Bulken.. dikkere buik !!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken.. dikkere buik !!

Ik ben alweer een tijdje aan het bulken en dat gaat hardstikke goed.
    Wilde meer massa en gewichtstoename en dat lukt prima... in 6 maanden 7 kilo

Maaaaarrr... mijn buik wordt ook steeds dikker en dat vind ik wel minder

Dagelijkse behoefte vette ligt op 53, maar ik zit nu bovende 70
    ligt dat hieraan ?

Doe ook al wat meer buikspieroefeningen als voorheen laatste paar weken bijna elke dag, maar zie nog niet echt resultaat

Wat zeggen jullie ? nu direct je voeding aanpassen en rondom de 53 vet gaan
    zitten (of zelfs nog lager). Of gewoon doorgaan en straks gaan cutten ?

Ik denk dat je voeding niet helemaal goed zit, ik zou dit nog maar even goed onder de loep leggen.
    Verder gewoon meer vreten kerel.

Comment

Als je bulkt zet je altijd vet aan, anders zou het wel heel makkelijk zijn.
      Daarom gaan mensen na het bulken ook vaak terug cutten

Comment

je buikspieren zijn ook in massa toegenomen, vandaar dat je buik nu dikker lijkt,

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
          Als je bulkt zet je altijd vet aan, anders zou het wel heel makkelijk zijn.
          Daarom gaan mensen na het bulken ook vaak terug cutten
          i know... maar mi9jn vraag is, zou het helpen om nu al mijn voedingsschema aan te passen met daarin minder vetten ?

Of heb je een andere oplossing ?

Comment

Weet je wel zeker dat je hele voedingsschema dan klopt, GeneralX zit altijd hoog in vetten zelfs in cut dus denk dat vetten teruggooien beetje kort door de bocht is? Tis wel een bulk dus tenzij je clean bulkt zul je altijd beetje vet afzetten lijkt mij
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by lambi View Post
              je buikspieren zijn ook in massa toegenomen, vandaar dat je buik nu dikker lijkt,
              hmmmzz ja daar heb je een punt.. de spieren zitten er ook zeker wel
              maar uuuuuhhhh.. onder een laagje vet

Comment

ONVERZADIGDE vetten zijn belangrijk omdat die je testosteron omhoog gooien, en dat zorgtweer voor meer spieropbouw. Je moet gewoon prioriteiten stellen.
                Vind je je buik te dik ? Ga cutten
                Denk je van ik wil nog meer aankomen. Blijf doorgaan met bulken.
                Vet krijg je zoiezo, ook al heb je een perfect voedingsschema. En met een goed voedingsschema is dat vet er strax zo weer af.
                Natuurlijk wel opletten dat je niet doorbulkt tot een bf van 25% want dan doe je wel iets verkeerd

Comment

Ik zou die vettoename eerder zoeken in een te hoog aantal kcal, en dit aantal kcal terugschroeven door wat carbs te schrappen om zo je fatgain te verkleinen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Even ter aanvulling: Je kunt niet plaatselijk vet eraf trainen.

Je buikomvang verkleinen is dus GEEN kwestie van meer buikspieroefeningen doen.

Je zult moeten dalen in BF en dus moeten cutten.
                    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Misschien moet je met cardio erbij doen.. heel licht..
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

@ heineken

Misschien heb je ongelijk over plaatselijk vet verbranden. Er zijn studies gedaan daarnaar en daar kwam iets onverwachts uit.

Als je je quadriceps traint zo'n 20 a 25 minuten en vooral weinig rust tussen de sets dus hoog tempo trainen en daarna cardio doet warne de resultaten dat de vetverbranding impulsen heel hoog in de quadriceps waren, die waren dus vele malen hoger dan op andere plekken in het lichaam.

Het is natuurlij maar een studie en alleen op de quadriceps geprobeerd maar daarom zou je wel kunnen proberen om 20 a 25 minuten met hoog tempo je buik te trainen en daarna de cardio voor 20 a 30 min om de wat erin de buik kwa vetcellen geopend zijn ook afgevoerd worden door de cardio.
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                          Als je je quadriceps traint zo'n 20 a 25 minuten en vooral weinig rust tussen de sets dus hoog tempo trainen en daarna cardio doet warne de resultaten dat de vetverbranding impulsen heel hoog in de quadriceps waren, die waren dus vele malen hoger dan op andere plekken in het lichaam.
                          Dat schreeuwt om een link naar die studie.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dat schreeuwt om een link naar die studie.
                            Niet de daadwerkelijke studie, maar korte bespreking van de resultaten: Resistance Training and Spot Reduction of fat
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Vindt je het erg dat plaatselijk verbranden een mythe is en die onderzoeken eerder laten zien dat de plaatselijke verbranding zo minimaal is dat het te verwaarlozen is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X