Hoe te eten bij training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe te eten bij training

Hoe moet je eigenlijk nog door de bomen het bos zien over hoe je nou voor de en na de training moet eten. De ene studie zegt geen maaltijd voor de training en na de training eerst suikers zonder eiwitten anders belemmer je de opname van de suikers. In een nieuwe studie die ik laatst las staat dat je meteen voor de training een wheyshake moet drinken met nul koolhydraten en na de training de koolhydraten.
    Studies Studies Studies serieus nemen of met een korreltje zout.
    Zelf denk ik dat allemaal wel gelijk hebben in zkere zin want ze testen allemaal wat anders en het kan allemaal.
    Maar nu mijn kijk erop.
    Een grote maaltijd voor de training moet je niet nemen want dat kost je lichaam te energie om het te verbranden en dat zou ten koste gaan van je energie bij de training. als je dus een grote maaltijd 2.5 uur van tevoren neemt lijkt me beter. Om voor de training koolhydraten lijkt me ook niet echt nodig want de maaltijden die jervoor genomen hebt hebben je glucosecellen meer dan genoeg gevult dus daar is de energie voor de training. een wheyshake lijkt me opzich een goed plan effe voor de training te nemen(met effe bedeol ik 5 min)Want een shake kost je lichaam geen moeite om te verbranden en de shake word binnen het half uur afgebroken dus dat wil zeggen dat je tijdens de training al wheyeiwit in je lichaam is en je spieren daarvan voorzien. En dan na de training snelle koolhydraten door middel van fruit om je glucosecellen weer te vullen en eiwitten zijn al lang afgebroken dus de suikers kunnen perfekt opgenomen worden. En dan 1 uur daarna warme maaltijd.
    Hebben jullie een hele andere kijk erop!?!?
    eat eat eat and look like a freak!

5 minuten lijkt me beetje laat. Eiwitten blijven toch ongeveer 3 uur in je lichaam. Na de training lijkt me dat er dan ook nog al is het niet veel meer (ook deel misschien verbrand, (ofniet??)) eiwitten worden gebruikt. Terwijl dat alleen koolhydraten moeten zijn.

En dan nog iets. Wat is het einde van je training??
    het lijkt mij aan de ene kant wel logisch dat tijdens (of laatste deel) van de training de glycogeenvoorraden al beginnen met aangevuld te worden en niet wanneer je stopt met de laatste oefening. De eiwitten kunnen dan dus misschien alleen verbruikt worden en niet gebruikt.

misshcien lijkt het me dan wel handiger gewoon half uur van te voren shake nemen of misshcein nog wel eerder.

Ook jullie mening hierover, omdat ik het zelf ook neit weet. Je hebt daarom ook helemaal gelijk. ZO veel studies, zo veel mogelijkheden, maar ja we komen dr wel

I live to end the game

Comment

Wat zou jij eigenlijk doen met eten wanneer je cardio doet Dino?? Voor en erna??
      I live to end the game

Comment

Ligt eraan wanneer je de cardio doet als je het sochtends doet zou ik half uur erna eten doen en savonds niks meer erna eten en ook niet precies ervoor eten.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Je hebt inderdaad veel verschillende studies en net zoveel verschillende mogelijkheden

Heb zelf de overeenkomsten er uit gehaald en verder is het ook gewoon proberen en kijken wat er gebeurd, waar reageert je lichaam goed op en waar niet.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X