Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou met een vetpercentage van 27% lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je wilt gaan bulken !

Helemaal als je doel een beter figuur is, meer kracht en meer conditie.

Ik zou zeggen kcal omlaag, vetten omlaag en voldoende cardio in je trainingsschema.

Comment

Originally posted by Delftdirk View Post
      Je hebt gelijk dat ben ik inderdaad vergeten te vermelden
      Ik wil mijn lichaamssamenstelling veranderen (voor nu)
      Ik ben 185cm en weeg rond de 85 kilo
      Ik denk dat dit een mooi gewicht is voor mij momenteel (ik sta open voor suggesties en ideeen)

Met het fitnessen wil ik het volgende bereiken:
      1. Beter figuur
      2. Meer kracht
      3. Betere conditie
      Las dat je 27,1% vet had, kweet niet hoe je het hebt laten meten, maar als dat accuraat is mag wel gezegd worden dat een cut je niet mis zou staan, kan me ook niet voorstellen dat je dan 85 kilo weegt en dat wel goed vind ?

Bulken lijkt me eigenlijk niet de beste keus, misschien op onderhoud eten, of licht eronder. (200-500 onder onderhoud) Je bent nog vrij nieuw dus je zult zowieso wel wat strenght gains maken en door beter voeding ga je zowieso al snel naar beneden in vet% in het begin. Over beter figuur, 85 kilo met 8% is beter dan 85% met 21,7% maar dat ligt aan je persoonlijke opvatting. Conditie zal al verbeteren puur als je wat vet verliest, en op 2 dagen cardio'en (HIIT als je dat aankan, ook meteen makkelijk om wat extra te verbranden) zit je al snel op een aardig niveau lijkt mij.

EDIT: Las ergens op stronglifts dat je lengte in meters (1.85) -1 = 0,85 dat x100 = 85 kilo over het algemeen een aardig streefgewicht is voor de recreationele BB

Gr RJ
      Last edited by Yawgmoth; 26-08-2008, 13:19.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik heb inderdaad nog een lange weg te gaan en een hoop te leren
        Zoals het er nu voorstaat word de rode loper uitgerold als ik de plaatselijke snackbar bezoek dus het roer moet inderdaad drastisch om

Ik ben inderdaad niet van plan om te gaan bulken
        Ik wil langzaam aan naar 20 minuten cardio per dag toe gaan werken
        Buiten de sportschool wil ik ook nog gaan hardlopen 2 of 3 keer per week

Ik denk dat als ik mezelf zo een 6 maanden aan een goed fitness/cardio/eet schema houd dat ik die vetpercentages wel behoorlijk omlaag krijg
        Na die 6 maanden kan ik kijken wat dan voor mij de beste optie is

En goeie tips wat betreft voeding
        Ik heb allereerst Brinta gedaan voor ontbijt
        Ik heb 100gr brinta/300gr melk gedaan, maar dit moet ik nog een keer testen met wat ik echt eet
        Die vitaminepil neem ik inderdaad iedere ochtend maar had ik er niet bij gezet
        Die suiker voor de thee heb ik weggehaald

Een complete maaltijd na mijn training is voor mij geen probleem, ik heb bijna altijd wel trek en aangezien ik huisvader ben heb ik tijd zat om rustig te gaan zitten voor een compleet 2e ontbijt

Savonds eet ik inderdaad gewoon wat de pot schaft en hier ga ik niet al te veel opletten
        Ik bak wel alles in dieetolie van becel en maak dan light jus erbij

Na deze aanpassingen is dit mijn nieuwe schema

Bedankt voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X