Zou niet altijd maar drie exact dezelfde maaltijden achter elkaar nemen. Beetje variëren met mager rund, kalkoen, pindakaas, enzo. Zelfde voor het fruit, of hebben die bananen alleen een reden? Magere kwark voor de eiwitten is OK, vet zit er zowat niet in. Daar kun je ook noten voor eten.
vragen ivm voeding
Collapse
X
-
nee bananen alleen hebben geen speciale reden. dat eet gewoon het makkelijkste. is het nodig om andere soorten fruit te eten of niet? qua eentonigheid heb ik eigenlijk niet veel problemen om elke dag hetzelfde te eten zolang ik in het weekend maar 1 dag heb waar ik kan zondigen.
die boterhammen kan ik mss idd nog wat variatie inbrengen. ben het allemaal nog wat aan het uitzoeken.
zou ik de kwark als laatste maaltijd nemen dan voor het slapen gaan? of ergens tussenin bijnemen?
en noten dan gewoon een handje vol heb ik hier gelezen.
zijn alle noten goed zolang ze ongezouten zijn? heb wel graag pindanoten...
Comment
-
3 bananen is teveel probeer het bij een te houden verder vind ik fruit geen probleem maar sommige anderen wel.
ik zou als ik jou was nog wat visolie nemen en zorgen dat er een flink aantal plakken kipfilet op dat brood zit.
Verder mis ik groente en je zou ook wel magere melk ofzo kunnen toevoegen.
Ook denk ik dat het totaal wat weinig is.
Comment
-
de hoeveelheid moet idd nog wat omhoog maar dit is nu zo omdat ik er nog maar net mee ben begonnen en mijn maag kan nog niet meer aan. ik ga volgende week wel de hoeveelheid verhogen omdat ik nu voel dat ik meer aankan. heb niet meer zo dat voldane gevoel na het eten.
ik heb morgen een dag verlof en dan ga ik uittellen hoeveel caloriën ik nu opneem en hoeveel ik effectief nodig ga hebben op een dag dus daar word aan gewerkt.
de magere melk eet ik dan bij de havermout of is dit beter met water?
en visolie... misschien domme vraag maar smaakt dat naar vis want ik haat vis. lust dat echt niet. is daar geen andere optie voor?
en groenten, zijn die nodig voor de vitamines?
Comment
-
Kwark als laatste doen veel hier. Visolie capsules hebben geen smaak, zolang je er maar niet op kauwt. Groente zijn nodig voor vitamines, mineralen en vezels. Zal vast nog wel iets vergeten.
Voor noten is tabel 1 at the link handig. Walnoot heeft veruit meeste meervoudig onverzagdigde vetten, hazelnoot meeste enkelvoudige. Ik eet ook af en toe avocado voor de goede vetten.
Food-Info.net> Wetenswaar > Noten
Comment
-
Originally posted by Liquid View Postde hoeveelheid moet idd nog wat omhoog maar dit is nu zo omdat ik er nog maar net mee ben begonnen en mijn maag kan nog niet meer aan. ik ga volgende week wel de hoeveelheid verhogen omdat ik nu voel dat ik meer aankan. heb niet meer zo dat voldane gevoel na het eten.
ik heb morgen een dag verlof en dan ga ik uittellen hoeveel caloriën ik nu opneem en hoeveel ik effectief nodig ga hebben op een dag dus daar word aan gewerkt.
de magere melk eet ik dan bij de havermout of is dit beter met water?
maakt niet uit als je over de heledag maar genoeg eiwitten binnenkrigt.
en visolie... misschien domme vraag maar smaakt dat naar vis want ik haat vis. lust dat echt niet. is daar geen andere optie voor?nee smaakt niet naar vis tenzij je ze leegzuigt.
en groenten, zijn die nodig voor de vitamines?
Nee hoor groentesneem je omdat ze leuk op je bord taan
Comment
-
nog een paar vraagjes:
1. met wat maken jullie havermout klaar?
heb vanmorgen gewoon havermout met melk gegeten en ik kreeg dat echt niet naar binnen. begon er van te kokhalzen...
2. zijn er bepaalde merken van kwark in belgië? want ik weet niet waar of naar wat ik moet zoeken
mss domme vragen maar ik ben een absolute leek in dit soort dingen. heb mij een mooi schema kunnen samenstellen adhv dit forum maar die dingen nog vinden is nog iets anders precies
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk maak havermout met water of melk en whey erin.
Iemand van bij mij op het werk zei dat je de melk moest koken met havermout erin en dan wat suiker moet toevoegen om wat meer smaak te hebben....
Originally posted by quibus View PostIn belgie heet kwark platte kaas/
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment