Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Dag medefanatiekelingen!

Dit is mijn eerste echte serieuze trainingsschema, en ik zou er graag wat feedback op willen!

Stats

Leeftijd:
    18
    Gewicht: 84
    Lengte: 189 cm
    Vetpercentage: Rond de 17/18%

Ik wil dus bulken zonder heel veel vet aan te komen. Iets aankomen is onvermijdelijk maar wil niet moddervet worden

Mijn schema zit als attachment bij deze post. Helemaal onderaan mijn schema staan de behoeftes volgens de welbekende voedingsbehoeftecalculator!

Bvd!
    Attached Files

Ziet er op het eerste zicht wel goed uit.De kolom van eiwitten en kh heb je gewisseld denk ik.Was overzichterlijker geweest in een exel-bestandje.

grtz
    getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
      Ziet er op het eerste zicht wel goed uit.De kolom van eiwitten en kh heb je gewisseld denk ik.Was overzichterlijker geweest in een exel-bestandje.

grtz
      Klopt, maar toen ik het excel-bestandje wilde uploaden kreeg ik een melding dat het een ongeldige extensie was. In eerste instantie heb ik alles namelijk in Excel staan..

Maar die kolommen staan wel goed Mijn eiwitinname is ook wat aan de hoge kant vergeleken met de kcal, koolhydraten en vetten. Daar heb ik nog niet echt een oplossing voor gevonden...

Comment

Originally posted by Tibbs View Post
        Klopt, maar toen ik het excel-bestandje wilde uploaden kreeg ik een melding dat het een ongeldige extensie was. In eerste instantie heb ik alles namelijk in Excel staan..

Maar die kolommen staan wel goed Mijn eiwitinname is ook wat aan de hoge kant vergeleken met de kcal, koolhydraten en vetten. Daar heb ik nog niet echt een oplossing voor gevonden...
        Klopt,sorry,had niet goed gekeken,was wat onduidelijk.
        Vind het goed,waaraan twijfel je?
        getting back in shape...

Comment

Aan de hoeveelheid eiwitten.. Ik zit 90 gram boven mijn behoefte, en dat is vrij veel in verhouding met hoeveel ik bij de andere groepen boven mijn behoefte zit. Zou dit kwaad kunnen?

Comment

Originally posted by Tibbs View Post

je hebt waarschijnlijk de nieuwe word. je moet het opslaan als xsl bestand, dan moet je in de kolom kiezen voor excel 2003 ofzo iets dergelikjs, in ieder geval een oudere versie. Had er namelijk ook last van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X