Carb cycling proberen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carb cycling proberen

Hallo mensen,

In het kader van nieuwe dingen proberen ben ik maar eens begonnen met carb cycling...

Het mijn eetschema gebaseerd op de informatie uit de stukken op Bodybuilding.com - Twin Peak - Carbohydrate Cycling: What You Need To Know! maar dan aangevuld en gewijzigd met eigen ideeën en ideeën hier van het forum (zo heb ik de hoeveelheid eiwitten en koolhydraten gepakt volgens het forum hier en niet volgens de kerel die dat stuk geschreven heeft).

Ben er nu zo'n anderhalve week mee bezig, is erg gemakkelijk vol te houden en ik heb het idee dat ik zal resultaat zie (qua gewicht zijn er 2 kilo af in anderhalve week, maar of dat vet, spier of vocht is, geen idee). Even afwachten of de resultaten blijvend zijn.

En voor de mensen die anti-fruit zijn: Ik vind fruit heerlijk dus ik eet lekker een stukje fruit bij mijn koolhydraatmaaltijden .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Hopelijk werkt het goed voor je.succes.
    getting back in shape...

Comment

Originally posted by Pinada View Post

En voor de mensen die anti-fruit zijn: Ik vind fruit heerlijk dus ik eet lekker een stukje fruit bij mijn koolhydraatmaaltijden .

Prachtig! nog meer fruitliefhebbers! Nu voel ik me niet meer zo eenzaam op het forum
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Prachtig! nog meer fruitliefhebbers! Nu voel ik me niet meer zo eenzaam op het forum

Ik mag graag genieten van alle soorten fruit die er bestaan, alleen ananas vind ik echt niet lekker, maar de andere soorten fruit gooi ik no way uit mijn voeding, veel te lekker!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post

Ik mag graag genieten van alle soorten fruit die er bestaan, alleen ananas vind ik echt niet lekker, maar de andere soorten fruit gooi ik no way uit mijn voeding, veel te lekker!
          Hahaha! Ananas staat bij mij op nr 1, op de voet gevolgd door frambozen!
          Ik hou van alle fruit, zelfs citroenen vreet ik zo uit de schil op.

Comment

Frambozen zijn inderdaad super, liep laatst in het bos langs honderden meters frambozenstruiken... Heb dus ook honderden meters frambozen lopen snoepen

Comment

Kiwi en daarna Banaan en dan aarbeien
              Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Goed..citroenen gaat me net wa te ver Verder mag ik ook graag een stuk fruit naar binnen mikken...wordt alleen snel te veel
                Niet zo zielig doen tegenover de dames he Ophaler
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Anyways, ik heb de dagen uit het schema uit die link wat omgegooid, zit nu in een low carb dag. Morgen no-carb (op de koolhydraten uit de groenten na, en dan mag ik ook geen fruit ). En dan woensdag lekker volvreten met koolhydraten.

Afgelopen zaterdag heb ik de sneakdag uit het schema gepakt. We hadden een barbecue dus het avondeten is een High carb+ maaltijd geworden (pastasalade, stokbroodjes, etc.).

Comment

Originally posted by erikv View Post
                    Goed..citroenen gaat me net wa te ver Verder mag ik ook graag een stuk fruit naar binnen mikken...wordt alleen snel te veel
                    Niet zo zielig doen tegenover de dames he Ophaler
                    Je hebt met me getraint (en doet dat nog met enige regelmaat) dus je weet dat ik allesbehalve zielig ben

Comment

Je hebt met me getraint (en doet dat nog met enige regelmaat) dus je weet dat ik allesbehalve zielig ben
                      Toegeven dat je je eenzaam voelt op het forum is niet zielig doen... dat is emotie, pu-re e-mo-tie... Een regelrechte tranentrekker.. Heer-lijk!

Comment

Je bent ook niet zielig, maar je doet het wel.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

TS Hoe zet je de Carbcycle op? Simpele hoog/laag dagen? Of meer laag-laag-laag-mid-mid-hoog? Of welke variant hanteer je?

Zelf gebruik ik laag-hoog afhankelijk of ik train op die dag of niet. Ben er tevreden mee.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            TS Hoe zet je de Carbcycle op? Simpele hoog/laag dagen? Of meer laag-laag-laag-mid-mid-hoog? Of welke variant hanteer je?

Zelf gebruik ik laag-hoog afhankelijk of ik train op die dag of niet. Ben er tevreden mee.
                            Ik heb drie soorten dagen:

1. No carb, spreekt voor zich
                            2. Low carb, drie van de zes maaltijden mogen koolhydraten hebben en in ieder van die drie neem ik dan ongeneer evenveel koolhydraten
                            3. High carb, zoveel koolhydraten als ik wil bij vier maaltijden

En als ik koolhydraten eet bij een maaltijd dan neem ik ook fruit.
                            Verder heb ik zes maaltijden op een dag en iedere maaltijd ongeveer 20 gram eiwitten. Vetten haal ik uit pindakaas, olijfolie, lijnzaadolie en visolie capsules.

Momenteel doe ik het als volgt:

Maandag: Low carb
                            Dinsdag: No carb
                            Woensdag: High carb
                            Donderdag: No Carb
                            Vrijdag: Low Carb
                            Zaterdag: High Carb
                            Zondag: No Carb

Maar afhankelijk van mijn plannen wissel ik misschien wat dagen, alleen doe ik geen twee No Carb dagen na elkaar en geen twee High carb dagen na elkaar.

Comment

Ziet er goed uit, ook duidelijk waarom je je fruit neemt. Heb het niet helemaal gelezen maar je neemt alleen fruit op de lage carbs dagen bij je maaltijden overdag? Zou je je hele schema willen posten als het niet teveel moeite is? Tnx. grtz
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X