Advies sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gister de kwark van de appie gehaald, nog best lekker Gister over de hele dag een hele bak op (500 gr.). Net wee een nieuw bakkie gehaald . Zit maar 0.3% vet in en veel verzadigde vetten (zoals jullie al zeiden) en lekker veel eiwitten (9.0 gr.*5=45 gr.) ben nu weer lekker een bakkie aan 't eten

Comment

Griekse Kwark is ook goed te doen

Comment

Ja dat gebruikt moeders geloof ik altijd wanneer ze gyros maakt

Dit is franse kwark en vind ik ook prima, smaakt lekker fris

Comment

IK heb nu van die kwark met zo'n roze verpakking, die is goed te doen al zeg ik het zelf al moet je hem wel even doorroeren. Wat betreft dat voeding en adviezen op de sportscholen, sommige begeleiders maken er inderdaad een potje van. Bij mij is er maar serieus 1 begeleider die er verstand van heeft.
          Toen ik niet verder kwam, wat ik overigens raar vond na 3 maanden trainen had hij een soort schema samengesteld en sindsdien ga ik enorm vooruit.
          Maargoed, ik train nog net geen jaar en aangezien het eerste jaar het hardste gaat..
          Voorlopig nog eventjes doorbulken.

Comment

Haha, ik ben fitness instruteur bij Body Perfection in Ede.. en bij ons hebben we wel mensen die verstand hebben van voeding.. wat vaak het probleem is met sportscholen is dat er vaak of veel stagiaires rondlopen die nog in opleiding zijn en er dus weinig verstand van hebben..

Wat een groot probleem is is dat veel sportscholen op stagiaires proberen te leven waardoor er dus weinig gediplomeerd personeel rond loopt. Hierdoor krijg je dus de kans dat je verkeerd advies krijgt.

Comment

Originally posted by Beatfeeler View Post
              Haha, ik ben fitness instruteur bij Body Perfection in Ede.. en bij ons hebben we wel mensen die verstand hebben van voeding.. wat vaak het probleem is met sportscholen is dat er vaak of veel stagiaires rondlopen die nog in opleiding zijn en er dus weinig verstand van hebben..

Wat een groot probleem is is dat veel sportscholen op stagiaires proberen te leven waardoor er dus weinig gediplomeerd personeel rond loopt. Hierdoor krijg je dus de kans dat je verkeerd advies krijgt.
              Mwah. Op mijn sportschool zijn alle instructeurs gediplomeerd, maar verstand dan wel goede argumenten ontbreken bij vrijwel elke bewering die ze doen. Diploma's zeggen helaas vrij weinig in sportscholen... (Waarmee ik dus niet zeg dat er geen gediplomeerden zijn die er wèl verstand van hebben zijn he).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X