dan? mijn spinazie heeft doorgaans 17 kcal per 100 gram. bij jou 55 kcal, gok dat je conserven troep eet, met room. Gewoon de normale bladspinazie eten.
Ik vind dat je tijdens de training nogal veel kh binnen krijgt, maar misschien lig ik daar fout, zou het eerder investeren in andere maaltijden.
na de traiing is opzich niks mis mee, maar zou toch liever dextrose nemen. Fruit vult namelijk niet de spierglucogeen aan, maar de leverglucogeen. Zover ik het begrepen hebt tenminsten.
Dan zou je hier 1 uur erna veel moeten vreten, minsten 500 kcal. Dit is het moment waar je lichaam veel hersteld en dus moet je hier het meeste eten, anders gaat er een hoop spiergroei verloren.
laatste maaltijd is goed. 1 vraag, wat voor een kwark heb je, 13 gram eiwitten op 500 gram, nice
Nou veel om aan te passen, er is nog wel het 1 en ander dat ik niet vermeld heb, maar dat laat ik maar aan de andere over.
EDIT: Nog een tip, eet inplaats van de kcal tijdens de training, deze kcal 1 uur na de training.
voor het slapen gaan 250 a 300 ( 320 is hier ook wel goed )
kom je op 2820.
Ik neem aan dat je behoefte 2300 is. Als die lager is dan zit je zeker goed met de aantal kcal. Zit die hoger zou ik ook meer eten. minstens 500 kcal boven je behoefte gaan zitten. (200 kcal voor een lean bulk. )
2 uur voor en 2 uur na de training zo min mogelijk vet binnen krijgen. Voor de rest echt aan je vetten komen en dus alles goed verdelen.
suc6
EDIT: vitamines en mineralen zijn ook erg laag bij je, vitaminpil nemen bij het ontbijt dus. Is namelijk ook belangrijk voor meer massa. Anders eigenlijk ook, je hebt ze gewoon nodig
voor het slapen gaan 250 a 300 ( 320 is hier ook wel goed )
kom je op 2820.
Ik neem aan dat je behoefte 2300 is. Als die lager is dan zit je zeker goed met de aantal kcal. Zit die hoger zou ik ook meer eten. minstens 500 kcal boven je behoefte gaan zitten. (200 kcal voor een lean bulk. )
2 uur voor en 2 uur na de training zo min mogelijk vet binnen krijgen. Voor de rest echt aan je vetten komen en dus alles goed verdelen.
suc6
EDIT: vitamines en mineralen zijn ook erg laag bij je, vitaminpil nemen bij het ontbijt dus. Is namelijk ook belangrijk voor meer massa. Anders eigenlijk ook, je hebt ze gewoon nodig
ik neem animal pak is een hele goede multivitamine met amino , mineralen en alle andere soorten
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment