Koolhydraten en cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten en cardio

Hallo.
    Ik heb net een poos gelezen over 'anabolic diet' op dit forum, en ook op google naar gezocht.. Lijkt me een zeer strak idee, maar

Ik fiets per dag twee keer een afstand van 25 kilometer naar school, en terug. 50 kilometer per dag dus, 250 per week.. Ik trap ook flink door, en de wind is ook niet altijd in mn voordeel..

Is het dan nog zo verstandig om laag in koolhydraten te gaan zitten?
    Verder doe ik nog gemiddeld 5 keer per week krachttraining..

Bij voorbaat hartelijk dank.
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Hoe laag is laag?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk dattie <30 gram bedoelt, las er op T-nation lang artikel over geloof ik er daar stond <30 gram met refeed/cheat dag in weekend
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Is gewoon keto dus. Nee, dan zou ik het niet aanraden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Sorry, onduidelijk. Ja klopt, doordeweeks <30 in de koolhydraten en hoog in de eiwitten en vetten inderdaad. En in het weekend dan onbeperkt koolhydraat en relatief laag in vetten en eiwitten.

Stond bij dat het echt werkt, en dat je je spieren beschermt voor afbraak vanwege het hoge vetpercentage van je voeding. Daarbij kwam nog dat je lichaam vet als basisbrandstof gaat nemen, en je dus ook vet verliest.

Maar ik las niks van cardio, en aangezien ik dat toch vrij fanatiek doe met het fietsen...
          Vroeg ik mij af of ik dat dieet zou kunnen volgen of niet.
          23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Kan wel, maar betwijfel of het optimaal is.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X