hier mijn voedings chema voor de mensen die het gevraagd hadden ontbijt(5boterhamen met hesp en kaas:2 glazen milk chake zelf gemaakt (2 banaanen 250ml melk 3 eiwitten 2 bollen vanieleijs) om 10 uur gaan trainen 2sportchakes van de fitnis (midageten) 1bord spagetie of macaroni (2uur smidags) 2booterhamen met choco (4uur )100gram pijnboompiten of walnoten en een sniker of mars 6uur avondmaal (verschild aledaags) (7 uur) fruitsla (9 uur) maak ek meestal 2 hamburgers met groenten Sla tomaat ajun (voor het slapen) nog een stuk fruit apel of peer vala dat was het dan voor de mensen die nie op de hoogte zijn mijn stats zijn 1.87 70kg 10% body fat
efe mijn voedingchema voorstellen
Collapse
X
-
voeding
ok gasten ik snap de reactie maar ook al naar mijn stats gekeken ik weeg maar 70 kg 10%vet naar wa moe ik kijken niets wa kmoe bijkomen nie afvallen e grtz wa kik mij afvraag of hier op de forum ook goede reacties gepost worden grtz ke we zijn ier voor elkaar te helpen nie voor af te breken e
Comment
-
snap ook neit hoe je zo aan die 6000 kcal komt met 7 boterhammen
maybe door de hamburgers en het ijs.. snap wel waar je 10% vandaan komt en snap ook dat je niet aankomt.. dit is ONgezond eten. of was je zelf nog niet zo ver? en ik ga je neits voorkauwen en dit is geen afkraak maar men.. try brinta. normaal hollands eten. aardappels groente vlees. en desnoods wat weightgainers.
maar zorg eerst maar dat je 6 "fatsoenlijke" maaltijden nuttigd wat in de bouw wel moet lukken. om ff een broodje tussendoor te eten
Comment
-
Originally posted by ketje View Postok gasten ik snap de reactie maar ook al naar mijn stats gekeken ik weeg maar 70 kg 10%vet naar wa moe ik kijken niets wa kmoe bijkomen nie afvallen e grtz wa kik mij afvraag of hier op de forum ook goede reacties gepost worden grtz ke we zijn ier voor elkaar te helpen nie voor af te breken e
Niks tegen schrijffouten, maar je bent nu vrij onduidelijk aan het posten.
Wat betekend bijvoorbeeld: naar wa moe ik kijken niets wa kmoe bijkomen nie afvallen
Naar wat moet ik kijken. niets wat ik moet bijkomen niet afvallen. srry, ik ben een zeikerd, maar dit is gewoon te erg.
En inderdaad geen 6000 kcal, wel een hoop lege kcal.
Comment
-
Originally posted by ketje View Postaan jouw stats te zien sta je ook zeer droog 68kg 188 7%bf? voor de rest zal ik er aan denken gezonder eten ook soms nog tip wat te eten ? onthoud wel dat ik belg ben wij heben een andere etens stijl dan julie nl ers
Comment
-
Stoorde mij best ook wel.. maar daar wil ik niet verder op ingaan..
Ben ook een Belg en ik herinner mij toch wel dat ik Nederlands op school gekregen heb..
En volgens mij denk jij dat je door gezond eten niet kan bijkomen..
Wat de "forumgenoten" wilde zeggen is volgens mij dat door die ONgezonde voeding je enkel vet gaat bijkomen en geen spieren..
Tel gewoon je kcal van die gezonde voeding.. en kijk eens rond naar andere voedingsschema's op dit forum.. lees rond en leer bij..
Ben ik ook nog aan het doen eigenlijk want ben zelf geen held op het vlak van voeding eerlijk gezegd.
Grtz
Comment
-
Behoefte uitrekenen op Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's
Dan een fatsoenlijk schema maken,
Koolhydraten haal je uit brinta, rijst, fruit, brood, havermout, aardappelen( en geen FRIET!!) eventueel weight gainer
Eiwitten uit eieren,proteinepoeders, vlees vis
Vetten uit pindakaas, noten en pinda's vette vis(ook proteine) lijnzaad(olie) omega 3 pillen.
Onthoud: eiwitten en koolhydraten leveren per gram 4 kcal, vetten 9 kcal
speel hiermee en je kan een leuk schema maken, let op dat je er geen dingen in doet die je niet lust, dit gaat je tegen staan
Als je deze dingen goed op een rij zet en ongeveer 500 kcal boven je behoefte eet kom je een heel eind, overdrijf niet met ongezonde dingen.
6/7 keer per dag eten om de 2,5/3 uur .
Post je schema maar hier als je ermee klaar bentBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by ketje View Postje kan mijn post niet lezen maar vertaald het wel ???? ik kom ook niet van nederland sorry dat ik in gent geboren ben ik probeer mijn best te doen ze gast jij bent blijkbaar de enege die daar probleemen mee heeft
En je vergeet nu alweer de interpunctie, afgezien van de vaagtekens. Ik wil er eigenlijk niet over door gaan zeiken, maar zolang je het doet, stoor ik me eraan.
Ik wil je graag helpen en het laatste wat ik wil is mensen afkraken, maar ik moet je wel kunnen begrijpen.
Ik snap echt niet wat je net allemaal vertelde. En als ik alles wil snappen, ben ik 10 keer langer bezig, dan bij een normale post.
Ga met deze manier van schrijven door en je zult van mij geen hulp ontvangen, niet omdat ik je niet aardig vind, maar puur omdat ik geen zin hebom je posten te vertalen.
i hope you got the message.
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostBehoefte uitrekenen op Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's
Dan een fatsoenlijk schema maken,
Koolhydraten haal je uit brinta, rijst, fruit, brood, havermout, aardappelen( en geen FRIET!!) eventueel weight gainer
Eiwitten uit eieren,proteinepoeders, vlees vis
Vetten uit pindakaas, noten en pinda's vette vis(ook proteine) lijnzaad(olie) omega 3 pillen.
Onthoud: eiwitten en koolhydraten leveren per gram 4 kcal, vetten 9 kcal
speel hiermee en je kan een leuk schema maken, let op dat je er geen dingen in doet die je niet lust, dit gaat je tegen staan
Als je deze dingen goed op een rij zet en ongeveer 500 kcal boven je behoefte eet kom je een heel eind, overdrijf niet met ongezonde dingen.
6/7 keer per dag eten om de 2,5/3 uur .
Post je schema maar hier als je ermee klaar bent
Als beleg: kipfilet, rosbief, kalkoen, tonijn, eieren, pindakaas.
ook kun je noten nemen.
Goed ontbijten en goed eten na de training, op andere moment ook goed eten, maar dan iets minder dan op deze momenten. Het ontbijt en 1 uur na de training zijn namelijk het belangrijkste eet moment van de dag.
En je behoefte weten is inderdaad handig. te veel eten ( op een gezonde manier ) is nooit verkeerd in de bulk, want je krijgt juist massa door meer te eten dan je nodig hebt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment